کد خبر : 24497 / /
/

 

آیا گلها معنی دارند؟ آیا آنها نوعی نمادگرایی دارند؟ پاسخ یک بله بزرگ است. مطمئناً گل ها به زبانی صحبت می کنند که از کلمات تشکیل نشده است، بلکه عبارات و نمادهایی است که در صورت جفت شدن با گونه ها و رنگ های مناسب به بهترین شکل بیان می شوند. 

زبان نمادین گل از زمان ویلیام شکسپیر بزرگ در سراسر اروپا و آسیا بسیار رایج بوده است. این زبان منحصر به فرد حتی در اسطوره ها، غزل ها و نمایشنامه های مختلف برجسته شده است. 

گل‌ها پیامی را به عزیزانتان می‌رسانند که تنها با کلمات قابل ارائه نیست. با این حال، زمانی که تئوری های رنگ گل های مختلف و نمادین ژست ها را درک کنید، یادگیری این زبان خاص چندان سخت نیست. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا استراتژی جفت کردن گل ها با مناسبت ها را درک کنید.

 

گل های تولد

گل تولد به عنوان روز شادی منعکس می شود. بنابراین آنها با رنگ های گرم به بهترین شکل نشان داده می شوند. بنابراین، گل هایی با رنگ های زرد، آبی و نارنجی بهترین تناسب را با این مناسبت دارند. رنگ های گرم نشان دهنده گرمی و مثبت بودن است. بنابراین، هیچ رنگ دیگری نمی تواند برای جشن تولد مناسب باشد.

کیک جزء ضروری هر جشنی است. چه جشن باشکوه باشد و چه یک تات کوچک، کیک‌ها همیشه وجود دارند تا جذابیت شیرینی به آن اضافه کنند و اثری غیرقابل پاک شدن را در این مراسم به جا بگذارند. اما وقتی نوبت به جشن تولد می رسد، بریدن کیک تقریباً به یک آیین تبدیل می شود. تحویل کیک تولد ویژه را در تمام نقاط تهران ارائه می دهد. تمامی کیک هایی که ما تحویل می دهیم با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده و به صورت تازه از نانوایی ما تحویل داده می شوند. بنابراین، اگر روز تولد یکی از عزیزان نزدیک است، سفارش کیک تولد را به صورت آنلاین از سیتی گل تجربه کنید و یک تجربه لذت بخش داشته باشید.

گل های سالگرد

این روز عشق با رنگ های ملایم و پررنگ نشان داده می شود. رنگ هایی مانند قرمز، سفید، هلویی و صورتی نشان دهنده احساس عشق، آرامش و تعلق به شریک زندگی شماست. می توانید یک روش تک رنگ برای دسته گل انتخاب کنید یا آن را با رنگ های مختلف ترکیب و هماهنگ کنید. 

دسته گل هایی که توسط سیتی گل تهیه میشود به شما کمک می کند که نشان دهنده عشق شما به شریک ارزشمندتان باشد. تک تک گل های دسته گل نشان دهنده هر روزی است که شما شریک زندگی خود را دوست داشتید.

آرزوهای خوب 

گل آفتابگردان بهترین نمایانگر آرزوهای خوب شما برای عزیزانتان است. می توانید از بهترین گل فروشی آنلاین برای خانواده و دوستان خود گل ارسال کنید. آنها بهترین خدمات تحویل گل را در شهر به شما ارائه می دهند، دسته گل هایی مانند آفتابگردان و غیره را ارائه می دهند. همراه با گل، سیتی گل همچنین یک سبد میوه و شکلات ویژه را برای بیان خواسته های شما تشویق می کند.

گل برای فکر کردن به شخص موردنظر

گل های مختلفی وجود دارند که می توانند با فکر کردن به شما مرتبط باشند. برخی از محبوب‌ترین گل‌هایی که اغلب به عنوان روشی برای گفتن «به تو فکر می‌کنم» داده می‌شوند عبارتند از رز، گل بابونه، نیلوفر و لاله. هر کدام از این گل ها معنای متفاوتی دارند و می توانند بر اساس آنچه می خواهید با هم ارتباط برقرار کنید انتخاب شوند. به عنوان مثال، گل رز اغلب به عنوان نماد عشق و قدردانی دیده می شود، در حالی که گل مروارید نشان دهنده معصومیت و پاکی است. نیلوفرها اغلب با زندگی و شروع های جدید مرتبط هستند و آنها را به انتخابی محبوب برای افرادی تبدیل می کند که دوران سختی را پشت سر می گذارند. لاله ها نمادی از بهار و امید هستند و آنها را راهی عالی برای نشان دادن اینکه به آنها فکر می کنید تبدیل می کند.

گل رز جاودان

در حال حاضر گل رز جاودان یکی از محبوب ترین گل های موجود در تمام گل فروشی ها می باشد که عمر بالای آن باعث شده تا جذابین این گل چندین برابر بشود. اکنون شرکت های بسیار زیادی به فرایند تولد رز جاودان پرداخته اند و این گل را در رنگ بندی های متفاوت تولید می کنند.

15

گل های همدردی

انواع مختلفی از گل‌ها وجود دارد که می‌توان از آنها برای همدردی استفاده کرد ، اما برخی از محبوب‌ترین آنها عبارتند از: گل رز، زنبق، و گل داوودی. گل رز اغلب به عنوان نماد عشق در نظر گرفته می شود، بنابراین می توان از آنها برای نشان دادن عشقی که فرستنده به متوفی دارد استفاده کرد. نیلوفرها اغلب به عنوان نمادی از رستاخیز و امید استفاده می شوند که می تواند برای کسانی که غمگین هستند آرامش بخش باشد. گل داوودی اغلب به عنوان نماد غم و اندوه و سوگواری استفاده می شود و می تواند راهی زیبا برای نشان دادن حمایت شما در این دوران سخت باشد.

تحویل گل یک عنصر شگفت انگیز را ارائه می دهد

تحویل دادن گل یک عنصر غیرقابل انکار شگفت انگیز را ارائه می دهد. از لحظه ای که درب باز می شود، گیرنده از دریافت گل شگفت زده می شود. آنها از چه کسانی هستند؟ مناسبتش چیست؟ آنها نمی دانند که گل ها از شما آمده اند تا زمانی که آنها را به خانه خود بیاورند و کارت را نخوانند. همه اینها یک لحظه شگفت‌انگیز خاص را ایجاد می‌کند که هر مناسبتی را روشن‌تر می‌کند.

آیا نباید خودتان گیرنده گل را غافلگیر کنید؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که تحویل دادن گل به اندازه کافی شخصی نیست. با این حال، ارائه گل از طرف شما مزایای زیادی دارد. یکی از بسیاری از موارد این است که گل فروشی ها روش های حمل و نقل مناسبی دارند. تحویل ایمن گل تضمین شده است زیرا یک گلفروش محلی همه ظروف و تکیه گاه های مناسبی را دارد که از آسیب دیدن یا سقوط گل های عاشقانه عاشقانه جلوگیری می کند.

 

وقتی صحبت از حمل و نقل گل می شود، یک گلفروش همچنین می داند که چگونه جنبه هایی مانند باد، دما و نور خورشید بر کیفیت گل ها و گیاهان تأثیر می گذارد. این اطمینان را دارید که سفارش گل شما در بهترین شرایط ممکن تحویل داده خواهد شد. شما همچنین نمی خواهید فضای داخلی ماشین خود را به خطر بیندازید. حمل و نقل گل منجر به ریختن آب می شود.

گلها یک تغییر خلق و خوی مثبت هستند

 

گل آرایی های مختلف خلق و خوی متفاوتی را تحریک می کند. آیا می دانید روحیه مطلوبی که می خواهید تشویق کنید؟ شما به راحتی می توانید ترجیحات خلق و خوی خود را با طرح های گل های رنگارنگ و متناسب با موقعیت منتقل کنید. به عنوان مثال، دسته گل های قرمز تیره گزینه مناسبی برای زوج های عاشق هستند. از سوی دیگر، جشن فارغ التحصیلی انرژی هیجان انگیزی می طلبد. ممکن است بخواهید برای چنین موقعیتی روی گل های زرد و صورتی روشن سرمایه گذاری کنید.

به محض دریافت یک چیدمان، گیرنده جو و انرژی را که گلهای انتخابی ساطع می کنند احساس می کند. گل های تازه می توانند یک تغییر خلق و خوی مثبت باشند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.