کد خبر : 24603 / /
/

 

ویدئو پروژکتور همواره مکمل تلویزیون است زیرا آن را می‌توان فقط در تاریکی استفاده کرد تا احساس حضور در سینما را ایجاد کند. علاوه بر این ویدئو پروژکتورها با یک ماده مصرفی کار می‌کنند و آن هم لامپی است که طول عمر محدودی دارد. در مدل‌های جدیدتر طول عمر کمی‌بیشتر شده است (تا 6000 ساعت نور در حالت اکو)، یعنی 8 سال به میزان 2 ساعت استفاده روزانه امری طبیعی شده است. مدل‌های دارای LED یا لیزری حداقل 10000 ساعت طول عمر دارند.

 

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور به معیارهای مختلفی مانند رنگ‌ها، خطی بودن سطوح خاکستری (گامای متوسط) و دمای رنگ بستگی دارد. وضوح تصویر که به کیفیت نور بستگی دارد نیز در نظر گرفته می‌شود. حداکثر روشنایی برای مشاهده محتوای HDR نیز مهم است، اما این استفاده در ویدئو پروژکتورهای مدرن که در مقایسه با تلویزیون‌ها نمی‌توانند روشنایی بسیار بالایی داشته باشند، بسیار محدود است.

از طرفی کنتراست تصویر هم در خرید ویدئو پروژکتور مهم است زیرا نسبت بین عمیق ترین تصویر سیاه و روشن ترین سفید را تعیین می‌کند. هر چه کنتراست بیشتر باشد، تصویر پویاتر است. با وجود همه چیز، اوج روشنایی محدود ویدئو پروژکتورها در مقایسه با تلویزیون‌ها یک نقص است. در نتیجه برای اینکه بهترین ویدئو پروژکتور خانگی ارزان را بشناسید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب پیش بروید.

 

 

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH334

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH334، دارای Brilliant ColorsFull HD 1080pHigh ContrastFull 3D و SpeakerEco Technology + داخلی جهت صرفه جویی در انرژی و راه اندازی مجدد سریع خاموش شدن خودکارتصویر MaskingUSB-PowerMHL است که قابلیت بسیار مناسبی برای خانه‌هایی است که در آن همواره فیلم دیدن جریان دارد و قابل استفاده در هر زمانی از روز است. بعلاوه اتصال آسان را با ورودی‌های متعدد خود از جمله: HDMI، MHL، VGA و یک بلندگوی 10 واتی ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید از "USB Power" برای اتصال و تغذیه یک دانگل HDMI مانند Google Chromecast استفاده کنید.

8

این ویدئو پروژکتور همه کاره به شما امکان می‌دهد فیلم‌های Blu-ray را تماشا کنید، ویدیوهای با کیفیت بالا را پخش کنید و بازی‌های ویدیویی را با رنگ دقیق sRGB برای تصاویر واقعی انجام دهید. این پروژکتور DLP کنتراست بالایی را نمایش می‌دهد تا تصاویر واقعی‌تر و متن واضح‌تر و واضح‌تر ظاهر شود. علاوه بر این یک بلندگوی 10 واتی تعبیه شده است که به لطف آن نیازی به استفاده از مجموعه‌ای از بلندگوهای خارجی نیست. در نهایت، توجه داشته باشید که EH334 برای یک تجربه بصری فراموش نشدنی با Full 3D سازگار است!

این ویدئو پروژکتور یک پروژکتور اقتصادی با قدرت 3600 لومن است که امکان استفاده را در هر زمان از روز بدون قرار گرفتن در تاریکی فراهم می‌کند. شما دیگر مجبور نیستید برای تمام فیلم‌های خود مخاطبان خود را در تاریکی فرو ببرید.

 

 

ویدئو پروژکتور ال جی LG BF50NST

روشنایی 5000 لومن، دقت و وضوح بیشتری را حتی در اتاق‌های کنفرانس با نور روشن تضمین می‌کند چه برسد به ویدئو پروژکتورهای خانگی که می‌توان با آن تصاویر خوبی را دید. به لطف عملکرد تغییر لنز و زوم 1.6 برابری، کاربر می‌تواند ویدئو پروژکتور ال جی LG BF50NST را تقریباً در هر مکانی نصب کند و صفحه نمایش را به اندازه دقیق محل نمایش تنظیم کند. با سازگاری HDBaseTMC، این ویدئو پروژکتور می‌تواند از یک کابل دوربرد برای انتقال حداکثر پنج سیگنال مختلف برای انتقال ویدئو و صدا با کیفیت فوق‌العاده، و همچنین اترنت، سیگنال USB و حتی تا 100 وات برق استفاده کند.

9

برای برقراری ارتباط هوشمند، می‌توانید صفحه و صدا را به راحتی با Wireless Mirroring (Miracast®) و بلوتوث به اشتراک بگذارید. به لطف webOSMC، می‌توانید به اینترنت متصل شوید و با استفاده از شبکه WiFi در اینترنت کاوش کنید. منبع نور لیزر قدرتمند تصاویر روشن تری را نمایش می‌دهد و تا 20000 ساعت دوام می‌آورد. اگر روزی هشت ساعت ویدیو روی این پروژکتور پخش کنید، منبع نور لیزر هفت سال دوام خواهد آورد.

این ویدئو پروژکتور ارزان قیمت و با کیفیت حرفه‌ای برای خانه، جلسات کاری، کنفرانس‌ها و ... طراحی شده است و این به کاربران اجازه می‌دهد تا کارایی و بهره وری خود را افزایش دهند.

 

ویدئو پروژکتور بنکیو BENQ MH560

پروژکتور تجاری بنکیو MH560 با روشنایی 3800 انسی لومن و کنتراست بالا 20000:1 ارائه می‌شود، حالت بررسی انحصاری داده‌ها متن و نمودارها را با جزئیات نمایش می‌دهد، حالت SmartEco باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی لامپ تا 70 درصد می‌شود. حالت مرور متن و نمودارها را با جزئیات به نمایش می‌گذارد و حالت SmartEco انرژی لامپ را تا 70 درصد کاهش می‌دهد. این پروژکتور دارای اتصال HDMI x 2، USB Type-A، RS-232، USB Mini-B USB Mini-B می‌باشد. در اینجا، اتصال HDMI انتقال داده‌ها را سریع‌تر به دستگاه دیجیتال ارائه می‌کند، Dual HDMI اتصال انعطاف‌پذیرتری را بین دستگاه‌ها ارائه می‌دهد و پس از شناسایی سیگنال ورودی HDMI، به‌طور خودکار پروژکتور را روشن می‌کند.

 

ویدئو پروژکتور بنکیو BENQ MH550

پروژکتور تجاری BenQ MH550 3500 Lumens DLP Full Hd با طول عمر لامپ تا 15000 ساعت عرضه می‌شود، در حالت آماده به کار فقط از توان 0.5 واتی استفاده می‌کند و با فناوری SmartEco Power Saving را در خود جای داده است. اتصال HDMI انتقال سریعتر داده به دستگاه‌های دیجیتال را فراهم می‌کند و HDMI دوگانه اتصال انعطاف پذیرتری را بین دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. در نهایت پس از شناسایی سیگنال ورودی HDMI، پروژکتور BenQ MH550 به طور خودکار روشن می‌شود.

10

این ویدئو پروژکتور بنکیو دارای روشنایی و کنتراست بالا حتی در اتاق‌های روشن بوده و لنزهای شیشه‌ای برای کیفیت تصویر با وضوح عالی را دارا است. حالت اینفوگرافیک انحصاری این ویدئو پروژکتور متن و گرافیک را با جزئیات و طراحی بصری برای نمایش محتویات به وضوح نشان می‌دهد که قابلیت خاصی است. همچنین دارای پایه جمع شونده ارگونومیک برای نصب آسان بوده و دارای حالت SmartEco است که تا 70 درصد در مصرف لامپ صرفه جویی می‌کند. قیمت ویدئو پروژکتور از عوامل مهم در انتخاب آن است که این دستگاه از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

 

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W400LVe

ویدئو پروژکتور Optoma W400LVe برای مصارف خانگی، کسب و کار و آموزش با روشنایی 4000 لومن و کیفیت تصویر WXGA، و همچنین بالاترین عملکرد مورد نیاز و بیشترین ارزش ساخته شده در میان برندهای مختلف است. به راحتی تصاویر روشن و درخشان را با کیفیت HD در هر زمانی از روز پخش کنید. فضاهای خانه را با W400LVe که دارای رنگ عالی، عمر نور طولانی و ویژگی‌های صرفه جویی در مصرف انرژی است می‌توان پر از تصویر و ویدئوهای مختلف کرد.

این ویدئو پروژکتور خانگی با ورودی‌های زیاد اتصال کاربر را راحت کرده است و بلندگوی داخلی، USB و نصب آن را ساده کرده است. همچنین برای اتصال دانگل‌های HDMI مانند Optoma HDCast Pro و Google Chromecast، و همچنین لپ‌تاپ،انواع کامپیوتر یا پخش‌کننده Blu-ray برای تصاویر واضح ایده‌آل است. وضوح WXGA ‌آن به وضوح داده‌ها و تصاویر را در فواصل دید متفاوت نشان می‌دهد و نسبت کنتراست پویا 25000:1 جزئیات را در تصاویر تاریک افزایش می‌دهد.

این ویدئو پروژکتور اپتما نسبت پرتاب 1.55 به 1.73:1 است و می توانید ویدئو پروژکتور خود را در فواصل مختلف خانه تنظیم کنید. W400LVE دارای پورت‌های HDMI، VGA و ویدئو کامپوزیت برای اتصال به منابع مختلف مانند کنسول بازی، پخش کننده دی وی دی و ... است.

 در فروشگاه اینترنتی آی پروژکتور انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های متنوع موجود است و می توانید بررسی و خریداری کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.