کد خبر : 24379 / /
/

بهترین لیست قیمت گوشی آیفون، خرید قسطی و نقدی گوشی آیفون، ارسال به سراسر ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار

 

تکنولوژی گوشی آیفون

یکی از برندهای سرشناس در زمینه تولید انواع گوشی برند اپل است که گوشی‌های خود را با نام آیفون به بازار فروش عرضه می‌کند. اگر نگاهی به جدول برندهای برتر و گوشی‎های پرفروش در جهان بیندازیم قطعاً شرکت اپل در سال‎های مختلف با تولید گوشی‎هایی با تکنولوژی‌های روز و سخت افزار عالی در رتبه‌ی یک تا پنجم قرار گرفته است. شرکت اپل گوشی‌های خود را برای اقشاری تولید می‌کند که از لحاظ مالی در سطح خوبی قرار دارند و به همین دلیل قیمت گوشی آیفون در مدل‌های مختلف بالا است.

 

وجود تکنولوژی‌های مختلف و سخت افزار خوب بالا بودن قیمت گوشی اپل 2021 و در سال جاری را توجیه می‌کند. از تکنولوژی‌های خوب که در گوشی‌های آیفون به کار گرفته شده است می‌توانیم به دوربین‌های چندگانه، دستیار صوتی siri، اسکنر اثر انگشت و همچنین داشتن طراحی ظاهری بسیار لوکس اشاره کرد.

 

مزایا و معایب آیفون

گوشی‌های آیفون چون گوشی‌های اندروید مزایا و معایب مختلفی دارند که دانستن آنها به شما کمک می‌کند تا بدانید که آیا گوشی آیفون مناسب شما است یا نه. از معایب آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بالا بودن قیمت گوشی موبایل آیفون یکی از معایب آن است چرا که هر فرد توان مالی خرید آن را ندارد.

    2- به دلیل تحریم‌های اخیر کاربران ایرانی نمی‌توانند در اپ استور برای خود حساب باز کنند.

    3- یکی دیگر از معایب گوشی آیفون پشتیبانی نکردن از حافظه خارجی (SD) است یعنی اگر می‌خواهید حافظه گوشی آیفون خود را ارتقا دهید باید به سراغ خرید مدلی با حافظه بیشتر بروید.

    4- باز کردن فایل‌های فلش در مرورگر‌های آیفون به دلایل امنیتی وجود ندارد.

     

 گوشی‌های آیفون مزایایی را نیز دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- به دلیل انحصاری بودن سیستم عامل آیفون یکپارچگی بیشتری بین سخت افزار و نرم افزار ایجاد شده است.

2- گوشی‌های آیفون طراحی ظاهری بسیار شیکی دارند و آنها را محصولات لوکس می‌دانند.

3- از لحاظ میزان امنیت می‌توان گفت که گوشی‌های آیفون در سطح بالایی قرار دارند.

4- تنوع بازی و اپلیکیشن‌های آیفون بسیار بالا است.

5- به دلیل داشتن سخت افزار و فناوری‌های روز، رنگ‎ها و تصاویر در گوشی‌های آیفون کاملا واقعی و زنده به نظر می‌آیند.

6- رابط کاربری ساده یکی از مزایای خوب گوشی‌های آیفون است

8- در گوشی‌های آیفون امکان حذف اپلیکیشن‌های پیشفرض وجود دارد.

 

9

 

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

در این بخش شما را با معایب گوشی آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید آشنا می‌کنیم که قطعاً دانستن این موارد به انتخاب صحیح شما کمک خواهد کرد.

1- برنامه‌های اندروید معمولا به صورت رایگان هستند اما اپلیکیشن و بازی‌هایی که در آپ استور برای کاربران آیفون ارائه می‌شود پولی بوده و قیمت بالایی دارند.

2- میزان حجم بازی و برنامه‌های آیفون بالا است.

3- برای انتقال محتوا از گوشی‌های آیفون به کامپیوتر نیاز به نرم افزار واسط به نام آیتونز است اما در گوشی‌های اندروید این کار بدون نیاز به نصب نرم افزار انجام می‌شود.

4- میزان مصرف اینترنت در نرم‌افزارهای آیفون نسبت به اندروید بالاتر است.

5- گوشی‌های آیفون از فناوری بلوتوث و همچنین NFC پشتیبانی نمی‌کنند و این مورد را می‌توان یکی دیگر از معایب گوشی‌های آیفون نسبت به اندروید دانست.

6- میزان شارژ کردن گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید زمان بیشتری را می‌طلبد.

10

سیستم عامل آیفون

سیستم عامل آی او اس، سیستم عامل کاملا انحصاری ساخته شده شرکت اپل است. منظور از انحصاری بودن این است که هیچ شرکتی دیگر اجازه استفاده از سیستم عامل آیفون را در سخت افزارهای خود ندارد دلیل این موضوع این است که شرکت اپل نگران دستکاری‌های بی‌مورد و بی‎جا است. در این بخش چند مورد از ویژگی‌های خوب سیستم عامل آیفون را بررسی می‌کنیم:

  1. از آنجا که سیستم عامل آی او اس فقط برای iphone است این مورد سبب شده تا هماهنگی بیشتری بین سخت افزار و نرم افزار شکل بگیرد.
  2. تنوع نسخه‌های سیستم عامل آیفون بالا است که هر کدام ویژگی و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند.
  3. مرورگر سافاری در سیستم عامل آیفون بهتر از هر مرورگر دیگری کار می‌کند.
  4. به دلیل پنهان شدن فایل‌های سیستمی از دید کاربران میزان هنگی گوشی‌های آیفون بسیار کم است.
  5. برنامه‌ی Game Center برای بازی‌های چند نفره در گوشی‌های آیفون است.
  6. نرم‌افزار کاربردی Siri یک راهنمای هوشمند و دستیار شخصی است.

     

 

 

قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون نسبت به برندهای دیگر بالا است در واقع این محصولات به عنوان محصولاتی لوکس محسوب می‌شوند. متاسفانه قیمت مدل‌های مختلف گوشی آیفون چون قیمت آیفون 12 128 گیگ، قیمت آیفون ۱3و ... در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست و تفاوت دارد. اگر به دنبال بهترین قیمت گوشی آیفون و حتی سایر مارک‌های دیگر چون قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و... هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که برای جلب رضایت هر چه تمام مشتریان خود گوشی‌های خود را با تضمین قیمت و همچنین تضمین کیفیت به فروش می‌رساند. در فروشگاه سل قیمت گوشی آیفون ۱3، قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت موبایل اپل 11 و قیمت جدیدترین گوشی اپل 2021 و 2022 و هر مدلی که مد نظر دارید بهترین قیمت بازار است.

 

خرید اقساطی گوشی آیفون

از آنجا که قیمت موبایل آیفون پرومکس، قیمت موبایل آیفون 12، قیمت گوشی اپل 13و در نهایت قیمت گوشی آیفون 2021 و سال جاری بالا است بسیاری از افراد توان مالی کافی برای خرید نقدی ندارند. بهترین روش برای این دسته از افراد خرید گوشی موبایل قسطی است. این روزها شاید شما تبلیغاتی مبنی بر خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، گوشی قسطی با سفته در مشهد، گوشی از دم قسط با سفته در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت و ... را دیده یا شنیده‌اید اما باید بدانید که هر فروشگاهی برای خرید مناسب نیست و یا ممکن است محصولاتی فاقد کیفیت را به فروش برساند.

اگر به دنبال مکانی معتبر هستید که در زمینه‌ی فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان، فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران، فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری، فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران و شهر محل زندگی تان فعالیت داشته باشد بهتر است دست نگه دارید و به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس، خرید اقساطی گوشی اپل در مدل‌های متنوع دیگر با شرایطی کاملا متنوع و ایده‌آل فراهم شده است. از جمله شرایط خرید اقساطی آیفون در فروشگاه معتبر سل می‌توان به امکان خرید گوشی قسطی با سفته، خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید گوشی قسطی با کسر از حقوق، خرید گوشی قسطی بدون ضامن و سایر روش‌ها اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در زمینه‌ی نحوه‌ی خرید اقساطی با سفته و هر روشی که مد نظر شماست به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

منبع : سل

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.