کد خبر : 25109 / /
/

 

سایت های آموزش زبان: My English Pages

این سایت انگلیسی یکی دیگر از وب سایت های عالی برای خودآموز انگلیسی است که دارای محتوای کاملی در مورد ساختار زبان، واژگان، صحبت کردن، خواندن، درک و نوشتن انگلیسی است. برای تمرین و بهبود بیشتر، این سایت آموزش آنلاین دارای فعالیت ها، انجمن ها و وبلاگ رایگان است.

سایت آموزش زبان انگلیسی MORADPOOR.COM

شما می توانید با وبسایت آکادمی زبان مرادپور زبان خود را تقویت کنید. این وب سایت بهترین مرجع آموزش زبان انگلیسی است. بنابراین اگر می خواهید زبان را از صفر تا صد یاد بگیرید می توانید روی این وب سایت حساب باز کنید.

برای دسترسی به این وب سایت می توانید به آدرس MORADPOOR.COM مراجعه کنید.

سایت آموزش مجازی زبان انگلیسی: Easy World of English

یک سایت یادگیری زبان جذاب و با کاربرد آسان. بهترین وب سایت برای یادگیری گرامر، صحبت کردن، خواندن، تمرین گوش دادن و یک مرجع تصویری هوشمند. و استفاده از آن برای هر کسی آسان است.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: خیلی چیزها

این بهترین وب سایتی است که دارای تست های هماهنگی آنلاین، سرگرمی کلمات، پازل کلمات، اصطلاحات، عامیانه، ترتیب کلمات، تولید کننده جمله و سایر تمرین های یادگیری زبان کامپیوتری است. علاوه بر موارد فوق، این وب سایت دارای یک صفحه غیرمعمول است که شامل تمرین هایی است که خیلی خوب چیده نشده اند. سایت پر زرق و برق نیست، اما تمرین هایی دارد که می توانید ببینید و استفاده کنید. ضمنا این سایت هیچگونه تبلیغاتی ندارد.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: Dave's ESL Café

این وب سایت هم برای زبان آموزان و هم برای معلمان زبان انگلیسی در سراسر جهان محتوا ارائه می دهد. این وب سایت آموزشی شامل تست ها، توضیحات ساختار زبان و مجموعه سخنرانی برای دانش آموزان می باشد.

سایت های آموزش زبان انگلیسی: پروژه آموزش از راه دور کالیفرنیا

با استفاده از این وب سایت شگفت انگیز می توانید اخبار حوزه های مختلف از جمله مسکن، پول و رفاه را مطالعه کنید. تمرین ها را با توجه به مطالبی که خوانده اید انجام دهید، این تمرین ها شامل مجموعه های هماهنگ، واژگان و سوالات چهارگزینه ای است. علاوه بر داستان ها، چند ویدیو نیز در این سایت وجود دارد.

سایت های آموزش زبان انگلیسی: BBC Learning English

در این وب سایت تمرینات مختلفی برای آموزش وجود دارد. این شامل حجم قابل توجهی از فیلم های آموزشی، تست ها، کلمات، اصطلاحات و واژگان است که همه آنها به انگلیسی انگلیسی تلفظ می شوند.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: فعالیت برای دانشجویان ESL

این وب سایت شامل گرامر، ساختار جمله، تست های چند زبانه و واژگان برای همه سطوح، برای زبان آموزان است. به همین ترتیب، یک کانال ارتباطی برای مربیان، با سؤالات بحث و گفتگو و برنامه های مختلف متعدد برای استفاده در کلاس درس در نظر گرفته می شود. این وب سایت را می توان یکی از بهترین وب سایت های آموزش مجازی زبان انگلیسی نیز دانست.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: ABCYa

این وب سایت شامل گرامر، ساختار جمله، تست های چند زبانه و واژگان برای همه سطوح، برای زبان آموزان است. به همین ترتیب، یک کانال ارتباطی برای مربیان، با سؤالات بحث و گفتگو و برنامه های مختلف متعدد برای استفاده در کلاس درس در نظر گرفته می شود. این وب سایت را می توان یکی از بهترین وب سایت های آموزش مجازی زبان انگلیسی نیز دانست.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: TV 411

این وب سایت برای کودکان است. با این حال، هیچ کس نگفت که بزرگسالان نمی توانند از آن استفاده کنند. این وب سایت مجازی آموزش زبان انگلیسی حاوی سرگرمی های آموزشی است که بر اساس میزان واکنش پذیری از 1 تا 5 مرتب شده است و برای املا و تلفظ بسیار مفید است. فعالیت های سرگرم کننده برای یادگیری حروف صدادار، حروف بزرگ و کوچک، مترادف ها و متضادها و هر آنچه برای شروع نیاز دارید. این وب سایت می تواند مفیدتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد.

سایت آموزش مجازی زبان انگلیسی: GCF Learn Free

این وب‌سایت شامل سخنرانی‌هایی در زمینه‌هایی مانند درک اساسی، خلاصه‌نویسی و بازنویسی و مهارت‌های اساسی مانند جستجوی نام یک دارو است. در این وب سایت آموزش مجازی بعد از هر ویدیو یک تست درک مطلب مجازی وجود دارد. روی بهترین لید در زبانه های آبی رنگ برای درس نوشتن، خواندن و واژگان کلیک کنید.

سایت آموزش مجازی انگلیسی: انتشارات دانشگاه آکسفورد

این وب سایت یکی دیگر از معروف ترین و بهترین وب سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده است. این وب سایت دارای تمرین هایی برای کار بر روی املا، گرامر، تفکر، درک مطلب و مهارت های شنیداری است. پیمایش و استفاده از این وب سایت کمی دشوار است و همین امر آن را برای دانشجویان خلاق و بازدیدکنندگان وب باهوش بیشتر از سایرین مناسب می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.