کد خبر : 24457 / /
/

 

 

شورت زنانه از آن دسته از پوشاکی است که خانم‌ها اهمیت بسیار زیادی به آن می‌دهند. در واقع اهمیت خرید و استفاده از شورت زنانه سبب شده که‌ تولیدکنندگان به فکر تولید مدل‌هایی مختلف و جدید از شورت بی افتند. جالب است بدانید که علاوه بر جنس شورتی که استفاده می‌کنید، نوع و مدل آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. درباره بهترین و شیک‌ترین مدل‌های شورت زنانه چه می‌دانید؟ ما در ادامه به معرفی مدل‌ شورت زنانه شیک به خواهیم پرداخت. برای دیدن مدل های بیشتر به سایت زوین مراجعه کنید.

انواع شورت زنانه

2

شورت های زنانه یکی از متنوع ترین پوشاک بانوان می باشند که دارای مدل های متنوعی هستند از جمله پرطرفدارترین انواع مدل های شورت زنانه شامل موارد زیر است:

شورت فاق بلند و کلاسیک

یکی از ابتدایی‌ترین و راحت‌ترین نوع شورت‌های زنانه، شورت کلاسیک می‌باشد. این شورت‌ها به واسطه‌ی فاق نسبتا بلندی که دارند مورد توجه خانم‌هایی قرار گرفته‌اند که به راحتی لباس زیر خود اهمیت زیادی می‌دهند. این شورت‌ها مناسب‌ترین گزینه برای استفاده روزمره و یا حتی دوران قاعدگی می‌باشند. علاوه بر این شورت‌های کلاسیک برای خانم‌هایی که اندام درشتی دارند به شدت پیشنهاد می‌شود. بنابراین اگر به دنبال شورتی هستید که بتوانید با هر لباسی از آن استفاده کنید. این گزینه بهترین گزینه می‌باشد. لازم به ذکر است که شورت‌های کلاسیک برای پوشیدن زیر لباس‌های مجلسی یا چسبان مناسب نیستند و گزینه‌های مناسب‌تری برای استفاده همراه این لباس‌ها وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.در ادامه به معرفی انواع مدل شورت زنانه شیک و فانتزی می پردازیم.

شورت تانگ

شورت‌های تانگ همان شورت‌هایی هستند که به واسطه‌ی ظاهر جدیدی که دارند، برای استفاده همراه لباس‌های چسبان بسیار پیشنهاد می‌شوند. اگر شما هم روی نمایان شدن خط لباس زیر حساس هستید باید بدانید که این مدل شورت فانتزی جدید، به دلیل طراحی فوق العاده‌ای که دارد از دیده شدن بند شورت جلوگیری می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در طراحی این شورت‌ها از دو تکه مثلثی استفاده شده است که در جلو و پشت بدن قرار می‌گیرند و توسط بندی به یکدیگر متصل شده‌اند.

شورت هیپ هاگرز یا هیپسترز

این مدل شورت‌ زنانه شیک، برخلاف شورت‌های کلاسیک فاق نسبتا کوتاهی دارد و در افرادی که اندام متناسبی دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید که کش این شورت‌ها دقیقا بالای باسن قرار می‌گیرند. و ظاهری جذاب و چسبان دارند. با توجه به این موضوع اگر فاق بلند شورت‌های کلاسیک برایتان آزار دهنده است و یا علاقه‌ای به شورت‌های آزاد ندارید، این گزینه مناسب‌ترین شورت برای شما خواهد بود.

شورت پادار

حتما تا به حال اسم شورت پادار را شنیده‌اید. شاید با خود فکر کنید که این مدل از شورت‌ها بیشتر در مردان رایج است اما جالب است بدانید که این گونه نیست و مدل‌های زیادی از این شورت‌ها برای بانوان نیز طراحی شده است. امروزه اغلب خانم‌ها از شورت‌های پادار برای پوشیدن زیر دامن‌های کوتاه و یا حتی در دوران قاعدگی استفاده می‌کنند. بنابراین با توجه به این موضوع اگر به دنبال شورتی مناسب برای دوران قاعدگی هستید می‌توانید به انتخاب خود از شورت‌های کلاسیک یا پادار استفاده کنید.

شورت‌های گنی

اگر شما هم نگران نمایان شدن برجستگی شکم خود از زیر لباس هستید باید بدانید که امروزه شورت‌هایی در بازار وجود دارند که تا بالای شکم می‌آیند. و سبب جمع شدن قسمت‌های نرم شکم می‌شوند. شورت‌های گنی برای استفاده در زیر پیراهن‌های مجلسی بسیار توصیه می‌شود و ظاهری مناسب را برای شما به وجود می‌آورند.

شورت برزیلی

اگر از طرفداران مدل‌ شورت‌های فانتزی هستید می‌توانید به سراغ شورت‌های برزیلی بروید. این شورت‌ها هم فاق کوتاهی دارند. و به نوعی طراحی شده‌اند که مخاطب را در نگاه اول جذب خود می‌کنند. شورت‌های برزیلی در واقع ترکیب خارق العاده‌ای از شورت‌های هیپسترز و تانگ می‌باشند که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

شورت چیکستر

شورت چیکستر از آن شورت‌هایی است که اکثر خانم‌ها از آن به عنوان مدل شورت زنانه شیک یاد می‌کنند. همانطور که می‌دانید برخی از شورت‌ها برای استفاده مداوم و روزانه کاربرد ندارند و بیشتر جنبه فانتزی دارند. شورت چیکستر نیز شورتی است که ظاهری زیبا و شیکی دارند و حتی بخش‌هایی از باسن در این شورت‌ها نمایان می‌باشد.

شورت بدون درز

این شورت‌ها کاملا یک پارچه می‌باشند و مانند سایر شورت‌ها از قسمت پهلو به یکدیگر دوخته نشده‌اند. اکثر بانوان برای خرید شورت مناسب برای لباس‌های مجلسی و چسبان، شورت‌های بدون درز را انتخاب می‌کنند. زیرا این شورت‌ها تا حد امکان از روی لباس نمایان نمی‌شوند.

شورت‌های فرانسوی

این شورت‌ها نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع شورت‌های فرانسوی برای استفاده روزانه به شدت پیشنهاد می‌شوند زیرا علاوه بر ظاهری جدید و استاندارد، بسیار راحت می‌باشند. این شورت‌ها به دلیل بلندی فاق، شباهت زیادی به شورت‌های کلاسیک دارند اما بارزترین تفاوت میان‌ آن‌ها این است. که شورت فرانسوی بخش خیلی کمی از ران‌ها را پوشش می‌دهد و به همین دلیل بلند بودن فاق آن آزاردهنده نمی‌باشد.

شورت‌های استرینگ

اگر به دنبال خرید انواع مدل شورت زنانه شیک هستید باید بدانید که شورت‌های استرینگ نیز مانند شورت چیکستر بیشتر جنبه زیبایی دارد و برای پوشیدن در زیر لباس پیشنهاد نمی‌شود. این شورت‌ها در دو نوع جی استرینگ و سی استرینگ در بازار موجود می‌باشند. مدل جی استرینگ فاقد پوشش در قسمت پشت می‌باشد. و همچنین شامل بند باریکی می‌شود که روی باسن قرار می‌گیرد. و همین عامل به این شورت زیبایی بخشیده است. در قسمت جلو نیز شامل یک تکه پارچه مثلثی می‌شوند که با استفاده از دو بند بسیار باریک به قسمت پشت متصل شده است.

لازم به ذکر است که در شورت‌های سی استرینگ هیچ بند یا کشی وجود ندارد. و شورت توسط یک میله فلزی منعطف روی بدن شما قرار می‌گیرد. این شورت‌ها نیز جنبه فانتزی دارند و برای تحریک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شورت لامبادا

شورت های لامبادا یکی از جذابترین انواع شورت ها می باشد که در کشوی هر خانم باسلیقه ای چند مدل از آن دیده می شود. شورت های لامبادا فری سایز هستند و در مدل های متنوعی می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید مدل شورت زنانه شیک

3

امروزه در کمتر فروشگاهی مدل شورت زنانه شیک و تنوع بالایی از آن دیده می‌شود. اگر شما هم به دنبال مدل‌های نام برده شده و همچنین مدل‌های جدید از شورت زنانه هستید و می خوهید مدل های متنوع از شورت را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که از جدیدترین شورت‌های فروشگاه زوین (www.zevin.ir) و شیک‌ترین و فانتزی‌ترین انواع مدل شورت‌های زنانه و مردانه و بچگانه را خریداری کنید.

4

فروشگاه زوین یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که علاوه بر شورت سایر پوشاک مانند انواع جوراب زنانه و مردانه و بچگانه و شال و کلاه دخترانه و خرید سوتین زنانه و ست شورت و سوتین زنانه و شال و روسری و ... می توانید به صورت اقساطی و ارسال رایگان خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

برای دیدن محصولات حتما به سایت زوین سربزنید و از خرید جوراب و محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت و پیروزی.

سپاس از همراهیتان همراهان همیشگی.

منبع: مجله زوین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.