کد خبر : 25071 / /
/

 

در صنعت بسته بندی معمولاً از دستگاه های بسته بندی کارتن برای بسته بندی کارتن استفاده می شود. برای بسته بندی کارتن های سنگین از تسمه و برای بسته بندی کارتن های سبک تا متوسط ​​از کارتن های خود چسب استفاده می شود.

دستگاه های بسته بندی کارتن یکی از پرکاربردترین، راحت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های بسته بندی می باشد. این دستگاه در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و بهترین وسیله برای بسته بندی کارتن در سایزهای مختلف می باشد.

دستگاه های کارتن چسب برای کارتن در سایزهای مختلف تولید می شوند و با در نظر گرفتن سهولت در بسته بندی طراحی می شوند. این دستگاه آب بندی کارتن به گونه ای طراحی شده است که می تواند انواع کارتن های سبک و سنگین را بسته بندی کند.

از دستگاه مهر بند کارتن برای چسباندن کارتن استفاده می شود با وجود اینکه اندازه بسته ها از نظر بسته بندی متفاوت است.

دستگاه های مهر و موم کارتن انواع مختلفی دارند دستگاه کارتن بند که یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی می باشد در صنایع شیرینی پزی، شکلات، میوه های خشک، حبوبات و لبنیات، پروتئین، مواد غذایی، کارخانجات صنعتی، صنعت خودروسازی کاربرد دارد. ، و غیره. استفاده می شود.

 

 

دستگاه های کارتن چسب این ویژگی را دارند که بالا و پایین کارتن را همزمان با سطح چسبی کامل بدون ایجاد حباب بر روی مقوا بچسبانند. دستگاه های چسب زنی این ویژگی را دارند که به تنهایی به قسمت پایین یا بالای مقوا بچسبند.

همه دستگاه های چسب کارتن می توانند از یک نوار نقاله با قابلیت اتصال خودکار برای سهولت در حمل و نقل بهتر محصولات استفاده کنند.

انواع دستگاه چسب کارتن :

1- دستگاه آب بندی جعبه موتور دوبل

2- دستگاه کارتن چسب سه موتوره

3- دستگاه آب بندی جعبه اتوماتیک (پنوماتیک).

4- دستگاه آب بندی کارتن درب اتوماتیک

 

دستگاه کارتن  چسب زن نیمه اتوماتیک تسمه کش لینک

دستگاه چسب زن کارتن الاستیک یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشد. به لطف این دستگاه استفاده از نیروی انسانی در بسته بندی بسیار کمتر و سرعت و کیفیت کار بسیار بالاتر خواهد بود.

این نوع دستگاه کارتن چسب زن قابلیت بسته بندی 20 کارتن در دقیقه با بالاترین کیفیت را دارد و برای کار به 220 ولت و برق تک فاز نیاز دارد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و پس از آموزش اولیه به راحتی قابل استفاده است.

دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک با تسمه کش

یکی از پرکاربردترین و اقتصادی ترین دستگاه های بسته بندی از نوع کوپلینگ اتوماتیک کشنده تسمه می باشد که استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد. پس از روشن شدن دستگاه، ظرف مدت 1 دقیقه آماده کار می شود و فرآیند چسباندن بسته بندی آغاز می شود.

با این دستگاه می توانید 20 بسته در دقیقه با بالاترین کیفیت بسازید. برای کار به 220 ولت و برق تک فاز نیاز دارد و برای بسته بندی کارتن های حجیم و سنگین از کشنده تسمه استفاده می شود. کشنده های تسمه در مدل های مختلفی هستند و با توجه به اندازه و وزن جعبه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه کارتن چسب زن دربند اتوماتیک

در این دستگاه فرآیند تنظیم عرض و طول برای بسته مورد نظر به صورت دستی انجام می شود. و درب مقوایی به طور خودکار بسته می شود. در این نسخه از دستگاه دو موتور در دو طرف دستگاه قرار گرفته است. حداکثر ابعاد کارتن برای کار با این دستگاه باید 50 سانتی متر عرض و 50 سانتی متر ارتفاع داشته باشد و محدودیتی در طول کارتن وجود ندارد. این مدل تقریباً 40 کارتن در دقیقه می چسباند.

دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک با دربند کارتن؛ دارای سرعت بالایی برای انجام عملیات بستن جعبه و چسباندن بدون وقفه و با سرعت بالا می باشد. این دستگاه که برای صنایعی که نیاز به چسباندن پرسرعت دارند مناسب است از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه خواهد بود و موجب صرفه جویی در نیروی انسانی خواهد شد.

ویژگی و مشخصات فنی چسب زن کارتن اتوماتیک مدل Tpsd01

  • چسب زنی همزمان زیر و روی کارتن
  • قابلیت اعمال چسب پنج و هفت سانتی متری
  • قابلیت اعمال چسب از کارتن ابعاد ۱۳ سانتی متر تا ۵۰ سانتی متر در عرض و ۱۳ سانتی متر تا ۶۰ سانتی متر در ارتفاع
  • دارای دو موتور بغل کش هجده صدم یا سی و هفت صدم کیلووات برای دستگاه دو‌ موتوره و سه عدد موتور هجده صدم برای دستگاه سه موتوره
  • دارای دو عدد کارتریج چسب ۷ سانتی متری با غلتک سیکلونی ضد سایش و قطعات استیل
  • دارای دو عدد میز رولیکی ۵۰ یا ۷۰ سانتی متری
  • دارای رولیک های لوله استیل
  • تنظیم ارتفاع و عرض کارتن با چرخش آسان هندویل تنظیم کننده
  • دارای تابلوی برق استاندارد کنتاکتوری با محافظ بار و دکمه امرجنسی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع کلی دستگاه با ماشین آلات قبل و بعد از آن
  • جنس بدنه ورق ۲ و ۳ میلی متر آهن رنگ کوره ای الکترواستاتیک
  • دارای چرخ ترمز دار چهار پیچ قوی برای سهولت حمل و نقل و استقرار در محل بسته بندی
  • دارای سیستم کشنده آلومینیومی با تسمه گریپ اروپایی
  • دارای یک سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات

 

 

کاربرد دستگاه کارتن چسب زن

دستگاه کارتن چسب زن برای تسهیل فرآیندهای بسته بندی و چسباندن تمامی کارتن ها در اندازه های مختلف استفاده می شود.

تمامی مدل های دستگاه ها برای هر سایز کارتن تولید می شوند و به دلیل سهولت در بسته بندی و چسباندن بخصوص در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با توجه به سایز کارتن ها و همچنین وزن کارتن ها طیف وسیعی از محصولات را دارا می باشند، به طوری که می توانند تمامی وزن ها را بسته بندی و چسباندن کنند.

این دستگاه به دلیل انواع مختلف یکی از تجهیزات پرکاربرد  در صنعت می باشد. انواع کارخانجات صنعتی اعم از خودروسازی، قنادی، مواد غذایی، شکلات، پروتئین، خشکبار، لبنیات، حبوبات و ....

از دیگر قابلیت های دستگاه چسب زن کارتن می توان به قابلیت چسبندگی آن به بالا و پایین مقوا با چسبندگی کامل بدون ایجاد حباب اشاره کرد. کارایی دستگاه برای کارتن های پر شده با محصولات است که باید محکم و مطمئن مهر و موم شده و بسته بندی شود. استفاده از این وسیله که در مراحل بعدی از باز شدن کارتن جلوگیری می کند راحت ترین راه برای انجام این کار است.

آموزش راه اندازی دستگاه کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک

از آنجایی که انواع این دستگاه ها متفاوت است، نحوه کاربرد و استفاده نیز متفاوت است.

قرار دادن چسب داخل دستگاه: برای قرار دادن چسب در دستگاه ابتدا چسب را رو به بالا قرار داده و چسب را در جای مخصوص قرار می دهیم و از رول سفید رنگ و سپس دور رول فلزی رد می کنیم و کش می دهیم. کمی چسب بزنید تا از شیار خارج شود، غلتک قرمز را فشار دهید و چسب اضافی را با چاقو ببرید.

این کار باید به درستی و دقیق انجام شود زیرا در صورت نادرست قرار دادن چسب هنگام چسب زدن جدا می شود. بعد از اینکه چسب داخل دستگاه قرار گرفت مقداری برداشته و روی رول قرار دهید. و شروع به چسباندن مقوا کنید. یک تیغه در این دستگاه تعبیه شده است که برای راحتی کار می تواند چسب را به راحتی برش دهد.

کار با دستگاه نیمه اتوماتیک بسیار ساده است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. این دستگاه در محیط های مرطوب و محیط های دارای آلودگی شیمیایی قابل استفاده بوده و دستگاه به صورت 24 ساعته قابل استفاده است.

با توجه به استفاده از قطعات الکترونیکی کشور کره، استفاده از مواد اولیه درجه یک، استفاده از غلتک های بسیار با کیفیت، طراحی سر کاربردی و طراحی و ساخت بدنه با استحکام بالا، آسیب وارده به دستگاه بسیار کم است و کار با آن بسیار آسان است.

13

چگونه دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک را نصب کنیم؟

برای کار با دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک باید جعبه مورد نظر که برای چسباندن آماده شده روی نوار قرار گیر سپس کمربند حرکت می کند و شروع به حرکت روی کارتن می کند. در این زمان، چسب به طور همزمان به کارتن چسبیده و کارتن را بسته بندی می کند. در دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک تنظیم عرض و ارتفاع به صورت اتوماتیک  انجام می شود بنابراین سرعت بالایی دارد و می تواند در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی کارتن را بسته بندی و چسباند.

در قسمت آخر خط تولید از دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک برای بسته بندی انواع کارتن استفاده می شود. این باعث افزایش سرعت خط تولید می شود.

تمامی کارخانجات و صنایعی که محصولی را تولید می کنند باید پس از اتمام مراحل ساخت محصول را بسته بندی کنند. که از دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک برای بسته بندی استفاده می شود. این بخش ها عبارتند از صنعت خودروسازی، صنعت کاشی و سرامیک، بسته بندی انواع سبزیجات، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی خرما، بسته بندی حبوبات، بسته بندی شکلات، بسته بندی شیر و سایر لبنیات و فرآورده های لبنی، بسته بندی دارویی و .... بخش ها هستند.

قیمت دستگاه کارتن چسب زن

در حال حاضر دستگاه کارتن چسب زن یکی از پرکاربردترین ابزار و تجهیزات می باشد. یکی از پارامترهای مهم برای تهیه این دستگاه در صنایع نحوه کاربرد و کارایی و سپس قیمت دستگاه درزگیر کارتن می باشد.

به همین دلیل شرکت ها و صنایع تصمیمی بر مبنای قیمت برای تهیه این ابزار نخواهند داشت، قیمت در تامین آن موثر است. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت تمام دستگاه ها و تجهیزات صنعتی از جمله دستگاه کارتن چسب زن قیمت ارز می باشد. قیمت این دستگاه با توجه به نوسانات بازار ارز روز به روز تغییر می کند، بنابراین نمی توان قیمت خاصی برای آن اعلام کرد.

مدل های مختلف دستگاه کارتن چسب زن به کاربری، کیفیت و برند قیمت های متفاوتی دارند و مدل نیمه اتوماتیک ساده ترین و ارزان ترین آنهاست.

گروه فنی تاپ ماشین

تاپ ماشین، در سال 1390 ابتدا با ارایه خدمات طراحی و مهندسی به شرکت‌ های ماشین سازی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه طراحی و مهندسی ماشین ‌آلات و سازه های کارخانه های تولیدی صنایع غذایی و بهداشتی و دارویی ادامه داده است از تولیدات این گروه میتوان به ساخت انواع   ردیف کن بطری و  میز ترافیک اشاره کرد.

ماشین سازی خرم آباد، صنعت کاران متحد، چی توز، مزمز،گروه صنعتی گلرنگ و داروسازی دکتر عبیدی از جمله مشتریان مطرح تاپ ماشین هستند که از دستگاه ها و ماشین های تولید شده توسط این گروه در خط تولید کارخانه خود استفاده می کنند.

دستگاه چسب زن کارتن تاپ ماشین چه ویژگی هایی دارد ؟

چسب زنی همزمان زیر و روی کارتن ،قابلیت اعمال چسب پنج و هفت سانتی متری ،دارای تابلوی برق استاندارد کنتاکتوری با محافظ بار و دکمه امرجنسی،دارای پایداری در هنگام کار کردن و در هنگام بارگیری محصول برای چسب زدن و نیز تخلیه محصول به جهت رعایت اصل تکرار پذیری در کیفیت و کمیت چسب زنی کارتن.

آیا دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک مدل Tpsd01 گارانتی و خدمات پس از فروش دارد ؟

بله ، دارای یک سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات و دارای ضمانت ها و حمایت های لازم از طرف سازنده در رابطه با قطعات یدکی.

کارتریج چسب ، دستگاه چسب زن کارتن گروه فنی تاپ ماشین چه توانایی دارد ؟

کارتریج چسب، گروه فنی تاپ ماشین توانایی اعمال چسب ۵ و ۷ سانتی متری را بر روی کارتن های مختلف در محدوده تعیین شده دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.