کد خبر : 24781 / /
/

در دنیای مدرن امروز، محصولات سلولزی نقشی انکار نشدنی پیدا کرده اند و تقریبا تمام نیازهای بهداشتی بشریت، یک جایی با استفاده از محصولات سلولزی رفع می شود. این باعث شده خرید محصولات سلولزی به خطی ثابت در سیاه‌ی خریدهای ماهانه مردم قرار بگیرد و هزینه های زیادی ایجاد کند.

 

محصولات سلولزی چیست؟

به طور کلی سلولز یک ترکیب عالی با فرمول شیمیایی است که باز کردن جزئیاتش در این مطلب به درد ما نمی خورد! بحث ما روی محصولات سلولزی و بهداشتی موجود در بازار است که به صورت روزانه با آن ها سر و کار داریم، محصولاتی که اگر از زندگی خودمات حذفشان کنیم، به صد سال قبل بر خواهیم گشت!

مهمترین محصولات سلولزی

  • دستمال کاغذی
  • دستمال توالت و حوله
  • مقوا
  • پنبه
  • دستمال مرطوب
  • نوار بهداشتی
  • پوشک بچه

پر مصرف ترین محصول سلولزی

در بین گزینه های مطرح شده، اگر بخواهیم یک محصول را به عنوان پرمصرف ترین کالای سلولزی معرفی کنیم، آن گزینه قطعا دستمال کاغذی خواهد بود!

دستمال کاغذی از تیشو ساخته می شود و مدل های متنوعی دارد اما به دلیل استفاده زیاد در طول ماه، باید هزینه ی نسبتا سنگینی برای تامین آن پرداخت کنیم؛ این هزینه سنگین مرطوب به منازل مسکونی پر رفت آمد و مکان های عمومی است.

دستمال کاغذی اقتصادی را با این راهکار بخرید

برای حل مشکل و کاهش هزینه های خرید دستمال کاغذی باید در چند مرحله به صورت هوشمندا عمل کنید.

  1. دستمال کاغذی را فقط در بسته های نایلونی در نظر بگیرید
  2. دستمال کاغذی نایلونی با برگ های حجیم شده و فلکسی را از آن ها جدا کنید
  3. روی پکیج های 10 عددی دستمال کاغذی فلکسی زوم کنید
  4. گزینه های خیلی ارزان و خیلی گران را از ذهنتان حذف کنید
  5. دستمال کاغذی های اقتصادی با قیمت متوسط رو به بالا را انتخاب کنید.

اگر با دیدن گزینه های ذکر شده سوالی برایتان به وجود آمد، با مطالعه مقاله 3 راه برای خرید اقتصادی محصولات سلولزی به سوالاتتان پاسخ دهید.

دستمال کاغذی اقتصادی تلما 100 برگ 2 لایه

گزینه دوم پرمصرف ها؛ دستمل توالت

برای خیلی ها، تصور اینکه بدون دستمال توالت قرار است کار خود را در توالت به پایان برسانند مانند یک کابوس است! این باعث شده در تمام توالت ها، به غیر توالت های عمومی شهرداری شاهد دستمال رول باشیم و این مساله سالهاست که جا افتاده، اما با روند افزایش قیمت دستمال توالت شاهد هزینه هایی هستیم که اگر آن ها را محاسبه کنیم، می بینیم که نمی صرفد!

فرض کنید یک هتل یا رستوران پر رفت و آمد چه مقدار در طول ماه به دستمال توالت نیاز دارد؟ هزینه ها در چنین مکان هایی بسیار بالاست و مسئولین خرید شرکت ها باید بسیار هوشمندانه و اقتصادی عمل کنند؛ راه حل چیست؟

دستمال توالت دو لایه بخرید!

 

جالب است بدانید که در دنیا، استانداردِ تعداد لایه های دستمال توالت 2 عدد است، اما دستمال توالت های ایرانی اکثرا 4 لایه هستند و حتی 5 لایه هم در آن ها یافت می شود. بسیاری از شهروندان ایرانی عادت دارند هنگام استفاده از دستمال توالت، چند پرفراژ اضافه از رول جدا کنند تا کارشان راحت تر پیش برود؛ مال مفت و  دل بی رحم!

فرض کنید برای چنین افرادی، به جای مهیا کردن برگ های 4 لایه، برگ های 2 لایه تهیه کنید، اتفاقی که می افتد کاملا به سود شماست و آن ها شاید اصلا این موضوع را حس هم نکنند!

کدام دستمال توالت 2 لایه است؟

برندهای کمی در بازار وجود دارند که می توان روی دستمال توالت های 2 لایه آن ها حساب کرد، زیرا اگر جنس تیشو مرغوب نباشد، آن شهروند گرامی با چند پرفراژ راضی نخواهد شد!

دستمال توالت 2 لایه آنام یکی از بهترین کالاهای پیشنهادی است. آنام به منظور تامین محصولات سلولزی ارزان و با صرفه تولید می شود، گزینه هایی که به سختی می توانیم در بازار پیدا کنیم و نتیجه ی خوبی هم بگیریم؛ اکثر محصولات ارزان تقلبی هستند.

فروشگاه اینترنتی یوزمارت محصولات آنام را به صورت تکی و کارتنی با قیمت عمده به فروش می رساند، برای خرید دستمال توالت آنام کافیست آن را در گوگل جست و جو کنید.

دستمال توالت آنام 2 عددی

حضور نوزاد، مصرف دستمال توالت را چند برابر می کند!

یکی از چالش هایی که فرزندآوری برای والدین ایجاد می کنید، هزینه های گزافیست که برای خرید دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، پنبه و پوشک کامل بچه باید پرداخت کنند.

قدیم ها از پارچه نخی برای رفع نیازهای بهداشتی و پاکیزه نگه داشتن نوزاد و کودک استفاده می شد اما امروزه اینگونه نیست و محصولات سلولزی بهداشتی جایگزین پارچه های آلوده شده اند.

شاید هزینه ها خیلی بالا رفته باشد، اما کودکان دیگر مثل گذشته آمار وحشتناکی در بیماری های پوستی ندارند و این به خاطر حضور محصولات سلولزی در سبد خرید ماست.

اگر نوزاد یا کودک شیرخوار داشته باشید، مصرف دستمال کاغذی شما بسیار افزایش پیدا می کند و بهتر است حتما از پکیج های اقتصادی استفاده نمایید. راهنمای خرید این پکیج ها چند بند بالاتر گفته شده و توصیه می شود حتما در مورد برند مورد نظرتان تحقیق کنید، زیرا این محصول بهداشتی به صورت مستقیم با کودک ارتباط خواهد داشت.

پوشک بچه؛ مهم ترین محصول سلولزی کودک

همانطور که در بند قبل اشاره شد، مشکلات پوستی کودکان بسیار کاهش پیدا کرده و این اتفاق دلیلی جز استفاده از پوشک کامل بچه ندارد. محصولات سلولزی برای سلامت پوست کودکان یک نعمت بزرگ محسوب می شوند و اگر به سراغ گزینه هایی مثل کهنه و مشما بروید، باید چند برابر برای درمان فرزندتان هزینه کنید!

نتیجه گیری؛ سلولزی را کارتنی بخرید

از هر زاویه ای که به زندگی مدرن نگاه می کنیم، محصولات سلولزی را در نزدیک ترین حالت به خود می بینیم. حال باید به این موضوع فکر کنیم که راه های خرید اقتصادی محصولات سلولزی چیست؟

پیشنهاد ما خرید کارتنی با قیمت عمده می باشد؛ می پرسید چرا؟

  • تاریخ انقضا حداقل 3 ساله
  • مصرف روزانه و مداوم
  • قیمت ارزان تر نسبت به خرید تکی
  • افزایش قیمت ها و تورم
  • هیچوقت اضافه نمی آید و دور انداخته نمی شود!

اگر فکر می کنید چنین قابلیتی وجود ندارد، بهتر است عبارت "خرید کارتنی محصولات سلولزی با قیمت عمده" را در گوگل سرچ کنید!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.