کد خبر : 25299 / /
/

 

 

خدمات تعمیر لوازم گرمایشی و سرمایشی جزء پر تقاضا ترین خدمات در پایتخت است؛ اما از آنجایی که یک کار تخصصی بوده و از طرفی افراد زیادی در سطح تهران مشغول به انجام آن هستند، انتخاب یک تعمیرکار یا مجموعه حرفه ای بسیار سخت است. همچنین با توجه اوضاع اقتصادی کشور، مردم به دنبال یک مرکز ارزان تعمیر پکیج  و تعمیر اسپلیت در تهران هستند؛ از این رو قصد داریم در این درمقاله، بهترین مرکز تعمیر اسپلیت و تعمیر پکیج تهران در سال 1401 را معرفی کنیم.

تعمیرات اسپلیت و پکیج در تهران؛ خدماتی ضروری با هزینه های کلان

واقعیت این است که هزینه تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی مثل اسپلیت و پکیج دیواری در کل ایران زیاد است؛ به خصوص اگر ساکن کلانشهرهایی مانند تهران باشید، هزینه ای که باید برای عیب یابی و تعمیر یا حتی سرویس سیستم های گرمایشی و سرمایشی منزل و محل کار خود بپردازید به مراتب گران تر از یک شهرستان کوچک است.  اصلاً چرا راه دور برویم، اگر همین حالا کلمه" قیمت تعمیر پکیج در تهران" یا " قیمت تعمیر اسپلیت در تهران" را  در اینترنت جستجو کنید به وضوح متوجه هزینه بر بودن این خدمات خواهید شد.‌

 

جالب است بدانید که افراد زیادی به دلیل گرانی قیمت خدمات مربوط به لوازم سرمایشی، ترجیح میدهند خودشان حتی بدون داشتن دانش فنی لازم برای تعمیر پکیج و کولرهای گازی دست بکار شوند که معمولاً چنین اقداماتی نتیجه خوبی نداشته و ختم به خیر نخواهد شد! یعنی در بهترین حالت ممکن است سیستم های گرمایشی و سرمایشی دچار آسیب های جزئی شوند. از طرفی برخی از تعمیرکاران مبتدی و تاز کار در ازای تعمیر و عیب یابی انواع پکیج، اسپیلت و غیره هزینه های کمتری را دریافت می کنند؛ منتها بی تجربه بودن آن ها ریسک ورود آسیب های بیشتر به این دستگاه ها را به همراه خواهد داشت.

از همه این ها که بگذریم در شهرهای بزرگی مانند پایتخت تعداد شرکت ها و وب سایت های فعال در زمینه تعمیرات پکیج و کولرهای گازی بسیار زیاد است؛ از همین رو پیدا کردن یک مرکز معتبر با خدمات عالی و تعمیرکارانی متخصص که از قضا قیمت مناسبی نیز داشته باشد، کار چندان آسانی نیست. از این رو قصد داریم در این مطلب به صورت جزئی موضوعاتی همچون خدمات ارائه شده توسط بهترین نمایندگی های تعمیر پکیج و اسپیلت، ویژگی ها و مزایای این مراکز و غیره را بررسی کنیم.

نکاتی برای شناسایی بهترین مرکز تعمیر پکیج در تهران

مهم ترین موضوعی که به کمک آن می توانید بهترین مراکز و نمایندگی های تعمیر پکیج در نقاط مختلف تهران و سراسر کشور را شناسایی کنید؛ حضور تعمیرکارانی زبده و کاربلد در این تعمیرگاه ها است. یک چنین سرویسکاران  و تعمیرکارانی پروسه رفع عیب و تعمیر سیستم های گرمایشی را کاملاً اصولی و استاندارد انجام می دهند. در واقع این افراد متخصص و کاربلد نه تنها خدمات تعمیر پکیج را  با سرعت و کیفیت بالا ارائه می نمایند؛ بلکه برای تعمیر و عیب یابی سیستم های گرمایشی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به آن ها مراجعه کنید. بگذارید این طور بگوییم که نمایندگی های معتبر، خدمات تعمیر پکیج در تهران، کرج، شیراز، اصفهان و هر کجای ایران را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتری قرار می دهند.

بهترین مرکز تعمیر پکیج دیواری تهران در سال ۱۴۰۱

بهترین نمایندگی های تعمیر پکیج تهران با سال ها سابقه درخشان در تعمیر این سیستم های گرمازا، کلیه فرآیند عیب یابی و تعمیر را در چند ساعت انجام می دهند.  به این صورت که متخصصین اعزام شده به منازل،پیش از هر کاری به عیب پکیج پرداخته وعلت اختلال در عملکرد این سیستم گرمایشی را پیدا می کنند. بد نیست بدانید از جمله اصلی ترین علل تعمیر پکیج گرمایشی و رایج ترین مواردی که باعث خرابی این دستگاه ها و بروز اختلال در کارایی آن ها می شوند شامل موارد زیر است:

  • روشن نشدن پکیج: پس از مراجعه به یک مرکز تعمیر پکیج معتبر چنانچه دستگاه اصلاً روشن نشود، تعمیرکار در وهله اول برق اصلی و برق پکیج را بررسی می نماید. در صورتی که برق رسانی دستگاه بدون ایراد باشد، نوبت به اندازه گیری دمای آب پکیج و برطرف کردن مشکل روشن نشدن آن می رسد.
  • گرم نشدن پکیج: اگر پس از روشن کردن پکیج و شروع به کار کردن سیستم، دمای آن بالا نرود به معنی وجود ایرادی در این سیستم گرمایشی است. در این صورت چاره ای جز مراجعه به نمایندگی های تعمیر پکیج باقی نمی ماند. به این ترتیب تعمیرکاران حاضر در این مراکز کلیه اقدام لازم برای تنظیم مشعل پکیج و رفع ایراد آن را انجام می دهند.
  • سرد بودن رادیاتور در زمستان و گرم بودن آن در تابستان: به طور کلی عملکرد صحیح پکیج به این صورت است که رادیاتورها در فصول سرد، دمای پایینی داشته باشند. طبیعتاً انتظار می رود که دمای رادیاتور در فصول گرم نیز بالا باشد. در غیر این صورت برای رفع مشکل باید از متخصصین تعمیرات پکیج کمک بگیرید.
  • خرابی برد پکیج: کارکرد دستگاه برای مدتی طولانی و همین طور نوسانات جریان برق دو عامل اصلی خرابی برد پکیج دیواری محسوب می شوند. اگرچه تعمیر برد یکی از زیر مجموعه های خدمات تعمیر پکیج تهران است که اغلب برای سیستم های قدیمی ارائه می شود؛ با این حال اگر در نگهداری دستگاه های جدید و به روز نیز کوتاهی کنید، همواره ممکن است برد آن دچار خرابی شود. به طور کلی تعمیرکاران پکیج در تهران و سراسر کشور عملیات تعمیر برد را بر اساس میزان آسیب ورودی به دستگاه انجام می دهند.

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم: بسیاری از مردم خودشان برای تعمیر پکیج دست به آچار میشوند تا از خرج های اضافی جلوگیری کنند. اما جالب است بدانید که در عمده مواردی که افراد بدون دانش فنی اقدام به تعمیرات پکیج می‌کنند، قطعات حساس این دستگاه گرمایشی مانند برد، پمپ، مشعل و مبدل های پکیج را خراب کرده و هزینه تعمیر آن را دو چندان می کنند؛ زیرا تعمیر پکیج یک کار بسیار تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکاران و تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب انجام شود.

جالب است بدانید موارد ذکر شده تنها بخشی از خدمات تیم تهران سرویس یار است، مجموعه ای که سالهاست عنوان بهترین مرکز تعمیر پکیج در تهران را به خود اختصاص داده و به مدت 20 سال است با کیفیت ترین خدمات سرویس پکیج در تهران را ارائه میدهد.

راهنمای انتخاب حرفه ای ترین مرکز تعمیرات اسپلیت در تهران

به طور کلی خدمات تعمیر اسپلیت تهران، شامل تعمیر یا تعویض برد اسپلیت، تعمیر انواع برندهای کولرگازی اسپلیت (سامسونگ، ال جی، اجرنال و…)، شارژ گاز اسپیلت، پاکسازی فیلتر هوا، شسشتوی قطعات، سرویس کولر گازی اسپیلت، تعمیر فن داخلی، برطرف کردن آبریزش اسپیلت میشود. این کار باید توسط تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب انجام شود.

بهترین مرکز تعمیر اسپلیت تهران در سال ۱۴۰۱

در بهترین و حرفه ای ترین مرکز تعمیر اسپلیت در تهران و سایر شهرهای کشور نه تنها تعمیر اسپلیت و کولرهای گازی توسط افراد حرفه ای انجام می شود؛ بلکه با مراجعه به این مراکز از مزایای فوق العاده عالی زیر نیز برخوردار خواهید شد:

  • گارانتی خدمات: در نمایندگی های تعمیر اسپلیت پس از تعمیر و سرویس  کولرهای گازی، فاکتوری کتبی به مشتری داده می شود که خدمات ارائه شده را به مدتی مثلا  6 ماه یا یک سال گارانتی می کند؛ در نتیجه اگر پس از تعمیر این دستگاه ها مشکلی پیش بیاید دیگر لزومی ندارد مشتری برای رفع آن هزینه مجددی را پرداخت کند.
  • اعزام سریع تعمیرکار به محل: در زمان خرابی کولر گازی و اسپیلت، استفاده کنندگان از این سیستم ها دچار مشکلات جدی شده و بسته به شرایط فصلی ممکن است از بابت گرما یا سرمای هوا دچار اذیت و آزار شوند. از این رو نمایندگی های معتبر، مجرب ترین تعمیرکار اسپلیت را در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام می کنند. با استفاده از خدمات تعمیر اسپیلت در محل از یک سو در هزینه ها صرفه جویی شده و از سوی دیگر تعمیر کولر گازی در کمترین زمان انجام خواهد شد. به این صورت که ابتدا مشتری باید درخواست تعمیر اسپیلیت و کولر گازی را توسط اپراتور ثبت کرده و سپس مرکز نمایندگی، نزدیک ترین شعبه تعمیرکار را به محل اعزام کند. همان طور که گفته شد یک چنین فرآیندی موجب صرفه جویی در زمان و حضور هرچه سریع تر تعمیرکار در محل می شود.
  • سرویسکاران متخصص و مجرب: در نمایندگی های معتبر تعمیر اسپیلت و کولر گازی، سرویسکارانی مجرب با حداقل 10 سال سابقه به فعالیت می پردازند. این تعمیرکاران به طور منظم در دوره های آموزشی مختلف شرکت کرده و این گونه مهارت و دانش آن ها متناسب با تکنولوژی های روز و نیازهای مردم ارتقا می یابد.
  • به صرفه بودن هزینه: در نمایندگی تعمیرات کولرهای گازی از قطعه های فابریک و شرکتی استفاده شده و در نتیجه واسطه ها حذف می شوند. این قطعات اورجینال نه تنها گارانتی اصالت دارند بلکه تعرفه خرید آن ها نیز کاملاً شفاف و مشخص است. به این ترتیب با مراجعه به مراکز معتبر تعمیر کولر و اسپیلت از ارزان ترین قیمت تعمیر این دستگاه ها برخوردار خواهید شد.

با توجه به گفته های بالا به یقین میتوان گفت: مجموعه تهران سرویس یار، بهترین مرکز تعمیر اسپلیت در تهران است زیرا همه ویژگی های بالا در آن دیده میشوند. این مجموعه با 20 سال سابقه، بهترین تعمیرکاران کولر گازی تهران را در اختیار دارد و آنهارا به منزل مشتریان در سراسر تهران ارسال میکند؛به این ترتیب نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما میتوانید از طریق تلفن یا سایت این مجموعه و در لینک زیر، درخواست خود را برای تعمیر اسپلیت دیواری ثبت کنید.

https://tehranserviceyar.com/air-conditioner-repair-service/

نتیجه و جمع بندی

اگر چه خدمات تعمیر کولر گازی و اسپلیت و خدمات تعمیر پکیج  کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند اما  مجموعه تهران سرویس یار، هر دوی این سرویس ها را با کیفت درجه یک در سطح تهران ارائه میکند، به این ترتیب لازم نیست برای دریافت هر کدام از خدمات مذکور به مراکز مجزایی مراجعه کنید؛ پس اگر در پایتخت یا اطراف آن سکونت دارید میتوانید از طریق تلفن یا سایت درخواست خود برای دریافت خدمات تعمیر پکیج تهران و همین طور خدمات سرویس و تعمیر اسپیلت را برای کلیه مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران ثبت کنید.

در مجموعه تهران سرویس یار، افرادی کاملاً متخصص با هزینه ای مقرون به صرفه وظیفه تعمیر این دستگاه ها را عهده دار می شوند؛ بنابراین دیگر لزومی ندارد به دلیل نگرانی از بالا بودن قیمت تعمیرات کولر گازی و پکیج گرمایشی خودتان برای عیب یابی و تعمیر این سیستم ها وارد عمل شوید. تخفیفات زمستانی تهران سرویس یار از دهم دی ماه آغاز شده و شما برای اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تخفیف ویژه میتوانید به سایت مجموعه به آدرس (https://tehranserviceyar.com/) مراجعه کرده یا از طریق روش های زیر با ما ارتبا بگیرید.

ایمیل: info@tehranserviceyar.com

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۴۴۲۳۶۷

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خ. طالقانی شرقی بعداز چهار راه بهار

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.