کد خبر : 24602 / /
/

 

نکاتی که قبل خرید باید بدانیم

 

خرید زمین در شمال، همیشه در طول این سال ها مورد توجه سرمایه گذاران و بساز بفروشان بوده است. اگر شما شخصی هستید که علاقمند به خرید زمین و ساخت و ساز ویلا می باشید شمال، بهترین پیشنهاد ممکن است.

شمال با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، طبیعت بی نظیر، دوری از دغدغه های شهر نشینی و آلودگی بهترین نقطه جهت سرمایه گذاری و خرید زمین می باشد.

 خرید زمین در شمال و سرمایه گذاری در این بخش از کشور از اصولی ترین و بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانید در مناطق خوش آب و هوا داشته باشید. با خرید زمین در مناطق شمالی کشور می توانید با حفظ ارزش سرمایه و با رشد قیمت ها شاهد افزایش قیمت زمین خود باشید و به سود قابل توجهی برسید.

مهم ترین عاملی که باعث می شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید خرید زمین مناسب در شمال است. خرید زمین دارای قواعد خاصی است، که باید حتما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این باره تحقیق کرده و اطلاعاتی که در این راه به شما کمک می کنند جمع آوری کرده و به بررسی آن پردازید، زیرا در صورت هر گونه اشتباهی ممکن است نه تنها به سود نرسید بلکه سرمایه بسیاری را از دست بدهید.

مزیت های خرید زمین در شمال چیست؟

 

کسانی که به دنبال آسایش و هوای پاک می باشند می توانند با خرید زمین در شمال و دریافت مجوز ساخت و ساز از منطقه مربوطه و به دنبال آن ساخت ویلا در زمین، یک زندگی عالی به دور از دغدغه و آلودگی های موجود در شهرهای بزرگ داشته باشند.

با خرید زمین مازندران برای خریدار یک حق مالکیت مستقیم به وجود می آید، این حق مالکیت به عنوان یک سند معتبر می باشد که به مالک زمین اجازه می دهد نسبت به دریافت وام بانکی اقدام کند.

اگر خریدار پس از خرید زمین در شمال هیچ استفاده ای تجاری از زمین خود نکند نگهداری از زمین هم با هزینه کمتری همراه خواهد بود زیرا مالک زمین دیگر نگرانی از بابت لوله کشی و پرداخت آب و برق ندارد.

اشخاصی که قصد سرمایه گذاری و خرید زمین جهت ساخت ویلا و یا آپارتمان در شمال را دارند در صورتی که حتی در آن زمین ساخت و سازی را انجام ندهند با توجه به شرایط و پیشرفت منطقه در هر صورت سرمایه خود را درطول مدتی کوتاه یا بلند افزایش داده اند، یعنی حتی اگر هیچ گونه ساخت و سازی در زمین صورت نگیرد با توجه به تورم و پیشرفت منطقه ارزش مادی زمین چند برابر خواهد شد.

اشخاصی که در شمال زمینی را برای ساخت و ساز خریداری کرده اند می توانند نسبت به اخذ مجوز ساخت و ساز در آن زمین اقدام نمایند و اگر از ساخت و ساز در آن زمین منصرف شوند می توانند زمین دارای مجوز ساخت و ساز را با قیمت بالاتری نسبت به قیمتی که خود، آن زمین را خریده اند به فروش برسانند.

 

2

زمین های ساحلی در شمال

 

زمین های ساحلی در شمال، به طور کلی به زمین هایی اطلاق می شود که در خط ساحلی بوده و فاصله اندکی با دریا دارند، این زمین ها در مقایسه با زمین های جنگلی در شمال از محبوبیت بیشتری میان خریداران و سرمایه گذاران جهت ساخت ویلا برخوردار می باشند.

از لحاظ قیمتی ارزش زمین های ساحلی نسبت به زمین های جنگلی بسیار بیشتر می باشد، همان طور که قیمت ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی بالاتر می باشد.

زمین های ساحلی که دچار ساخت و ساز می شوند به سرعت رشد کرده و افزایش قیمت می خورند در نتیجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران در شمال بسیار مشتاقند تا زمینی ساحلی در شمال خریداری نمایند.

مشکل اساسی زمین های ساحلی برای افرادی که قصد ساخت و ساز ویلا در آن زمین ها را دارند وجود هوای شرجی است، بدین صورت که هوای شرجی زمین های ساحلی، نگهداری از ویلا را دشوار می نماید.

 

 

زمین های جنگلی در شمال

 

زمین های جنگلی در شمال، زمین هایی هستند که بیشتر در مناطق کوهپایه ای و خارج از شهر قرار دارند. خرید زمین جنگلی و ساخت ویلا در آن می تواند به رویای خیلی از کسانی که در فکر داشتن ویلایی بی نظیر در دل جنگل و تجربه زندگی در چنین ویلایی در چهار فصل مختلف سال را محقق سازد.

از لحاظ قیمتی زمین های جنگلی در شمال از قیمت بسیار پایین تری نسبت به زمین های ساحلی برخوردار می باشند. پس خریداران و سرمایه گذاران می توانند با هزینه اندک اقدام به خرید زمین جنگلی در شمال نموده و شروع به ساخت ویلای دلخواه خود در آن زمین کنند.

دو مشکل اساسی برای افرادی که قصد ساخت و ساز در زمین های جنگلی را دارند وجود دارد:

اول اینکه، به علت دور بودن زمین های جنگلی از مرکز شهر افراد با ساخت ویلا در این زمین ها برای دسترسی به امکانات شهری باید مسافت زیادی را طی کنند و دوم اینکه، مسیر دسترسی به زمین مد نظر و ویلای ساخته شده در آن زمین را دشوار می سازد.

 

3

 

 

 

خرید زمین در شمال به همراه گروه املاک جهان 

 

املاک جهان از برترین گروه املاک در سطح استان مازندران می باشد، که یکی از با سابقه ترین مجموعه  املاک است که در این حوزه به طور تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند.

این مجموعه با گروهی حرفه ای و کارآزموده می تواند بهترین همراهی باشد که در کنار خود داشته باشید تا با خیالی آسوده در این مسیر حرکت کنید و به آنچه که در ذهن دارید برسید.

تمام تلاش کادر این مجموعه این است تا بتوانید به بهترین شکل به هدف مورد نظرتان برسید و بتوانید یک سرمایه گذاری موفق در این خطه از کشور داشته باشید و به سود برسید.

برای خرید زمین در شمال کشور و رسیدن به نتیجه مطلوب کافیست به ما اعتماد کرده و با خانواده بزرگ املاک جهان هم قدم شوید...

 

 

 مشاوره خرید و فروش ویلا در مازندران:مهندس جعفری09119212178

Top of Form

Bottom of Form

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.