کد خبر : 25431 / /
/

 

 

پرینتر سه بعدی نخرید

به اطراف خانه خود نگاه کنید و به من بگویید که آیا چاپگر در خانه دارید یا خیر. آره چاپگر خودت نوع دوبعدی که برگه های کاغذ A4 را می گیرد و ایمیل ها، اسناد و بلیط های چاپ شده را بیرون می اندازد. نه، درسته؟ درصد بسیار زیادی از مردم فقط چاپگر خود را ندارند زیرا دریافت چاپ محلی بسیار آسان تر از داشتن دستگاه است.

کلوپ معماری: مگر اینکه مجبور باشید هر روز چاپ کنید، نیازی به داشتن یک چاپگر ندارید... و این دقیقاً همان استراتژی است که افراد Xometry به آن اعتقاد دارند. شما نیز نباید چاپگر سه بعدی خود را داشته باشید. اگر می‌خواهید یک نمونه اولیه از یک محصول را برای یک پروژه یا مشتری خاص چاپ کنید، یا اگر می‌خواهید یک طرح یا هدیه برای شخصی بسازید، می‌توانید به جای آن به Xometry بروید.

Xometry که در مریلند مستقر است و در سطح جهانی فعالیت می کند، شبکه ای متشکل از بیش از 10000 تولید کننده CNC، چاپگرهای سه بعدی، قالب سازها و غیره دارد. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که به داشبورد آنلاین آنها دسترسی داشته باشید و از موتور نقل قول فوری آن ها استفاده کنید و می توانید از بین انواع خدمات، مواد و کیفیت پایان انتخاب کنید.

 

داشبورد فوراً یک نقل قول و یک جدول زمانی تحویل را نشان می دهد، و شما را از نگرانی در مورد چاپگرها، رشته ها، حمام استون و تمام مراحل اضافی مرتبط با ساخت نمونه های اولیه نجات می دهد.

طراحی سه بعدی

شبکه جهانی منحصر به فرد و داشبورد Xometry آن را به آمازون نمونه سازی سه بعدی تبدیل کرده است. این شرکت فرآیند نمونه‌سازی را به چند مرحله ساده می‌کند و دقیقاً همان کیفیتی را که نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد، از چاپ‌های تک رنگ معمولی تا حتی ارائه چاپ‌هایی با حداکثر 600000 رنگ (از جمله رنگ‌هایی از Pantone، RAL، HEX، و کتابخانه های CMYK). چاپگرهای PolyJet این امکان را به آن می دهند تا با استفاده از پرینت سه بعدی، انواع مختلفی از مواد را تکرار کند. برخلاف چاپگرهای اکستروژن یا SLS که محدودیت‌های خاص خود را دارند، چاپ PolyJet به شما امکان کنترل سطح میکرونی روی بافت‌ها را می‌دهد و در نتیجه سطوح بی‌عیب و نقصی ایجاد می‌کند.

images_1673850150.jpg

فناوری‌های PolyJet Xometry به آن امکان چاپ رنگی، لایه به لایه را نیز می‌دهد. این باعث می‌شود که یک کاتالوگ کامل از مواد، بافت‌ها و تکمیل‌ها به راحتی تکرار شود. می‌توانید پارچه‌های بافته شده، دانه‌های چوب و حتی روکش‌های گرانیتی یا مرمری را که فریبنده‌تر از آنچه فکر می‌کنید، تکرار کنید. در حالی که بیشتر پرینترهای سه بعدی فقط بر روی فرم های سه بعدی تمرکز می کنند، چاپگرهای پلی جت Xometry عمیقاً در جزئیات تکرار بافت ها و رنگ ها نیز غوطه ور می شوند و نمونه اولیه ای را به شما ارائه می دهند که لاستیکی، ساتینس، براق یا چوبی به نظر می رسد و قسمت های مختلف آن مواد مختلف را به نمایش می گذارد. بهترین قسمت؟ Xometry قطعات را مستقیماً در عرض چند روز چاپ و به درب منزل شما ارسال می کند و این روند را به همان راحتی و راحت می کند که یک قطعه را سفارش دهید از یک وب سایت تجارت الکترونیک.

سه بعدی برای طراحان

Xometry خدمات خود را به طیف گسترده ای از متخصصان از جمله طراحان، معماران، متخصصان خودرو، مهندسان، برنامه ریزان، هنرمندان، دکوراتورها و متخصصان آشپزی ارائه می دهد. خدمات چاپ سه بعدی آنها حتی مورد علاقه شرکت‌های بزرگ‌تری مانند بوش، بی‌ام‌و، دل، جنرال الکتریک و ناسا است که از پلتفرم Xometry برای نمونه‌سازی سریع ایده‌ها بدون سرمایه‌گذاری هنگفت در تجهیزات چاپ سه‌بعدی استفاده می‌کنند.

به هر حال، مگر اینکه شما یک سرگرمی یا یک کسب و کار کوچک باشید که هر روز پرینت سه بعدی می کند، نیازی به داشتن یک چاپگر سه بعدی گران قیمت ندارید... درست به همان صورت که نیازی به داشتن ماشین ندارید، در حالی که فقط می توانید Uber داشته باشید. بجای. برای آپلود مدل های سه بعدی خود از وب سایت 3d çizim دیدن کنید و امروز قیمت فوری دریافت کنید!

منابع: design 3d house free

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.