کد خبر : 25105 / /
/

 

خیلی‌ها ویلاهای کردان را برای تولد یا دورهمی انتخاب می‌کنند. همان جایی با آب‌و‌هوای خوب و خوش که با همه نزدیک بودنش به تهران، از ترافیک و آلودگی‌ خبری نیست و از ویلاهای شیک و لاکچری پر شده.

 

 

منبع: وب سایت تهران مبله

 

اما قبل از برنامه‌ریزی برای مهمانی باید به فکر محل اقامت هم باشید چون وقتی به سراغ رزرو اقامتگاه در کردان می‌روید با محله‌‌ها و شهرک‌های زیادی رو‌به‌رو می‌شوید. شاید انتخاب برایتان از بین آن همه کمی سخت باشد.

 خلاصه که اگر قصد دارید یکی از بهترین ویلاهای اطراف تهران برای مهمانی‌های یک روزه و تولد انتخاب کنید و با دوستانتان حسابی خوش بگذرانید همراه تهران مبله تا آخر مطلب باشید که قصد داریم با کردان و محله‌هایش بنویسیم.

محلات کردان؛ از شمالی‌ترین محله در کردان تا جنوبی‌ترین

کردان یکی از توابع ساوجبلاغ است. برای رسیدن به آن باید وارد اتوبان تهران قزوین شوید. کرج را که پشت سر گذاشتید به مقصد می‌رسید. کردان نسبت به جاهای دیگر که اطراف تهران هستند خیلی پرطرفدار‌تر و شناخته شده‌تر است. دلیل این همه محبوبیت کردان، ویلاهای شیکی است که در آن ساخته شده.

 

 کردان از دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل شده که بخش شمالی در سمت کوهستان قرار گرفته و دنج‌تر است اما قسمت جنوبی به دلیل دسترسی راحت‌تر، بیشتر وقت‌ها شلوغ‌تر است. ولیان و آغشت و… از محله‌های شمال کردان و تهران‌ دشت، سهیلیه و چهار‌باغ و… هم از محلات جنوبی در کردان هستند. چندتا از بهترین‌ها‌، دنج‌ترین‌ها و یا گران‌ترین‌های این محلات را برایتان گفته‌ایم.

 

از شمال کردان و محله اغشت شروع می‌کنیم که ویلاهای لوکس و لاکچری دارد. از آنجایی که قسمت شمالی در کوهستان قرار گرفته علاوه‌بر چشم انداز بی‌نظیر بسیار هم خلوت است. حسابی می‌توانید از دنج بودن اینجا لذت ببرید. اما این را هم در نظر بگیرید که قیمت اجاره اینجا کمی بالاست.

 

2

منبع: وب سایت تهران مبله

 

بعد می‌رویم سراغ یکی دیگر از منطقه‌های نزدیک  کردان که نامش تهراندشت است. اینجا به کرج نزدیک‌تر است و در فاصله ۲۵ کیلومتری از کرج قرار دارد. البته این منطقه ویلایی دسترسی خیلی خوبی هم به تهران دارد. شهرک‌های زیادی در این منطقه هستند اما معروف‌ترین آن‌ها شهرک جهان ویلا است. درختان چنار در کنار ویلاهای مدرن اینجا بسیار دیدنی است.

 

از بهترین محله‌ها در کردان هم محله‌ سهیلیه است. از خوبی‌های این منطقه، ویلاهای شیک با طراحی بسیار زیبا و دسترسی خیلی خوب است. بیشتر ویلاها امکانات خوبی هم مثل استخر و یا میز بیلیارد دارند و در کل برای خوش‌گذرانی دسته جمعی خیلی مناسب هستند. راستی شهرک ویلایی کوروش در سهیلیه هم یکی از پرطرفدارترین مناطق است. برای رسیدن به آن هم کافی است وارد جاده قدیم کرج شوید و از شهرک زعفرانیه که گذشتید به شهرک کوروش می‌رسید.

 

حالا که نزدیک به زعفرانیه شدیم کمی هم از آن برای‌تان می‌گوییم که یکی دیگر از گران‌ترین محله‌های کردان است. از انتهای جاده سهیلیه به این ‌منطقه می‌رسید. سرسبزی، آب‌و‌هوای بی نظیر و ویلاهای لوکس همه باعث شدند که این‌جا هم طرفداران زیادی پیدا کند.

 

اگر با دیدن تابلو سهیلیه به سمت راست بروید. بعد هم مسیرتان را ادامه دهید تا از چند روستا بگذرید به اقبالیه می‌رسید. این منطقه در چهار فصل زیباست. بهارها سرسبزتر و پر از شکوفه می‌شود. تابستان‌ها هم هوای خیلی خنکی دارد و مناسب برای سرما دوست‌ها است. خلاصه که با انتخاب اقبالیه می‌توانید در کنار اقامت در ویلا از این طبیعت زیبا هم دیدن کنید.

 

 افشاریه در جنوب کردان قرار گرفته و یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایش امنیت بالا است. اینجا نگهبانی ۲۴ساعته دارد و با خیالی راحت می‌توانید اقامت داشته باشید. علاوه‌بر این‌ها باغ‌های سرسبز و طبیعت فوق‌العاده افشاریه از دلایل انتخاب این منطقه هستند. اگر بعد از رسیدن به کردان به سمت خروجی پل کردان بروید به صفاییه می‌رسید.

اینجا بهترین آب‌و‌هوا در کردان را دارد و یکی از مدرن‌ترین شهرک‌ها به حساب می‌آید. آخرین منطقه هم طاووسیه  است که در کرج  قرار دارد اما چون به کردان خیلی نزدیک است خیلی‌ها آن را جز کردان می‌دانند. اینجا هم امکاناتی مثل آب، برق و گاز دارد و هم طبیعت زیبا و آب‌و‌هوای فوق‌العاده‌ای دارد. طاووسیه و صفاییه و افشاریه از نظر قیمت نزدیک به هم هستند و ویلایی با قیمت مناسب برای یک مهمانی در این سه محله می‌توانید پیدا کنید.

 

 

پس اگر اجاره ویلا در کردان حتی برای یک روز را انتخاب می‌کنید این را هم در نظر بگیرید که هرچه امکانات ویلا بیشتر باشد قیمت اجاره هم بالاتر می‌‌رود. اما خیالتان را راحت کنیم که با قیمت شبی یک میلیون هم ویلاهای خوبی برای اجاره هست و می‌توانید یک انتخاب خوب و به صرفه‌ای داشته باشید. اما پیشنهاد ما برای تولد یکی از ویلاهای لاکچری استخردار در زعفرانیه و تهراندشت است.

 

3

منبع: وب سایت تهران مبله

 

ممکن است برنامه سفر شما به شکلی باشد که بخواهید در تهران اقامت داشته باشید و آخر هفته‌ها به کردان بروید. در این صورت، پیشنهاد ما این است که برای اقامت در تهران یک واحد آپارتمان لاکچری پاسداران اجاره کنید. برای این کار هم پیشنهاد ما تهران مبله است. چون تمام آپارتمان‌های این مجموعه بالاترین کیفیت ممکن را دارند. خوبی اجاره آپارتمان مبله از تهران مبله این است که لازم نیست دغدغه پرداخت شارژ و قبض داشته باشید.

اگر برای پیدا کردن آپارتمان در تهران نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با پشتیبانی تهران مبله در ارتباط باشید تا بهترین زمان و گزینه و قیمت را به شما بگویند. داخل سایت هم می‌توانید قیمت‌ها را ببینید و در محله مورد نظرتان آپارتمان مبله اجاره کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.