کد خبر : 25420 / /
/

 

با پیشرفت تکنولوژی شیوه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری معرفی شد که ارزهای دیجیتال را می‌توان یک نمونه بارز آن دانست. دو دهه پیش چنین ارزی در دنیا وجود نداشت. بیت کوین علمدار این بازار بوده و توانست ارزش این بازار را ارتقاء دهد. کسانی که سال­ها پیش چندین بیت کوین داشتند شاید باور نمی‌کردند که در آینده دارایی آنها تا این حد پیشرفت کند. این روزها افراد زیادی در سراسر جهان از طریق خرید و فروش رمز ارزها کسب­وکار پر رونقی را رقم زده‌اند. آیا شما با مزایای این ارزها آشنا هستید؟ در این مطلب می‌خواهیم شما را با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا کنیم. همچنین، صرافی ارز دیجیتال معتبری را معرفی نماییم.

 

دلایل سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

افراد زیادی در کشور به این مسئله فکر می‌کنند که چرا باید در این بازار سرمایه‌گذاری کرد؟ معروف‌ترین رمزارز در این بازار بیت کوین است که در سال 2009 متولد شد و پس از آن، رفته رفته ارزهای دیگری نیز طراحی شدند. شما به عنوان اولین دلیل در برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال، این مسئله را در نظر بگیرید که در این مدت قیمت بیت کوین چقدر پیشرفت کرده است.

کاملا بدیهی است که در این مدت کسی نمی­توانست به هیچ عنوان در روش­های دیگر سرمایه‌گذاری، این سود را کسب کند.

دلیل بعدی و قانع­کننده برای ایرانیان این است که شما در این بازار درآمد دلاری خواهید داشت. کسانی که با دلار درآمد داشته باشند و با ریال ایران خرج کنند قطعا وضعیت زندگانی مساعدی خواهند داشت. در ادامه در مورد نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

راه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

کسانی که به خرید و فروش در این زمینه تمرکز کرده‌اند باید انواع روش‌ها را به خوبی بشناسند و با توجه به حرفه مورد علاقه خود به طور دائم در این بازار فعالیت کنند. افراد زیادی در کشور به این طریق توانستند در کمترین مدت زمان سود بسیار زیادی کسب نمایند.

کسانی که با رویاپردازی و خیال قدم در این راه می‌گذارند، خیلی زود سرمایه اولیه خود را نیز از دست می‌دهند. در این بازار علاوه بر دانش و تکنیک‌ها، باید اخبار روز را نیز دنبال کرد. گاهی تنها یک خبر ممکن است قیمت ارز دیجیتالی را به عرش برساند یا برعکس آن اتفاق بیافتد. در ادامه به انواع خرید و فروش ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم.

هولد

یکی از استراتژی‌های کسب سود در بازار کریپتوکارنسی هولدکردن یک ارز دیجیتال است. هولد ارز به این معنا است که شما باید با تحقیق و بررسی اطلاع دقیقی از پروژه رمز ارز داشته باشید و یقین کنید که در روزهای آینده به دلیل قدرتمندبودن پایه‌ها این ارز پیشرفت خواهد کرد؛ در این حالت شما سرمایه‌ای را وارد این ارز می‌کنید و شاید ماه‌ها منتظر صعود ارز بمانید.

یکی از نکات مهم در این نوع سرمایه‌گذاری این است که باید خریدی به صورت پله‌ای داشته باشید. به این معنی که کل سرمایه خود را نباید در یک قیمت وارد کنید. احتمال دارد که قیمت ارز با پیش بینی شما نوسان نکند و به همین دلیل برای جبران در قیمت‌های پایین‌تر که احتمال شروع صعود دارد، مقدار دیگری از سرمایه را در آن ناحیه اضافه کنید.

برخی افراد با سالها انتظار توانستند از صعود یکباره بیت کوین سرمایه کلانی را به دست آورند. شما نیز می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال معتبر سرمایه خود را چند برابر کنید.

تریدینگ

یکی از جذاب‌ترین روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال تریدکردن آنها است که تعداد افرادی که به این شیوه مشغول کار هستند، بسیار زیاد است. این افراد در طول یک روز یا چند روز درآمد مشخصی را کسب می‌کنند. در این روش باید قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دائم زیر نظر داشت و به کمک تحلیل تکنیکال کف و سقف حرکت‌ها را مشخص نمود.

تکنیک‌های این روش نیز بسیار زیاد است و افرادی که برای اولین بار می‌خواهند این کار را انجام دهند اگر بدون پشتیبانی فرد حرفه‌ای باشد به احتمال زیاد متضرر باشد. در آموزش‌ تحلیل تکنیکال نیز به همه شرکت­کنندگان گفته می‌شود که بلافاصله پس از یادگرفتن نباید به سراغ خرید و فروش رمز ارز بروند.

نکته قابل توجه در خرید و فروش ارز دیجیتال این است که باید در اکثر مواقع به سود کم قانع بود تا دائم کسب درآمد داشت و ضرری را متحمل نشد.

2

اسکالپینک

یکی دیگر از شیوه‌های خرید و فروش در این بازار اسکالپینگ است که شبیه تریدینگ است و تفاوت­شان این است که در کمتر از یک ساعت باید تکلیف معامله را یک سره کرد. در این روش فرد باید در طول روز بارها و بارها اقدام به معامله کند که به تخصص خاصی نیاز است.

صرافی ارز دیجیتال معتبر

یکی دیگر از نکات مهمی که کاربران ایرانی باید به آن توجه داشته باشند این است که صرافی ارز دیجیتال معتبری را برای کسب و کار خود انتخاب کنند. در سال‌های گذشته متاسفانه شاهد این مورد بودیم که صرافی‌های خارجی حساب برخی از کاربران ایرانی را مسدود کردند و این افراد کل سرمایه‌شان را از دست دادند.

آمار دقیقی از تعداد این افراد در دست نیست، اما قطعا تعداد آنها کم نبوده است. خوشبختانه این روزها صرافی‌های داخلی زیادی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و شما می‌توانید با شناخت معتبرترین آنها کسب و کار خود را در این بازار شروع کنید. آیا شما با صرافی دات آی او آشنا هستید و از سابقه کاری آن اطلاعاتی در دست دارید؟

در ادامه می‌خواهیم شما را با این صرافی باسابقه و امکانات ویژه آن آشنا کنیم تا دیگر به سراغ صرافی‌های خارجی نروید و با خیالی آسوده در این مرجع ایرانی معامله کنید.

صرافی دات آی او

یکی از معتبرترین مراجع خرید و فروش ارز دیجیتال در داخل کشور و صرافی ارز دیجیتال، دات آی او است که روزبه­روز به امکانات و مزایای آن افزوده می‌شود. اگر شما آموزش‌های اولیه خود را پشت سر گذاشته‌اید و می‌خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید به راحتی می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید و با خیالی آسوده معاملات خود را انجام دهید.

شما می‌توانید در این مرجع معتبر خرید و فروش‌های خود را هم بر پایه تتر و هم بر پایه تومان انجام دهید. شاید ایرانی‌ها کار با تومان برایشان خیلی راحت‌تر باشد و به همین دلیل این امکان در این مجموعه فراهم شده است. در این مجموعه قیمت ارزها لحظه به لحظه هم به تتر و هم به تومان گزارش می‌شود. ارزهای سود آور روزانه دائم در صفحه لیست می‌شوند تا شما اطلاعات کاملی از بازار داشته باشید.

توصیه می‌کنیم از جوایز و جشنواره‌ها در این سایت غافل نباشید تا بتوانید در آنها هدایای ارزشمندی را دریافت کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز برای اینکه بتوان سرمایه‌گذاری پرسودی را تجربه کرد لازم است تا با روش‌های نوین آشنا شد. افرادی که در بازار ارز دیجیتال توانستند به موفقیت برسند مطمئن باشید که زمان زیادی برای کسب تجربه در این بازار صرف کرده‌اند. در این مطلب شما با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا شدید و صرافی ارز دیجیتال دات آی او را شناختید.

برای اینکه بتوانید در این بازار خوش بدرخشید باید انتخاب‌های دقیقی در ارز و همچنین صرافی داشته باشید. با خیالی آسوده ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را در صرافی دات آی او خرید و فروش کنید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.