کد خبر : 25439 / /
/

امروزه گوشی‌های هوشمند به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های گوناگونی که دارند جای تعداد زیادی از ابزارها و محصولات دیگر را گرفته‌اند. در کنار خرید  گوشی، تهیه بسیاری از لوازم جانبی برای حفاظت و نگهداری گوشی ضروری به نظر می‌رسند. بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند به‌صورت کلی و برای مدت‌زمان طولانی‌تری اکسسوری‌های گوشی خود را تهیه کنند. با روی کار آمدن وب‌سایت و فروشگاه‌های اینترنتی، فروشندگان هم قادرند از در هرجایی که هستند کسب‌وکار فروش لوازم جانبی موبایل را راه‌اندازی کنند. بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروشگاه‌هایی هستند که با ضمانت فروش و گارانتی اصالت کالا، محصولات خود را عرضه می‌کنند.

لوازم جانبی گوشی شامل چه مواردی می‌شوند؟

قبل از معرفی لیستی از لوازم جانبی موبایل، باید یک تعریف کلی از آن را ارائه بدهیم. به‌طورکلی، به هر سخت‌افزاری که جزو عملکرد عادی تلفن همراه نیست و برای راحتی، افزایش و بهبود عملکرد سیستم و محافظت و زیبایی دستگاه تولید شده باشد، لوازم جانبی موبایل گفته می‌شود. امروزه طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل طراحی و تولید می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کاور گوشی
  • گلس یا محافظ صفحه ‌نمایش گوشی
  • کابل شارژ
  • کابل OTG
  • پاوربانک
  • هولدر یا پایه نگهدارنده
  • شارژر وایرلس
  • شارژر فندکی
  • بند نگهدارنده
  • خنک‌کننده گوشی
  • دسته‌های گیمینگ
  • هدفون و هندزفری بی‌سیم

در میان این طیف گسترده از لوازم جانبی‌های متنوع، کاور و قاب گوشی نسبت به دیگر گزینه‌ها ضروری‌تر و البته پرفروش‌تر هستند:

کاور و قاب گوشی

از لوازم جانبی‌های پرکاربرد و پرفروش گوشی تلفن همراه که برای همه کاربران ضروری است، یک قاب اورجینال و با کیفیت است. امروزه گوشی‌ها با طراحی‌های زیبا، بدنه ظریف و نمایشگرهای بزرگ عرضه می‌شوند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تنها راه محافظت از آن‌ها استفاده از کاور و قاب گوشی است. حتی اگر همیشه و همه‌جا مراقب باشید، همیشه باید یک درصد احتمال دهید که اتفاقی ناگوار برای گوشی شما رخ دهد. تعمیر صفحه‌ نمایش یا بدنه شکسته موبایل ممکن است برای شما گران تمام شود. درنتیجه خرید کاور گوشی می‌تواند موبایل شما را از این فاجعه نجات دهد!

آشنایی با انواع دسته‌بندی قاب گوشی

انواع کاور موبایل

رایج‌ترین مشکلی که مشتریان را به  تعمیرگاه‌های گوشی می‌کشاند، شکستن صفحه گوشی و بدنه موبایل و تبلت است. به همین دلیل انتخاب یک قاب و کاور گوشی مناسب، موبایل شما را در برابر ضربات سخت محافظت خواهد کرد. قاب‌ موبایلی را خریداری کنید که از مواد ضربه‌گیر ساخته شده باشد و گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را کاملاً بپوشاند. قاب‌هایی با ضخامت بیشتر به حجم و وزن گوشی موبایل شما اضافه می‌کنند اما درعین‌حال شدت ضربه بیشتری را جذب خواهند کرد. انواع قاب و کیف گوشی از جنس‌ها و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند. قاب چرمی، کاور پارچه‌ای، قاب سیلیکونی، گارد گوشی پلی‌کربنات/TPU، قاب چوبی، کاور فیبر کربن، فلیپ کاور، کاور پلاستیک مات یا رابر، کیف موبایل، قاب فلزی، جلد گوشی بامپر، قاب والت، کاور فوتو، قاب گوشی شل، کاور هولستر، قاب ضدضربه و کاور بازوبند نمونه‌هایی از قاب‌های متنوع گوشی هستند.

در صورتی که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید قاب و کاور مناسب گوشی خود با قیمتی ارزان نسبت به سایر فروشندگان میگردید وارد لینک زیر شوید :

https://pro-island.com/product-category/mobile-accessories/mobile-accessories-type/mobile-case/

چه عواملی بر قیمت قاب گوشی تأثیر می‌گذارند؟

اکثر مشتریان در هنگام انتخاب کاور گوشی توجه بسیاری به قیمت آن می‌کنند. بسیاری از قاب و کیف‌های گوشی باوجوداینکه جنس و کیفیتی مناسبی ندارد، دارای قیمت بالایی هستند. برند تولیدکننده، جنس قاب، ترکیبات و اجزای به‌کار رفته در کاور گوشی و شرکت عرضه‌کننده از عوامل مؤثری هستند که بر قیمت قاب گوشی تأثیر می‌گذارند. بسیاری از تولیدکنندگان نیز این امکان را به مشتریان خود می‌دهند تا در زمان سفارش قاب گوشی طرح یا مدل کاور را سفارشی‌سازی کنند. این فاکتور نیز به‌طور چشمگیری قیمت محصول را افزایش خواهد داد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل به‌صورت اینترنتی

خرید لوازم جانبی عمده موبایل و تبلت

در سال‌های اخیر بسیاری از تولیدکنندگان مطرح گوشی موبایل مانند اپل و سامسونگ بسیاری از لوازم جانبی محصولات خود، مانند هندزفری یا کابل شارژ را از پک گوشی‌های موبایل حذف کرده‌اند. این حرکت باعث شده تا بسیاری از خریداران مجبور شوند تا این دسته لوازم جانبی گوشی همراه را به‌صورت جداگانه از فروشگاه‌ها داخل کشور تهیه کنند.

ازآنجاکه خرید عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت و دسترسی به آن‌ها در بسیاری از شهرهای کوچک میسر نیست. فروشندگان لوازم گوشی و تبلت در چنین شرایطی مجبور به ‌صرف زمان و هزینه زیادی هستند تا برای خرید به شهرهای بزرگ مانند تهران سفر کنند. خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی عمده به فروشندگان این فرصت را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت، محصولات خود را سفارش دهند و آن‌ها را در شهر خود تحویل بگیرند. علاوه بر اینکه خرید عمده محصولات قیمت کمتری نسب به تکی دارد و این می‌تواند برای فروشندگان سودآور باشد.

در ادامه برای خرید عمده کاور گوشی و لوازم جانبی عمده موبایل فروشگاهی را به شما معرفی میکنیم که سال ها در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت فعالیت داشته است و  اشخاص زیادی این فروشگاه را جزو ارزان‌ترین عمده ‌فروش های لوازم جانبی موبایل میشناسند .

برای ثبت سفارش و خرید عمده کاور و گلس موبایل و دیگر لوازم جانبی موبایل و تبلت به صورت کاملا اورجینال و قیمتی مناسب نسبت به سایر پخش کننده ها وارد لینک زیر شوید :

https://pro-island.com/wholesale-accessories/

خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه اینترنتی پروآیلند

فروشگاه لوازم جانبی موبایل و تبلت پرو آیلند به‌صورت تخصصی در زمینه فروش تکی و پخش عمده لوازم جانبی موبایل به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند. این مرکز معتبر انواع اکسسوری جانبی نظیر گلس، گلس محافظ لنز، کیف و قاب گوشی جدید، انواع هدفون و هندزفری با سیم و بی‌سیم، کیف ایرپاد، ساعت هوشمند، بند ساعت هوشمند، انواع کابل شارژ، شارژر وایرلس، هولدر و پایه نگهدارنده موبایل را از برندهای مطرح دنیا به فروش می‌رساند.

مزیت‌های خرید لوازم جانبی موبایل از پروآیلند

از مزیت‌های خرید محصولات جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه پروآیلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ضمانت‌نامه سالم‌ بودن کالا و تضمین تعویض محصول در صورت خرابی
  • تحویل ضمانت‌نامه اصالت کالا
  • حذف واسطه‌ها و ایجاد شرایط خرید عمده کاور گوشی و انواع لوازم جانبی با کم‌ترین قیمت ممکن به‌صورت مستقیم از واردکننده
  • ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی اصل از طرف فروشگاه و شرکت‌های واردکننده کالا
  • عرضه متنوع‌ترین محصولات جانبی گوشی و تبلت
  • آماده‌سازی، ارسال و پخش لوازم جانبی موبایل در کم‌ترین زمان پس از ثبت سفارش
  • امکان استعلام اصالت کالا از طریق لیبل موجود بر روی پک محصولات
  • نماینده فروش لوازم جانبی باسئوس و نیلکین در ایران
  • فروش محصولات اورجینال برندهای مطرح نظیر نیلکین، مک دودو، میتوبل و باسئوس

پروآیلند به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین عمده ‌فروش لوازم جانبی موبایل در ایران همیشه سعی کرده است بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. شما با خرید عمده قاب گوشی و دیگر لوازم جانبی موبایل از این فروشگاه، محصولات باکیفیت و بادوام را دریافت خواهید کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.