کد خبر : 24728 / /
/

مشهد پایتخت معنوی ایران و دومین شهر بزرگ در کشور عزیزمان است که سالانه میزبانی تعداد زیادی مسافر و گردشگر را بر عهده دارد و از این رو هتل های زیادی در این شهر ساخته شده است. هتل قصر طلایی مشهد یکی از تاپ ترین هتل های مشهد است که در سال های گذشته بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته و همچنین تعداد جست و جوی بالایی را به خود اختصاص داده است.

به نقل از سایت هتل یابان: «تعداد جست و جوی هتل قصر طلایی در سال های گذشته بسیار زیاد بوده و روزانه درخواست های زیادی برای رزرو این هتل از سمت کاربران دریافت می شود. گاهی اوقات مسافرانی که جهت دریافت راهنمایی و رزرو یک هتل با کارشناسان ما تماس می گیرند با شنیدن ویژگی ها و مشاهده عکس های این هتل، انتخاب قبلی خود را کنار می گذارند و بلافاصله درخواست رزرو این هتل را ثبت می کنند.»

هتل قصر طلایی امکانات و خدماتی همچون تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات خانه داری، روم سرویس، صبحانه رایگان، صندوق امانات، لاندری و مینی بار را به مهمانان خود ارائه می دهد و یکی از بزرگ ترین مزیت های آن، قرار داشتن در نزدیکی حرم امام رضا (ع) می باشد.

مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند دلیل رضایت خود را این گونه بیان می کنند: «هتل شیکی بود و سرویس دهی خیلی عالی داشت»، «امکاناتش خیلی کامل بود و اتاقاش هم تمیز بود»، «به حرم نزدیک بود و غذاهاش خوشمزه بود»، «مدیریت عالی و پرسنل با ادبی داشت».

هتل قصر طلایی مشهد به صورت 24 ساعته پذیرای مسافران عزیز می باشد و امکان رزرو اینترنتی آن در سایت هتل یابان فراهم شده است.

منبع خبر: فردا نیو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.