کد خبر : 25378 / /
/

 

چند سال اخیر را می توان نقطه عطفی در زندگی مردم دانست. چرا که ویروس کرونا سبک زندگی افراد را تغییر داد و رفاهی به زندگی انسان ها بخشید که بعید است هرگز آن را کنار بگذارند. افراد به خرید های اینترنتی تمایل پیدا کردند و فروشگاه ها به ناچار مجبور شدند برای بقای کسب و کار خود به طراحی سایت فروشگاهی روی آورند. اگر شما نیز قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارید تا انتهای مقاله با وبیمو همراه باشید تا با مهم ترین نکات آن آشنا شوید.

 

راه های افزایش فروش در طراحی سایت فروشگاهی

جالب است بدانید که امروزه چیزی نزدیک به 90 درصد از تصمیم های مربوط به خرید افراد به صورت اینترنتی صورت می گیرد. این به معنای این است که عدم حضور در بستر اینترنت به معنای مرگ کسب و کار است.. به همین دلیل طراحی سایت بسیار اهمیت پیدا کرد و کسب و کارها به سفارش آن روی آوردند تا با الگوبرداری از بهترین سایت ها از جمله دیجی کالا ، اسنپ ، شیپور ، ترب ، وبیمو  و ...  بتوانند به موفقیت بالایی دست یابند.

 از آن میان طراحی سایت پوشاک و طراحی سایت طلا  متقاضیان زیادی دارد. دلایل آن مشخص است. چرا که ماهیت وب سایت ها نمایش است و طلا و پوشاک ، کالاهایی هستند که کاربران نیاز به دیدن تعداد متنوعی از آنها دارند تا بتوانند دست به مقایسه و انتخاب بزنند. اما صرفا طراحی وبسایت به تنهایی کافی نیست و طراحی سایت فروشگاهی و موفقیت در آن نیازمند بکارگیری استراتژی های برای افزایش فروش است. تیم سئو و طراحی سایت حرفه ای وبیمو با مطالعات فراوان و سالها تجربه در این زمینه، مهم ترین نکات در طراحی وب سایت را در قالب مقاله پیش رو گرد آوری کرده است:

 

مسابقه ، تخفیف ، کوپن ، قرعه

کاربران بسیار خوشحال می شوند تا از تخفیف استفاده کنند. هم چنین شما می توانید با ایجاد چالش هایی مسابقه برگزار کرده و یا قرعه کشی کنید. به عنوان مثال اگر قصد طراحی سایت لوازم آرایشی را دارید ، از کاربران بخواهید تا با ثبت نظرات در سایت ، یک پک لوازم آرایشی جایزه بگیرند.

 

  • برگزاری کمپین های مناسبتی

کمپین های مناسبتی یکی از موثر ترین راه ها برای افزایش بازدید از سایت شماست. چرا که تخفیفات ویژه در بازه های زمانی خاص،باعث می شود تا بازدید کنندگان علاوه بر خرید محصولات، اطرافیان خود را نیز از به خرید از سایت شما تشویق کنند. به عنوان مثال طراحی سایت طلا فروشی این امکان را فراهم می کند تا در روزهایی مانند گرامیداشت زنان، معلم، روز دختران و ... با برگزاری کمپین، تخفیفات ویژه ای را برای فروش در نظر بگیرید.

 

 

نمایش پرفروش ترین محصولات

بله درست شنیده اید. شاید در سایت های فروشگاهی زیادی بخش پر فروش ترین محصولات را دیده باشید. در واقع وب سایت ها با افزودن این بخش، به کاربران نشان می دهند که کدام محصول مورد پسند سایر کاربران بوده و به اصطلاح مد است! هر چند که نمایش محصولات پر فروش در بازه های زمانی مختلف متفاوت است. به عنوان مثال اگر قصد طراحی سایت پوشاک یا لباس را دارید، احتمالا در نزدیک به شب های یلدا، لباس های قرمز و سبز رنگ بسیار پر فروش بوده و در روزهای تابستانی، لباس نخی و روشن.

 

جلب اعتماد مشتری

در سایت فروشگاهی از هر فرصتی برای جلب اعتماد مشتری استفاده کنید. تمامی نمادهای امنیتی را رعایت کنید. پل های ارتباطی و در صورت تمایل، آدرس فیزیکی فروشگاه خود را قرار دهید و حتما خیال کاربر را از بازگشت وجه راحت کنید. همچنین تمامی مجوزها و گواهینامه های کسب و کار خود را در سایت ثبت کنید. خصوصا اگر قصد شما طراحی سایت طلا و جواهر باشد. چرا که به دلیل حساسیت بالای این محصول گرانقیمت، کاربران به سختی به فروشگاه های اینترنتی طلا فروشی اعتماد می کنند.

 

روش های متنوع ارسال محصول

یکی از ریزترین نکات طراحی سایت فروشگاهی ، روش های مختلف ارسال است تا تمامی کاربران در شهرستان ها و روستاها بتوانند از خدمات شما استفاده کنند و در صورت امکان شرایطی را فراهم کنید تا کاربران خودشان بتوانند روش ارسال را انتخاب کنند. همچنین سعی کنید هزینه های ارسال را کاهش داده و برای خرید های مبالغ بالا، هزینه ارسال رایگان در نظر بگیرید.

 

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مشتریان شما سرمایه های شما هستند. پس هرگز آنها پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها را فراموش نکنید. چرا که عدم پشتیبانی سایت فروشگاهی باعث می شود که به مرور زمان افراد اعتمادشان به وب سایت شما را از دست داده و اعتبار شما از بین برود. همچنین شما می توانید با روش های مختلفی مانند چت آنلاین و تماس های ویدئویی خدمات مشاوره به بازدید کنندگان ارائه دهید.

 

اگه دوست داری با قابلیت ها و امکانات سایت حوزه کاریت آشنا بشی وارد سایت وبیمو به آدرسhttps://webimo.org شو.

2

 

روش های مختلف تبلیغات

واقعیت این است که تبلیغات همیشه کارساز بوده است. چرا که برند شما را در معرض دید عموم قرار می دهد. روش های زیادی برای تبلغیات وجود دارد که می توانید در طراحی سایت فروشگاهی در نظر بگیرید. که با توجه به نوع کسب و کارتان متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می توان از تبلیغات کلیکی، متاسرچ ها، تبلیغات ایمیلی، پیامکی، بنری، گوگل ادز و ..استفاده کنید.

 

قیمت پایین تر نسبت به رقبا

سود کمتر، فروش بیشتر. همین یک جمله کافیست. شما برای پیشی گرفتن از میان سایر رقبا نیاز به ویژگی انحصار به فردی درید که مهم ترین آنها هزینه است. واقعیت این است که کاربران در اکثر مواقع به دنبال ارزان ترین سایت های فروشگاهی می گردند. هزاران سایت فروش لباس وجود دارد. اگر در هنگام طراحی سایت پوشاک ، قیمت ارزان ارائه بدهید برگ برنده دست شماست!

 

 

افزایش سرعت سایت نکات فنی سایت

نکات فنی به معنای زیرساخت های سایت شماست به عمدتا به طراحان سایت فروشگاهی مربوط می شود. بکارگیری هاست مناسب برای افزایش سرعت سایت، فرایند خرید سریع سایت که کاربر را سردرگم نکند. سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو، محتواهای جذاب و ... تیم طراحی سایت وبیمو، با سالها تجربه در انواع طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، پوشاک، طلا و جواهر، آموزش بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

نمونه کارها و رضایت مشتریان

حتما بخشی را به عنوان نمونه کار و رضایت مشتریان در نظر بگیرید تا کاربران با مشاهده میزان رضایت و تجربیات آنها، با رضایت خاطر دست به خرید محصولات فروشگاهی شما بزنند.

 

ایجاد باشگاه مشتریان

شما می توانید از طراحان بخواهید تا در طراحی سایت فروشگاهی امکان عضویت را فراهم کنند و یا اطلاعات مشتریان فعال خود را در پایگاه داده ها ثبت کنید و با ارائه خدمات ویژه ای به انها، رابطه نزدیکی با شما برقرار کرده و به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. این افراد همچنین می توانند مبلغان خوبی برای خرید اطرافیانشان از سایت فروشگاهی شما باشند.

 

سخن پایانی:

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، طراحی سایت فروشگاهی به تنهایی برای موفقیت و افزایش فروش 24 ساعته کافی نیست. بلکه موفقیت نیازمند استراتژی های خاصی است که تیم وبیمو با مدیریت محمدرضا عباسی در قالب مقاله جداگانه ای در اختیار شما قرار داده است. با این امید که گامی در جهت آگاهی شما دوست عزیز برداریم.  

https://webimo.org

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.