کد خبر : 25438 / /
/

 

بازسازی ظروف تفلون و گرانیتی نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه از تولید و مصرف سایر محصولات نیز جلوگیری می کند. ضمنا این کار باید با اصول و قوانین صحیح و با مواد مرغوب به گونه ای انجام شود که به سلامت انسان آسیبی وارد نشود. ظروف تفلون یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین ظروف در آشپزخانه ها می باشد. به همین دلیل نیاز به بازسازی دارند.

مزایای ظروف تفلون

وجه تمایز ظروف تفلون نچسب بودن آنهاست. این ظروف در مقایسه با سایر ظروف بیشترین عدم چسبندگی را دارند. اکثر آشپزها اهمیت بالای این موضوع را می دانند و راحتی کار با تفلون را تجربه کرده اند و مقاومت بالای این ظروف در برابر اسیدها و قلیاها بسیار چشمگیر است. تفلون به قدری در برابر حرارت مقاوم است که می توان آن را تا دمای 260 درجه بدون هیچ آسیبی پخت.

به شایعات مربوط به عوارض بازسازی تفلون پایان دهید

حتما با این شایعات برخورد کرده اید که معتقدند بازسازی ظروف تفلون یا گرانیتی عوارض جدی و خطرناکی دارد. به یاد داشته باشید زمانی که از این ظروف به مدت طولانی استفاده می کنید و سطوح داخلی ظروف خراب می شود و هیچ اقدامی برای ترمیم آن انجام نمی دهید به بدن خود آسیب می رسانید. تیم التفلون ظروف تفلون و گرانیتی شما را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین کیفیت و متریال استاندارد تعمیر می کند.

نگهداری ظروف تفلون

برای محافظت از ظروف خود، اگر نکات ذکر شده را رعایت کنید، مدت زیادی طول می کشد تا به مرحله ترمیم برسید.

 

   توجه به برند در هنگام خرید ظروف

هنگام خرید به دلیل قیمت پایین از برندهای مختلف خرید نکنید. با این کار با هزینه کم به بدن خود آسیب می رسانید.اصالت برند قابلمه یا ماهیتابه شما نقش عمده ای در سلامت و کیفیت آن دارد. به یاد داشته باشید که برند مورد نظر شما باید تایید شود تا از مواد صحیح و استاندارد استفاده شود.

   اصول تعمیر و نگهداری

قابلمه تفلون را بلافاصله بعد از پخت زیر آب سرد نگیرید و بگذارید به مرور زمان خنک شود. گرم شدن آنی این ظروف به پوشش آسیب می رساند. همچنین هرگز ظروف تفلون را فریز نکنید.

   روش شستشو و نظافت

هرگز سعی نکنید ظروف را به شدت تمیز کنید و با ظروف فلزی دست نزنید که باعث برق گرفتگی می شود بهترین راه این است که محتویات قابلمه یا ماهیتابه را با قاشق چوبی خالی کنید و از خنک شدن آن مطمئن شوید. سپس اجازه دهید آب داغ به مدت 10 دقیقه در کاسه بماند. حالا از یک اسفنج و چند قطره صابون ظرفشویی برای شستن ظرف استفاده کنید. اگر میزان کثیفی آن خیلی زیاد است، می توانید بعد از این مرحله از سرکه و آب استفاده کنید، اگر وسایل آشپزخانه شما سیاه است، آب، نمک و آبلیمو را مخلوط کرده و در ظرف بریزید و بجوشانید تا سفید شود.

برای داشتن محصولات باکیفیت باید به نکاتی که قبل و بعد از خرید گفته شده توجه کنید. آروین تفلون با گارانتی 1 ساله خدمات این امکان را فراهم کرده است تا محصولات باکیفیت را بدون نگرانی ارائه دهد. نوسازی ظروف تفلون، سرامیکی، گرانیتی با استفاده از مواد اولیه استاندارد توسط تیم آروین تفلون به هر آشپزی توصیه می شود.

اهمیت تعمیر و نوسازی ظروف تفلون

اکثر افرادی که به طور مرتب از تابه و قابلمه تفلون در خانه استفاده می کنند متوجه می شوند که غذایشان بعد از مدتی تغییر رنگ داده و چسبناک می شود. این رویداد که زیبایی و هماهنگی وسایل آشپزخانه را از بین می برد، باعث سردرگمی بیشتر خانم های خانه دار می شود. طبق تجربه ممکن است دلایلی مانند سوختن غذا، لمس قاشق و ملاقه به ته بشقاب ها وجود داشته باشد.

فرآیند بازسازی ظروف تفلون

تعمیر و بازسازی ظروف تفلون اغلب شامل مواردی است که پوشش آنها ساییده یا خراشیده شده است. برای این کار، طبق روال، ابتدا صفحات قدیمی را می سوزانند و با سندبلاست جدا می کنند. سپس برای اطمینان از کیفیت ظروف جدید، پس از استفاده از پرایمر، یک لایه تفلون یا گرانیت تست شده به این اقلام اضافه می شود تا خاصیت نچسب بالایی داشته باشند.

در مرحله آخر روکش بیرونی ظروف مورد نظر با رنگ ایستا روکش شده و تحویل مشتری می شود. لازم به ذکر است که امروزه از رنگ استاتیک یا رنگ پودری برای زیبایی ظروفی مانند قابلمه و تابه استفاده می شود و رنگی است که کمترین میزان آلودگی را دارد.

چرا باید ظروف تفلون سوخته یا آسیب دیده را تعمیر کنیم؟

مزیت مهم ظروف تفلون در کنار زیبایی و جذابیت، همانطور که حتما می دانید چسبندگی این ظروف است. قابلیتی که گاهی به دلیل آسیب به لایه گرانیت یا تفلون داخل آن از بین می رود و باعث می شود افراد در هنگام پخت و پز با مشکلات زیادی مواجه شوند.

5

ناگفته نماند خراش ها و لکه هایی که به مرور زمان روی ظروف تفلون ایجاد می شود و از زیبایی آن ها می کاهد و آشپزی را برای افراد خسته کننده می کند. برای رفع این مشکل لایه نچسب داخلی ظروف تفلون بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است و در صورت نیاز می توان پوشش خارجی این ظروف را با یکی از رنگ های ثابت ترمیم و ترمیم کرد. به این ترتیب قابلمه و تابه آشپزخانه مانند روز اول بدون صرف هزینه زیاد قابل تعمیر و آماده استفاده است.

مزایای استفاده از خدمات بازسازی ظروف تفلون

  • قدرت و استقامت خوب
  • انتقال حرارت بسیار خوب برای پخت بهتر
  • مواد روکش گرانیت
  • کیفیت بالا
  • نچسب
  • استفاده از تکنولوژی روز

بازسازی ظروف آشپزخانه با آروین تفلون

گروه تفلون آروین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات است که با فعالیت چندین ساله خود در این زمینه تجربیات ارزنده و ارزنده ای را به دست آورده است. این تجربیات به ما آموخته است که برای ارائه خدمات بهتر باید با افراد حرفه ای با مهارت های فنی بالا و احساس تعهد و مسئولیت پذیری بالا همکاری کرد. زیرا برخی از خدمات مانند نوسازی و تعمیر ظروف نچسب به غیر از مسائل مالی مستقیماً به سلامت انسان مربوط می شود و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید مهارت و فداکاری بالایی داشته باشد و کار را به درستی و مطابق با قوانین انجام دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.