کد خبر : 25535 / /
/

 

اگر به تازگی آپارتمان نوساز فاقد کابینت خریده اید یا دکوراسیون داخلی و کابینت های آشپزخانه برایتان خسته کننده و قدیمی شده است و به دنبال مجموعه ای برای طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری با کیفیت می گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات طراحی کابینت و دکوراسیون نوآن است . اگر می خواهید با یک قیمت مناسب نسبت به ساخت کمد دیواری در اتاق خواب یا محل کار خود اقدام کنید مجموعه طراحی دکوراسیون نوآن به شما مشاوره تخصصی در زمینه طراحی و دکوراسیون اتاق خواب ، محل کار و منزل را ارائه می دهد .

طراحی کابینت و دکوراسیون نوان با بهره گیری از دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا و با هدف نوآوری ، تنوع و تحول در طراحی و با استفاده از مواد خام با کیفیت در دکوراسیون داخلی منازل ، محل کار و کابینت آشپزخانه در جهت جلب رضایت مشتریان تاسیس شده است .

برای ارتباط با طراحی کابینت نوآن می توانید با شماره های 02126304275  و 09123169908 تماس حاصل فرمائید .

نوآن بزرگ ترین مجموعه در زمینه طراحی کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری ، دکوراسیون داخلی ، طراحی کابینت به سبک مدرن ، کابینت نئوکلاسیک و کابینت کلاسیک در تهران است که بیش از دو دهه سابقه درخشان در این زمینه مشغول به فعالیت است .

گروه طراحی کابینت و دکوراسیون منزل نوآن افتخار دارد که برای اولین بار در کشور با بهره گیری از برترین برندهای جهان و عناصر لوکس مانند چوب ، فلزات و انواع سنگ و همچنین ترکیب این عناصر با هم توانسته طرح های ناب و یونیک ایجاد کرده و رضایت مشتریان سخت گیر را نیز جلب نماید .  

 

طراحی و اجرای کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک همیشه طرفداران خود را دارد و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد . کابینت های سبک کلاسیک در کنار تجمل و شکوهی که یادآور دوران قدیم کلاسیک اروپاست ترکیب جذابی را به وجود می آورد  . تنها ایراد کابینت های به سبک کلاسیک این است که برای خانه ها و آشپزخانه های کوچک امروزی مناسب نیست و موجب کوچک تر نشان دادن فضا می شود و باید برای آپارتمان های زیر 100 متر از دیگر سبک های کابینت مانند کابینت به سبک مدرن و مینیمال استفاده کرد .

طراحی و اجرای کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک تلفیقی از سبک کابینت کلاسیک و کابینت به سبک مدرن است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است . افرادی که سبک کلاسیک را می پسندند و به علت هزینه کابینت سبک کلاسیک یا کوچکی آپارتمان از پس هزینه های سنگین اجرای کابینت کلاسیک برنمی آیند یا آپارتمان نسبتا کوچکی دارند و نمی خواهند با کابینت های کلاسیک آن را شلوغ و کوچک جلوه دهند معمولا برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه سبک نئوکلاسیک را انتخاب می کنند. سبک نئوکلاسیک در واقع همان سبک کلاسیک است که کمی مینیمال و ساده تر شده است . کابینت ممبران نمونه ای از سبک نئوکلاسیک در طراحی و اجرای کابینت است که به تازگی بسیار ترند شده است .

 

2

 

 

طراحی و اجرای کابینت مدرن

در سبک مدرن سادگی و کاربردی بودن حرف اول را می زند و همیشه شیک و به روز است . این سبک برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و موجب بزرگ تر دیده شدن فضا می شود و امروزه مورد استقبال بسیاری مخصوصا نسل جوان قرار گرفته است . مجموعه طراحی کابینت و دکوراسیون نوآن از طراحی تا اجرای کابینت در سبک های مدرن ، کلاسیک و نئوکلاسیک در کنار شماست . با مراجعه به سایت در بخش گالری می توانید نمونه کارهای مجموعه طراحی کابینت آشپزخانه مدرن نوآن را مشاهده کنید .

 

3

 

طراحی و اجرای کابینت با کیفیت

برای اجرای کابینت آشپزخانه خود باید اطلاعات اولیه ای نسبت به جنس و نوع کابینت ها داشته باشید تا بهتر بتوانید نسبت به انتخاب طرح ، جنس و رنگ آن متناسب با نیاز خود اقدام نمایید . مثلا اشتباهی که در گذشته زیاد تکرار می شد استفاده از جنس ام دی اف برای سینک آشپزخانه و کانتر آشپزخانه بود . این قسمت از آشپزخانه به دلیل شستشوی ظروف و رطوبت آن زودتر از سایر قسمت های کابینت دچار فرسودگی و و بعد از مدتی دفرمه می شود . با مجموعه طراحی کابینت نوآن شما می توانید با خیال راحت به طراحان این مجموعه اعتماد کنید تا بهترین انتخاب جنس کابینت را برای شما داشته باشند . جنس کابینت های قابل سفارش در نوآن به شرح زیر است :

  • چوبی
  • ام دی اف
  • ممبران
  • های گلاس
  • لمی گلاس
  • انزو
  • فلزی
  • استیل

در سایت مجموعه نوآن می توانید نمونه کارها و پروژه های این مجموعه را مشاهده نمایید .

ویژگی هایی که موجب برتری گروه طراحی و اجرای کابینت نوآن نسبت به سایرین شده است :

  • طراحی و اجرای کابینت در همه سبک ها اعم از کلاسیک ، نئوکلاسیک و مدرن به درخواست مشتری
  • قیمت مناسب و متناسب با بودجه و نیاز مشتری
  • استفاده از متریالی نظیر هایگلاس ، پلی گلاس ، لمی گلاس ، ممبران ، رنگ پلی اورتان ، پولیش و روکش چوب و تمام چوب
  • گارانتی سه ساله محصولات تولید شده و تعمیر و تعویض کابینت ها در صورتی که در اثر ضربه ، حرارت و رطوبت خراب نشده باشد
  •  استفاده از لولاهای آرام بند استاندارد و درجه یک چینی
  • نصب یراق آلات کابینت به سلیقه مشتری
  • استفاده از اکسسوری ها نظیر سوپر ، مینی سوپر ، سطل آشغال ، جای ادویه ، سبد سیب زمینی ، سبد مواد شوینده و ... در اجرای کابینت
  • هزینه حمل و نقل و نصب کابینت در داخل تهران 10 درصد ، حومه تهران 15 درصد و خارج از تهران 20 درصد
  • استفاده از بهترین متریال داخلی ام دی اف صابونی آرین سینا برای بدنه کابینت ها
  • آماده شدن کارهای ام دی اف در عرض 2 هفته ، کارهای شرکتی وکیوم شده حدود 25 روز ، کارهایی که نیاز به رنگ شدن دارند بین 40 تا 50 روز و کارهای تمام چوب سه ماه
  • هزینه اندازه گیری رایگان به شرطی که پروژه در داخل تهران باشد
  • مشاوره رایگان در زمینه طراحی ، انتخاب رنگ، انتخاب سبک ، جاگذاری لوازم برقی و اصول چینش درست کابینت ها
  • طراحی کابینت رایگان به صورت سه بعدی  با بهترین نرم افزار های طراحی دکوراسیون
  • اندازه گیری رایگان پس از تایید طرح سه بعدی از طرف مشتری  

مجموعه نوان با صدها پروژه موفق در زمینه دکوراسیون داخلی ، طراحی کابینت ، کمد دیواری در سرتاسر شهر تهران و شهرستان های اطراف آمادگی دارد تا با هر بودجه ای که شما دارید نسبت به مشاوره ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری اقدام نماید .

برای کسب درآمد بیشتر و ارتقا کسب و کار خود با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب در تماس باشید .

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.