کد خبر : 25170 / /
/

 

معمولا زمانی که شما به سایت‌های مختلف ارز دیجیتال رجوع می‌کنید، همه به دنبال این می‎باشند، که برای شما مهمترین مبانی ارز دیجیتال را به زبان پیچیده بیان کنند. چرا که با این کار فکر می‌کنند خیلی عالی و خفن  به نظر می‌رسند. این که شما تحلیل ارز دیجیتال  اتریوم ( ETH ) را با زبان بلاک چین و داده‌های درون شبکه توضیح بدید به نظر من کار بزرگی نکرده‌اید. هنر اصلی زمانی است که مهمترین مبانی را به زبان ساده بیان کنید و البته به صورت صحیح به مخاطبان خود نیز منتقل کنید.

به نقل از سایت ارز دیجیتال VIP، سال 2023 برای  اتریوم ( ETH ) یک سال بسیار مهم خواهد بود. رقابتی که او برای راه اندازی پروژه‌های زیر ساختی خود دارد و از طرفی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو می‌تواند یک جامپ قیمتی خوب را برای این ارز رقم بزند. البته ما برای شما یک پیش بینی قیمت  اتریوم ( ETH ) به صورت ویژه خواهیم داشت. اما این که شما کجا بخرید و چطور بخرید نیاز به توضیحاتی دارد که ما در ادامه برای شما خواهیم گفت. تحلیل تکنیکال  اتریوم ( ETH ) نیز  برای شما به صورت اجمالی انجام خواهد شد.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال و همچنین قیمت  اتریوم ( ETH ) به تومان را چگونه پیدا کنیم؟

یکی از نکاتی که ما در بخش قبلی به آن اشاره داشتیم، این است که شما ارز  اتریوم ( ETH ) را از کجا بخریم و چگونه بخریم. شاید برای شما جالب باشید که بدانید قیمت  اتریوم ( ETH ) و تمام ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف متفاوت است. شما باید در زمان خرید به دنبال ارزان ترین قیمت  اتریوم ( ETH ) به تومان باشید. از طرفی زمانی که قرار است  اتریوم ( ETH ) خود را به فروش برسانید باید به دنبال گرانترین قیمت  اتریوم ( ETH ) به تومان و یا به دلار باشید. البته ما برای قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال برای شما یک معیار خواهیم داشت.

اگر شما به دنبال میانگین قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای می‌باشید. از قیمت زنده ارز های  دیجیتال استفاده کنید. دلیل آن نیز این است که شما می‌توانید میانگین چند صرافی به صورت همزمان را داشته باشید. قیمت پایین تر از قیمت می‌شود ارزان و قیمت بالاتر از این قیمت می‌شود گران. البته شما به واسطه این کار می‌توانید آربیتراژ نیز بگیرید که این کار یک کار تخصصی است.

2

بررسی فاندامنتالی و همچنین بررسی نقشه راه اتریوم ( ETH ) در سال 2023

ما در این بخش قصد نداریم که برای شما به بررسی آپدیت‌های اتریوم و آثار آن بپردازیم. بلکه ما در این بخش قصد داریم به نتایج احتمالی این آپدیت‌ها نیم نگاهی داشته باشم. ما در سال 2023 باید به دو پارامتر  نگاه داشته باشیم یکی پارامتر  دنک شاردینگ است و دیگری پارامتر پرتو دنک شاردینگ. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در اوایل سال 2023 ممکن است که این دو پارامتر یک فشار فروش اولیه داشته باشند. اما هر چه که به سمت آخر سال 2023 حرکت می‌کنیم این فشار فروش تبدیل به تقاضا برای اتریوم خواهد شد.

توجه داشته باشید تحلیل ارز دیجیتال اتریوم ( ETH ) نباید به صورت تک بعدی باشد و باید به صورت چند بعدی بررسی شود. البته که آینده بازار ارز دیجیتال و شروع یک رالی صعودی جدید نیاز به دو متغیر اصلی و اساسی دارد. اولین متغیر این است که به لحاظ فاندامنتال وضعیت بازار جهانی روی حالت Risk Off  قرار بگیرید. در این صورت می‌توان گفت که بازار ارز دیجیتال یک رشد را تجربه خواهد کرد.

 دومین متغیر که باید به آن توجه داشته باشید، موضوع ماینینگ اتریوم است که در حال حاضر با چالش‌های روبرو شده است. این موضوع می‌تواند روی قیمت آن تاثیر مثبت داشته باشد. البته منظور ما بحران انرژی است که روی استخراج اتریوم تاثیر خواهد گذاشت و نه مباحث سخت افزاری و دیگر موارد خارجی.

تحلیل تکنیکال اتریوم ( ETH ) به صورت اجمالی و با ذکر هدف قیمتی

برای تحلیل و تکنیکال این مقاله از نظر کارشناسان مختلفی استفاده شده است و می‌توان گفت که با توجه به یک اجماع و همچنین برخی از متغیرهای جهانی این تحلیل ارائه شده است. برای سادگی تحلیل ما خطوط اضافی و همچنین موارد گمراه کننده را حذف کرده‌ایم. تمام تلاش ما بر این بوده است بهترین تحلیل تکنیکال اتریوم ( ETH )  را به شما تحویل دهیم. به نکاتی که در این مقاله گفته می‌شود توجه داشته باشید و سعی کنید تصمیمات خود را بر اساس مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه اجرایی کنید.

3

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. ما دو تارگت 650 تا 600 دلار را برای هدف اول قیمتی در نظر گرفته‌ایم. شما می‌تونید با توجه به مدیریت سرمایه خود یک پله روی این قیمت خریداری کنید. اما این نباید تمام کار شما باشد. چرا که خرید اصلی شما باید روی قیمت 350 تا دلار باشد. شاید فکر کنید که ما قصد داریم به روش مارتینگل خرید خود را انجام دهیم. اما اشتباه می‌کنید، روش ما آنتی مارتینگل دو پله است، با توجه به مدیریت سرمایه و حجم مجاز هر صرافی اما باید به دو نکته نیز توجه کامل داشته باشید.

ممکن است که رالی بعدی اتریوم و بازار ارز دیجیتال اهداف بسیار بالاتری داشته باشد. اما شما باید روی 6000 دلار به فکر نقد کردن باشید. هیچ بازاری بدون اصلاح به صورت یکسره رشد نخواهد کرد. شما زمانی که روی رالی اول نقد می‌کنید. این موضوع به این معنی است که شما می‌تونید مقدار سرمایه خود را افزایش دهید و تعداد بیت اتریوم‌های خریداری شده را بیشتر کنید.

روانشناسی قیمت اتریوم و همچنین پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023

در سال 2023 تریدرهای کوچک و بزرگ زیادی روی خط روند صعودی خرید خود را انجام می‌دهند. اما شما نباید این کار را انجام دهید به 2 دلیل؛ دلیل اول ما این است که هر آنچه که اکثر مردم عادی انجام می‌دهند اشتباه است و شما باید روی نقطه مناسب خرید خود را انجام دهید. زمانی که قیمت عدد 2100 دلار را دید به این معنی است که دو نقطه خرید شما قابل اطمینان است و قطعا قیمت به آن خواهد رسید.

دلیل دوم ما این است زمانی که بازار قرار است یک حرکت صعودی بزرگ انجام دهد. این موضوع به این معنی است که بزرگان بازار برای جمع کردن بیشتر نقدینگی و همچنین برای افزایش بیشتر سفارشات نهنگ‌ها نیاز به استاپ زدن، تحلیلگران و معامله گران خورده پا دارند. دقیقا همانجایی که قرار است استاپ همه قرار داشته باشد، این جا دقیقا همان جایی است که ما وارد می‌شویم و موج بزرگ را می‌گیریم.

4

سخن پایانی

اگر شما یک فرد تازه کار می‌باشید و دانش کافی در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال ندارید. بهترین کار این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. به عنوان مثال سایت ارز دیجیتال VIP می‌تواند برای شما یک سایت مناسب باشد. تا مقدمات و مباحث پیشرفته را به مرور زمان آموزش ببینید.

در صورتی که در مورد هر بخش سوالی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما مطرح کنید. ما نیز سعی می‌کنیم به سوالات شما پاسخ دهیم. به نظر شما در سال 2023 اتریوم سقف جدید میزند و یا مشغول اصلاح زمانی خود می‌شود. 

مرجع بروز اخبار ارزدیجیتال | arzdigital.vip

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.