کد خبر : 24839 / /
/

 

جشن کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی متعلق به ما ایرانی ها نیست، اما سال به سال این چراغانی ها و جشن های پرشور در خیابان های ماهم جلوه پیدا می‌کند و پررنگ‌تر می‌شود. در روز میلاد مسیح سه تن از بزرگان و افراد مشهور به حضرت مسیح هدایایی را تقدیم کردند. به همین خاطر از آن روز به بعد در بین مسیحیان به مناسبت تولد حضرت مسیح اعضای خانواده و دوستان به یکدیگر هدیه می دهند و این روز بزرگ را جشن می گیرند.

البته در بین ما ایرانی ها هم جشن نوروز و عیدی دادن بسیار مرسوم است، اما مناسبت های دیگری هم مانند شب یلدا، نوروز، سپندارمذگان و ... هم داریم که می‌توانیم به این مناسبت جشن بگیریم و به عزیزانمان هدیه بدهیم. به هر حال با نزدیک شدن به روز کریسمس و تولد حضرت مسیح جنب و جوش بسیاری در خیابان ها و فروشگاه‌ها دیده می‌شود و انواع هدایای مخصوص به جشن کریسمس در ویترین مغازه‌ها به چشم می‌خورد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به هر مناسبتی برای دوستان و عزیزانتان هدیه تهیه می‌کنید و اکنون به فکر خرید بهترین هدیه کریسمس برای آن‌ها افتاده‌اید می‌توانید با خواندن این مقاله ایده های جذاب و منحصر به فردی برای خرید هدیه کریسمس و شب سال نو پیدا کنید.

 

ایده های فوق العاده برای هدیه کریسمس

هدیه روز کریسمس می تواند هر چیزی باشد. از لباس گرفته تا اکسسوری و جواهر آلات، عطر و ادکلن، شکلات، گل، باکس های هدیه تا لوازم منزل و ... اما اینکه شما کدام یک از این هدایا را انتخاب می‌کنید هم به بودجه شما بستگی دارد و هم به سلیقه فردی که قصد خرید بهترین هدیه کریسمس برای او را دارید.

گاهی اوقات عزیزان شما از هدایای کوچکی مانند یک جعبه شکلات هم خوشحال می شوند و شما می توانید با صرف هزینه بسیار کم برای آن ها بهترین هدیه کریسمس را تهیه کنید و لحظات خوشی را کنار همدیگر داشته باشید. گاهی اوقات تصمیم می گیرید برای مدیر یا رئیس خودتان هدیه کریسمس تهیه کنید. در این مواقع می توانید هدیه هایی ماندگار و منحصر به فرد انتخاب کنید و به آن ها هدیه بدهید. به عنوان مثال می توانید یک ماگ حرارتی کریسمس برای آن ها تهیه کنید که دارای طرح های مربوط به جشن سال نو و کریسمس باشد.

چاپ لیوان کریسمس

هدیه چاپی کریسمس سفارشی، چه لیوان جادویی باشد چه تیشرت یا هر محصول چاپی دیگری، می تواند بسیار جذاب و خاص باشد.

تصور کنید که یک هدیه دارای طرح مورد نظر خودتان و مناسب با کریسمس دریافت می‌کنید. چقدر این هدیه می تواند شما را خوشحال کند و برای شما جذاب باشد. انواع ماگ و لیوان سرامیکی با طرح ها و عکس های جذاب و مناسبتی در بازار موجود هستند، اما اگر شما برای مناسبت هایی مانند تولد، جشن کریسمس، جشن نوروز و یا حتی جشن دندونی بخواهید هدایایی با طرح ها و ایده های خلاقانه را تهیه کنید، می توانید به مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند سفارش دهید تا طرح ها و ایده خودتان را روی محصولات چاپی پیاده کنند.

لیوان جادویی کریسمس هم می تواند به عنوان بهترین هدیه کریسمس برای دوستان، اعضای خانواده یا همکاران شما باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم با توجه به سلیقه فرد مورد نظر طرح روی آن را انتخاب می‌کنید که با کریسمس هم همخوانی داشته باشد.

10

سفارش چاپ لیوان کریسمس

برای سفارش چاپ لیوان کریسمس یا سایر محصولات چاپی و یا اطلاع از قیمت و خرید ماگ طرح کریسمس می توانید به وب سایت گروه هنری عکسچاپ مراجعه نمایید. در وبسایت این مجموعه انواع طرح های متنوع مربوط به کریسمس و جشن های ایرانی وجود دارند که می توانید از بین آن ها یک نمونه را انتخاب کنید و به دوستان یا عزیزانتان هدیه بدهید.

حتی شما می توانید طرح یا ایده خودتان را سفارش دهید تا برای شما روی لیوان جادویی، ماگ و یا لیوان های سرامیکی ساده چاپ کنند. در وبسایت این مجموعه قیمت و خرید ماگ مدل تولدت مبارک و همچنین طرح های متنوع برای مناسبت های دیگر مانند نوروز، ولنتاین و طرح ماگ تم جشن دندونی وجود دارد که می توانید به راحتی آن ها را پیدا کنید و برای خرید بهترین هدیه از این ایده ها استفاده کنید.

11

کلام پایانی

برای چاپ عکس و طرح مربوط به کریسمس روی لیوان از روش سابلیمیشن استفاده می‌شود. این روش حرارتی با استفاده از جوهر مخصوص انجام می‌شود. به دلیل اینکه جوهر چاپ به خورد سرامیک لیوان می رود در برابر شستشو و مواد شوینده مقاومت بالایی دارد. به همین خاطر محصولاتی که با استفاده از این روش چاپ شده‌اند بسیار مقاوم و ماندگار هستند. بهترین هدیه کریسمس هم می‌تواند محصولات چاپی باشد که با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن طرح یا ایده های مورد نظر شما روی آن ها چاپ شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.