کد خبر : 25522 / /
/

فروشگاه کالای خواب ورونیکا در سال 1380 با هدف ارائه خاص ترین و به روزترین کالای خواب شامل روتختی ، لحاف ، ملحفه ، حوله و ... شروع به کار نمود و فعالیت خود را با شعبه ای در شمال تهران آغاز کرد.  هم اکنون این مجموعه بیش از 10 شعبه در تهران و شهرستانهای بزرگ و صدها عامل فروش در سراسر ایران دارد .

کالای خواب ورونیکا با بهره گیری از علم طب و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کالای خواب و به کار گیری بهترین طراحی ها توانسته سلامت جسمی و روحی خواب را به منازل ایرانیان وارد نماید .

برای ارتباط با کالای خواب ورونیکا می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۱۷۵۵۱۸ و ۰۹۳۳۱۳۷۲۶۶۳ تماس بگیرید.

در این مجموعه بهترین محصولات کالای خواب با انواع طرح های کلاسیک ، مدرن ، شیک و زیبا و به روزترین تکنولوژی بافت پارچه خدمت مشتریان محترم ارائه گردیده است .

 

 

ویژگی های کالای خواب مناسب

بطور کلی هر آنچه از وسایل و اکسسوری که در هنگام خواب به آن نیاز داریم را کالای خواب می نامند . برخی از این کالاها نظیر لحاف و پتو وظیفه گرم کردن بدن در حین خواب را به عهده دارند و برخی دیگر مانند بالشت و تشک برای قرار گرفتن سر و کمر در حالت استاندارد و احساس راحتی بیشتر در هنگام خواب استفاده می شوند . حال به بررسی ویژگی های کالای خواب مناسب می پردازیم :

الیاف مناسب و با کیفیت

در حین تهیه کالای خواب باید توجه کنیم که الیاف طبیعی نظیر پنبه ، کتان ، ابریشم ، بامبو و ... در آن استفاده شده باشد چرا که الیاف مصنوعی گرچه ماندگاری بالاتری دارند ولی برای پوست ایجاد حساسیت نموده و در برخی افراد ایجاد حساسیت های تنفسی نیز می نمایند . پس کالای خوابی استاندارد شمرده می شود که در تهیه آن از الیاف مناسب و با کیفیت استفاده شده باشد .

جذب رطوبت

الیاف طبیعی این خاصیت را دارند که جذب رطوبت بالایی دارند و این عامل مهمی در انتخاب کالای خواب محسوب می شود . افراد در حین خواب دچار تعریق می شوند و جذب رطوبت کالای خواب می تواند به احساس بهتری در حین خواب منجر شود این خاصیت در هنگام پوشیدن لباس های با الیاف طبیعی و در مقابل الیاف مصنوعی هم کاملا قابل حس کردن است . الیاف طبیعی خنکی بیشتری ایجاد می کنند زیرا جاذب رطوبت هستند .

تنوع در رنگ

از آنجا که افراد سلایق گوناگون دارند برندی در تهیه کالای خواب موفق است که بتواند رنگ ها و طرح های گوناگونی به مشتریان ارائه داده تا دست آنها در انتخاب باز باشد و بتوانند بر طبق سلیقه خود و رنگ دکوراسیون اتاق خواب نسبت به انتخاب کالای خواب مناسب اقدام نمایند . کالای خواب ورونیکا تنوع زیادی در کالای خواب خود دارد که اگر سری به سایت و محصولات این شرکت بزنید به صحت این گفته ایمان خواهید آورد .

استاندارد بودن

برای تشک و بالش به دلیل قرارگیری ستون مهره ها روی آن علاوه بر خواص بالا بایستی استاندارد بودن را هم در نظر گرفت . افراد یک سوم از عمر خود را در رختخواب به سر می برند و اگر تشک و بالشت استانداردی نداشته باشند منجر به ناراحتی های مختلف در ناحیه گردن ، کمر و لگن خواهند شد . پس انتخاب کالای خواب استاندارد که بر طبق اصول ارگونومی بدن طراحی شده باشد بسیار مهم است . سایر اجزاء کالای خواب نظیر لحاف و پتو نیز بایستی با اندازه های تخت تناسب داشته باشند و اندازه استاندارد داشته باشند .   

خرید روتختی - کالای خواب ورونیکا

 

فروشگاه کالای خواب ورونیکا بهترین در ارائه انواع کالای خواب ، حوله ، تن پوش ، لحاف ، روتختی و کاور روتختی ، ملحفه ، بالشت ، پادری و ... در برندهای معروف دنیا و با کیفیت بسیار بالا همراه دوخت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه می باشد .

متاسفانه برخی محصولات نظیر بالشت بامبو ، بالشت کول ایر ، بالشت هوشمند و ... در بازار عرضه شده اند که از روی برندهای اصلی به صورت تقلبی تولید شده اند و با قیمتی پایین تر به فروش می رسند . مشتریان محترم بایستی در خرید این نوع محصولات دقت بیشتری نمایند و کیفیت را فدای کمیت نکنند . خرید کالای خواب از یک فروشگاه معتبر نظیر ورونیکا خطر خرید جنس تقلبی را به صفر می رساند چرا که این فروشگاه کلیه محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا به دست مشتریان می رساند .

برای گسترش کسب و کار خود می توانید با مشاوره شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.