کد خبر : 25242 / /
/

خرید شماره مجازی از مای ممبر با ارزان ترین قیمت بدون هیچ ریپورتی و پریدنی شماره مجازی خودکار از مجموعه مای ممبر

 

 

خرید شماره مجازی چیزی است که امروزه شاید چیزهایی زیادی درباره با آن شنیده باشید اما نمی دانید که در کل چیست. شماره مجازی مثل شماره های واقعی است اما با این تفاوت که شماره های مجازی سیم کارت ندارد و تنها شماره آن است که از وب سایت های ارائه دهنده خرید شماره مجازی می توانید خریداری کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره شماره مجازی و انواع آن کسب کنید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب سایت ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید شماره مجازی تلگرام:

تلگرام یکی از پر استفاده ترین پلتفرم های دنیا می باشد. برای ثبت نام در این پلتفرم شما باید حتما شماره ای را وارد کنید که کد ثبت نام به آن پیامک شود و شما با وارد کردن آن کد می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

همانطور که گفته شد این پلتفرم در تمام دنیا قابل استفاده است پس به این دلیل می تواند کدهای مختلف تمام کشورها را پشتیبانی کند. برخی از افراد به دلایل مختلف نمی خواهند از شماره خودشان استفاده کنند یا در مواقعی استفاده کردن از شماره مجازی بهتر است.

به همین دلیل با خرید شماره مجازی تلگرام در این برنامه ثبت نام کرده و استفاده می کنند. شماره مجازی می تواند برای کسانی که می خواهند کسب و کار بین المللی راه اندازی کنند مفید باشد. چون مخاطبان به کسانی اعتماد می کنند که از کشور خودشان یا اطراف آنها باشد. به همین دلیل معمولا بیشتر کسب و کارهایی که در خارج از ایران نیز مخاطبان و مشتریان خود را دارند؛ از شماره مجازی برای اکانت های پشتیبانی خود در تلگرام استفاده می کنند.

خرید شماره مجازی واتساپ:

دیگر پلتفرم خارجی که علاوه بر استفاده زیاد در ایران در همه کشورهای جهان نیز استفاده می شود واتساپ می شود باشد که زیر نظر شرکت متا است. واتساپ یکی از مزیت هایی که نسبت به تلگرام دارد این است که نسخه ای با عنوان واتساپ بیزینس است که مربوط به کسب و کار می شود این نسخه واتساپ مسلما دارای امکانات بیشتری برای رشد کسب و کار و کارهای مربوط به آن دارد.

برای ثبت نام در این برنامه های می توانید با هر شماره ای و با هر کدی از نقاط مختلف جهان ثبت نام کنید. یکی از راه هایی که می توانید در هر دو نسخه واتساپ ثبت نام کنید خرید شماره مجازی واتساپ و راه اندازی اکانت با آن شماره می باشد.

برای ثبت نام با شماره مجازی در واتساپ کافی است که ابتدا وارد وب سایت مورد نظر شده و شماره مجازی برای واتساپ را سرچ کنید. سپس از هر کشوری که می خواهید شماره مجازی را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. سپس بعد از آن کافی است که شماره را در واتساپ وارد کرده و تایید کنید.

بعد از تایید شماره کدی به این شماره ارسال خواهد شد که در اختیار شما قرار داده می شود و با وارد کردن آن کد می توانید با استفاده از شماره مجازی کشور دلخواه خود؛ در این برنامه ثبت نام کنید.

خرید شماره مجازی توییتر:

با توییتر به احتمال زیاد تمام شما آشنا هستید و یا اطلاعات مفیدی درباره با این برنامه دارید. همانطور که می دانید این برنامه مدت زیادی است که در ایران به دلیل فیلترینگ قابل دسترسی نیست. ولی می توان با شماره ایرانی در این برنامه وارد شد و ثبت نام خود را نهایی کرد.

اما برخی از افراد از شماره مجازی برای ثبت نام در این برنامه پر مخاطب استفاده می کنند. این برنامه به دلیل کاربران زیادی که از نقاط جهان دارد می تواند یک منبع خبری عالی باشد و حتی معتبرترین منابع خبری و افراد مشهور این برنامه صفحه رسمی دارند.

طریقه ثبت نام در این برنامه از طریق شماره مجازی مانند دیگر برنامه ها است که یکی از آنها در بخش بالا یعنی در بخش خرید شماره مجازی واتساپ به شما آموزش دادیم. همانطور که گفته شد شما با شماره ایرانی می توانید در این برنامه ثبت نام کرده و وارد شوید؛ اما ثبت نام در این برنامه با شماره ایرانی محدودیت ها و مشکلاتی را می تواند به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است که برای ثبت نام در توییتر از شماره مجازی مخصوص توییتر استفاده کنید.

خرید شماره مجازی اپل:

همانطور که می دانید استفاده از اپل در ایران دشوار است و یکی از این دلایل پاک کردن نرم افزارها ایرانی از اپل استور است. در نسخه های جدیدی که اپل وارد بازار کرده است شما در ابتدا برای سخت اپل ایدی باید شماره تلفن معتبری را وارد کنید تا کد تایید به آن فرستاده شود.

تا به امروز اطلاعات و کاربرد خاصی برای تلفن همراهی که در هنگام ساخت اپل ایدی وارد می شود ارائه نشده است ولی قطعا در آینده نقش بسیار بالایی در بازیابی اکانت، ورود به سایت و... خواهد داشت.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا استفاده از اپل در ایران سخت باشد همین وارد کردن شماره تلفن است. به دلایل مختلف اپل از کد +98 که مربوط به شماره های ایرانی است پشتیبانی نمی کند و به همین دلیل با شماره ایرانی نمی توان اپل ایدی را ساخت.

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن به راحتی اپل ایدی خود را در ایران بسازید؛ استفاده از شماره مجازی است. شما با خرید شماره مجازی و وارد کردن آن در فرایند ساخت اپل آیدی کد تایید را دریافت کرده و با وارد کردن آن می توانید اپل آیدی خود را بسازید.

خرید شماره مجازی کلاب هاوس:

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی است که به تازگی کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و به همین دلیل شاید اطلاعات زیادی درباره با این برنامه نداشته باشید. پلتفرم کلاب هاوس بیشتر آن به صورت ویس است. یعنی یک اتاقی یا چیزی مانند آن تشکیل شده و افراد با عضو شدن در آن می توانند از طریق ویس صحبت کنند.

برای ثبت نام در کلاب هاوس با شماره های ایرانی می توان استفاده کرد و ثبت نام را انجام داد. در کلاب هاوس همانطور که به شما گفته شد اتاق هایی ایجاد می شود که افراد برای صحبت کردن در آن می توانند عضو شوند. برخی از این اتاق ها بر اساس تنظیمات آنها تنها به پیش شماره های خاصی اجازه ورود می دهند.

اگر شما می خواهید برای عضو شدن در یک اتاق وارد کلاب هاوس شوید ابتدا باید بدانید که تنظیمات آن بر اجازه ورود به کد ایران را می دهد؟ اگر اجازه این کار را نداد باید برای وارد شدن به آن اتاق با کد کشوری بروید که در اتاق اجازه ورود دارد.

خرید شماره مجازی پی پال:

images_1673539799.png

پی پال یک سیسم بانکداری مجازی بسیار بزرگ و پر استفاده است که برای کارهای زیادی استفاده می شود. این سیستم ساخت کشور آمریکا است و با استفاده از پی پال می توانید به راحتی انتقال وجه در لحظه و خیلی مزیت های دیگر را در اختیار داشته باشید.

امروزه پی پال بزرگ ترین سیستم مالی جهان است و افراد مختلف از تمام نقاط جهان برای انتقال وجه و... به جای روش های سنتی مانند چک یا حواله و این چیزها از پی پال استفاده می کنند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا برای ثبت نام در پی پال باید از شماره مجازی استفاده کنیم؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم همانطور که می دانید ایران در تحریم قرار دارد و این شرکت آمریکایی به شماره های ایرانی اجازه ثبت نام نمی دهد. برای این کار شما باید به نوعی تحریم را دور بزنید.

به همین دلیل شما می توانید با خرید شماره مجازی هر کشوری که می خواهید؛ وارد این سیستم بانکداری فوق العاده شده و سپس با وارد کردن کد تایید به راحتی ثبت نام خود را نهایی کنید.

شماره مجازی اینستاگرام:

اینستاگرام یکی را می توان جز پر استفاده ترین شبکه های مجازی در نظر گرفت و به همین دلیل به احتمال زیاد تمام شما از این برنامه اطلاعات خوبی را دارید و همچنین از آن استفاده کرده اید. پس بدون توضیح اضافه به سراغ اصل مطلب می رویم.

برای ثبت نام در پلتفرم خارجی اینستاگرام که احتمالا می دانید از شما شماره تلفنی می خواهد که با استفاده از آن اکانتی را برایتان در این برنامه بسازد. برای ثبت نام در اینستاگرام از شماره های ایرانی نیز می تواند استفاده کرد و فرایند ثبت نام را انجام داد.

اما ممکن است که در استفاده شما از این برنامه محدودیت هایی به وجود بیاید. لازم به ذکر است که این محدودیت ها زیاد دیده نشده است. اما برخی از افراد به دلایلی از شماره مجازی برای ثبت نام استفاده می کنند و برخی نیز برای موضوعی که در ابتدا گفته شد یعنی کسب و کار بین المللی از شماره های ایرانی استفاده می کنند.

برای این کار می توانید با خرید شماره مجازی از وب سایت مورد نظر آن را در فرایند ثبت نام اینستاگرام وارد کنید. سپس کد تاییدی که به این شماره ارسال می شود را وارد کرده و ثبت نام اکانت اینستاگرام را نهایی کنید.

کلام آخر درباره با خرید شماره مجازی

شما در این مقاله اطلاعات زیادی درباره با خرید شماره مجازی آموختید. شماره مجازی را تقریبا می توانید برای تمام پلتفرم های خارجی استفاده کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید از شما کمال تشکر را داریم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.