کد خبر : 25239 / /
/

 

فرش کاشان یکی از کالاهای پرطرفدار و شناخته شده در ایران و جهان است. امروزه با توجه به نیاز بازار و افزایش تعداد تولیدکنندگان و بافندگان فرش ماشینی روش های مختلفی برای خرید فرش ماشینی وجود دارد. خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های خرید است.

با افزایش روزافزون تولیدکنندگان و فروشندگان، بسیاری از فروشندگان به دنبال فروش مستقیم محصولات خود با قیمت کمتر به مصرف کنندگان بودند تا بتوانند مشتریان خود را جذب کنند و به روشی دیگر فروش را افزایش دهند. برای خرید مستقیم فرش راه های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید از فروشگاه های معتبر فرش و خرید اینترنتی اشاره کرد.

با قیمت مناسب خرید کنید

مهم ترین فاکتور در هنگام خرید هر کالا به خصوص فرش قیمت آن است. در صورتی که بتوان فرش را با کمترین قیمت و در عین حال با بالاترین کیفیت خریداری کرد، می توانید از خرید رضایت کامل داشته باشید. به عنوان مثال، اگر فرش کاشان را از نمایندگی ها و نمایشگاه های مختلف خریداری کنید، ممکن است به دلیل سود بالای واسطه ها، نتوانید فرش مورد علاقه خود را تهیه کنید و مجبور شوید فرشی با کیفیت کمتر یا کوچکتر خریداری کنید. از جای درستی خرید نکردی اما اگر فرش ماشینی را از مبدا، یعنی از کارخانه تولیدی و فرش کاشان خریداری کنید، همه واسطه ها را حذف می کنید و قطعا فرشی با قیمت بسیار مقرون به صرفه خواهید داشت.

 

خرید فرش از کارخانه

همانطور که می دانید با توجه به تعداد زیاد کارخانه ها در اکثر شهرهای ایران، انتخاب یک کارخانه مطمئن برای خرید فرش بسیار حائز اهمیت است. با توجه به کاشان که به دلیل بهترین تولید فرش ماشینی به عنوان پایتخت فرش ایران انتخاب شده است، انتخاب فرش خود از کارخانه های فرش ماشینی کاشان مفید خواهد بود.

 

خرید مستقیم فرش از فروشگاه

از آنجایی که امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه برای همه مشتریان وجود ندارد، تولیدکنندگان فرش تصمیم گرفته اند تا فروشگاه های مختلفی را در شهرهای مختلف راه اندازی کنند تا مشتریان بتوانند راحت تر به محصولات خود دسترسی پیدا کنند. با افتتاح این فروشگاه ها مشتریان می توانند به نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود مراجعه کرده و فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. اما تفاوت خرید مستقیم فرش از کارخانه با خرید مستقیم فرش از فروشگاه این است که خرید در فروشگاه به قبض فروشگاه، هزینه پرسنل فروشگاه و غیره مربوط می شود. از جمله هزینه های اضافی

خرید آنلاین فرش به صورت مستقیم از کارخانه

به منظور رفع دو مشکل ذکر شده برای خرید مستقیم فرش به روش های مختلف (پیمودن مسافت های طولانی و پرداخت هزینه های اضافی فروشگاه)؛ کارخانه های فرش شروع به فروش آنلاین محصولات خود کردند. بدین ترتیب این کارخانه ها با طراحی وب سایت های فروشگاهی و استقرار شبکه های اجتماعی مختلف توانستند محصولات خود را مستقیماً به فروش برسانند. مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت یا شبکه های اجتماعی شرکت فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و مستقیماً از کارخانه خریداری کنند.

از مزایای خرید آنلاین فرش به صورت مستقیم برای مشتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان بدست آوردن
  • صرفه جویی در هزینه ها (حذف هزینه های اضافی مانند هزینه های رفت و آمد، هزینه های جانبی مغازه و غیره)
  • امکان مشاهده و مقایسه تمامی طرح های فرش
  • امکان مشاهده خواص مختلف فرش (شانه، تراکم، الیاف فرش و ...) و خواندن اطلاعات مفید در مورد این خواص؛ اینها به شما این امکان را می دهد که هنگام انتخاب فرش برای قسمت های مختلف خانه تصمیم آگاهانه تری بگیرید.
  • برای خرید مطمئن تر، امکانات رفاهی مانند گارانتی تعویض فرش، پرداخت درب منزل، ارسال رایگان فرش باید در نظر گرفته شود.

آیا می توان فرش ماشینی 20 تا 40 درصد زیر قیمت خرید؟

قیمت های ارائه شده در این سایت قیمت فرش درجه یک و با کیفیت می باشد و امکان خرید فرش کاشان با امتیازات فراوان در هر منطقه جغرافیایی ایران برای تمامی هموطنان ارزشمند در فرش ماشینی وجود دارد. مثل خرید مستقیم از کارخانه با قیمت تولید می باشد .

یکی از دلایل خرید از فروشگاه فرش کاشان قیمت فرش ماشینی با توجه به تنوع و رنگ و کیفیت و همچنین تحویل مستقیم فرش از کارخانه به فروشگاه با قیمت بسیار مناسب می باشد. ضمنا شرایط خرید فرش اقساطی و فرش حرفه ای مجازی از فروشگاه فرش کاشان باعث سهولت خرید مشتریان گرامی شده است. لطفا جهت اطلاع از نحوه خرید فرش اقساطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

2

قیمت انواع فرش

فرش ماشینی بسیار متنوع هستند و دست یابی به قیمت تمامی آنها دشوار است. قیمت انواع فرش در برندهای مختلف با هم متفاوت است به طوری که در برخی از برندهای فرش کاشان قیمت فرش بر اساس معروفیت و تبلیغات بالای انها گاهی تا ۲۰% بیشتر از عرف بازار میباشد  کیفیت نخ  و پشتیبانی و … از جمله مهمترین عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر قیمت فرشها دارد.

قیمت فرش در کاشان

قیمت فرش در کاشان بسیار ارزان تر از بسیاری از دیگر شهر ها بخصوص شهر تهران است. در خیلی از شهر ها فرش ماشینی را بصورت قسطی  به خریداران عرضه میکنند که این خود باعث بالارفتن قیمت فرش میشود بسیار از خریداران فرش با توجه به این موضوع فرش خود را با سفر به شهر کاشان خریدارای میکنند که این خود باعث فروش حضوری فرش در کاشان شده  . قیمت فرش کاشان به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده بسیار متفاوت است ،تفاوت قیمت فرش در کاشان از مبالغ بسیار پایین در حد  پانصد هزار تومان شروع می شوند و در بالاترین قیمت به حدود ۲ میلیون می رسند. با توجه به خدماتی که کارخانه فرش در قبال خرید فرش به خریداران میدهد خرید مستقیم فرش از کارخانه بسیار بصرفه است.

قیمت فرش درب کارخانه فرش

فرش ماشینی با توجه به وجود کارخانه های متفاوت در کاشان قیمت بسیار رقابتی دارد بهمین خاطر خرید فرش مستقیم از کارخانه تفاوت بسیار زیادی با فروشگا ها و هایپر مارکت های فرش ماشینی دارد این افتخار برای فرش کاشان وجود دارد که فرش های تولید شرکت را بدون واسطه و با تفاوت قیمتی حداقل ۲۰% به دست خریداران واقعی میرساند امکان خرید اینترنتی از طریق پیج اینستاگرام فرش کاشان نیز امکان پذیر است.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.