کد خبر : 25538 / /
/

 

برای هر فردی که به ظاهر و چهره خود اهمیت می دهد تماشای کم پشت شدن موها و تصور آینده ای همراه با طاسی سر بسیار آزار دهنده است . بسیاری از کم پشتی های مو ناشی از مسائل فیزیولوژیکی است که با تغییر رژیم غذایی ، بهبود وضعیت بدن از نظر ذخیره املاح و ویتامین ها و ... می توان با آنها مقابله کرد و رشد موها را افزایش داد . ولی در برخی مواقع موهایی که از دست رفته اند دیگر جایگزین نمی شوند و باید به فکر روش دیگری برای جایگزینی موهای از دست رفته بود .

کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما زیر نظر دکتر ابدالی با استفاده از امکانات پیشرفته و روش های کاشت موی به روز دنیا بهترین ها را به زیباجویان ارائه دهد. همچنین کلیه جراحی های زیبایی و کاشت مو توسط شخص دکتر ابدالی انجام می شود.

 کاشت موی طبیعی یکی از روش های بدون بازگشت و مطمئن برای جایگزین کردن موهای از دست رفته است که اخیرا در مورد ابرو ، کاشت مو در جای زخم بخیه ، ریش و سبیل هم به کار می رود و در بهبود ظاهر و زیبایی افراد تاثیر بسزایی دارد

برای اطلاع از هزینه های کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش و سبیل و دیگر خدمات کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما با شماره های 02122807060  و 02126112000 تماس حاصل فرمایید .

 

 

جدیدترین روش کاشت موی طبیعی در کلینیک زیبایی پری سیما

امروزه با پیشرفت های روز افزون علم پزشکی در زمینه های گوناگون خصوصا زیبایی شاهد جدید ترین روش های کاشت موی طبیعی در ایران هستیم . روش کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT از جدیدترین روش های کاشت موی طبیعی است که اساس آن شبیه FIT است با این تفاوت که از ابزار و دستگاه های دقیق تری برای کاشت مو استفاده می شود . کلینیک زیبایی پری سیما که نمونه ای از بهترین مرکز کاشت موی طبیعی در ایران است نیز از این روش جدید برای متقاضیان خود بهره می گیرد و درصد رضایت مشتریان از این روش جدید نسبت به روش های قبلی خیلی بیشتر است .

هزینه کاشت موی طبیعی به روش جدید چقدر است ؟

عمل کاشت مو یکی از عمل های زیبایی است که بیمه هزینه ای بابت آن نمی پردازد پس هزینه کاشت مو بزرگ ترین مانع برای خیلی از افراد برای این عمل محسوب می شود . برای کسب اطلاع از هزینه های کاشت موی طبیعی می توانید با کلینیک زیبایی کاشت مو پری سیما تماس بگیرید . عوامل بسیاری در تعیین قیمت کاشت مو موثر است که شامل موارد زیر است :

  • انتخاب روش کاشت مو در میزان هزینه ها بسیار موثر است
  • مساحت محدوده ای که باید کاشت مو در آن انجام شود
  • تعداد گرافت هایی که برای فرد کاشته می شوند
  • دستمزد پزشک و تیم پزشکی
  • سطح تجهیزات و امکانات کلینیک یا مرکز کاشت مو

15

چرا هزینه کاشت مو در روش های مختلف متفاوت است ؟

بیش از دو دهه است که از ابداع روش کاشت مو FUT می گذرد اما با وجود نتایج موثر کاشت مو به روش   FUT این روش معایبی هم دارد که از آن جمله می توان به طولانی بودن عمل و ایجاد جای زخم افقی در پشت سر اشاره کرد . در روش دیگری به نام FUE نیز زمان جراحی زیاد است ولی جای زخم مانند FUT باقی نمی ماند. روش FIT از بهترین روش های کاشت مو است و مزایای آن شامل موارد زیر است :

  • بدون خونریزی ، بخیه و جای زخم و برش انجام می شود .
  • این روش کم تهاجمی است و دردسر کمتری نسبت به سایر روش ها دارد .
  • دوره ریکاوری این روش از روش FUT ساده تر و سریع تر است .
  • در جلسه 4 تا 8 ساعته می توان چیزی در حدود 1500 تا 2500 گرافت را با این روش برداشت نمود .
  • عوارض و خطراتی که در برداشت نواری به روش FUT است در این روش وجود ندارد .
  • در این روش بی حسی پوست ناحیه بانک مو و همچنین احتمال تشکیل جای زخم گوشتی ( اسکار کلوئیدی ) وجود ندارد .

چه افرادی کاندیدای مناسب کاشت موی طبیعی هستند و چه کسانی نیستند ؟

  • افرادی که دارای ریزش موی ژنتیکی یا هورمونی هستند و همچنین کسانی که دچار طاسی و ریزش مو به دلیل شکستگی ، زخم ، شیمی درمانی یا بیماری های پوستی شده اند کاندیدای مناسب کاشت موی طبیعی هستند .
  • افرادی کاندیدای مناسب کاشت مو نیستند که به اختلال وسواس موکنی دچارند و یا از ریزش موی سکه ای رنج می برند و همچنین ریزش موی منتشر و بدون الگو دارند زیرا این افراد بانک موی کم پشتی دارند که برای کاشت مو مناسب نیست .

16

 

سن مناسب برای کاشت موی طبیعی چقدر است ؟

در حال حاضر حداقل سن برای کاشت مو 18 سال است و علت این که زودتر از 18 سال توصیه به کاشت مو نمی شود این است که بدن فرد همچنان در حال رشد است و پوست دچار کشیدگی خواهد شد . همچنین تغییرات هورمونی دوره نوجوانی می تواند روی موهای کاشته شده اثر سوء داشته باشد و آنها را دچار ریزش کند . البته سنی که برای کاشت مو مناسب است 25 سال به بالاست زیرا تا این سن الگوی ریزش مو ثابت می شود و می توان تصمیمات درست تری در مورد الگوی کاشت مو گرفت . در آقایانی که ریزش مو به صورت ژنتیکی دارند و طاسی آلوپسی آندروژنی آنها را دچار بی مویی کرده است بهتر است بعد از 27 سال به فکر کاشت مو باشند تا نتیجه بهتری از کاشت موی طبیعی خود داشته باشند .  

بهترین کلینیک کاشت موی طبیعی و قابل رشد در تهران

کلینیک پری سیما با سال ها سابقه مفید در زمینه کاشت مو ، بهترین خدمات کاشت مو را با جدیدترین روش ها و با هزینه ای مناسب و منصفانه به مراجعان خود ارائه می دهد . در کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما ، دکتر ابدالی بعنوان پزشک متخصص پوست و مو در جلسه مشاوره ای که با شما خواهد داشت با اطلاعاتی که از شما دریافت می نماید بهترین روش کاشت مو که مناسب با شرایط شما باشد را انتخاب کرده و توصیه های لازم را به شما ارائه خواهند داد . ارائه خدمات کاشت مو در شرایط کاملا استریل در کلینیک پری سیما انجام می شود و هزینه ای که شما بابت این عمل خواهید پرداخت در مقایسه با کلینیک های دیگر و حتی میانگین جهانی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود .

خدمات گروه زیبایی پری سیما تنها به کاشت مو محدود نبوده و سایر جراحی های زیبایی مانند لیپوماتیک ، بفاروپلاستی ، جوانسازی پوست ، لیزر تراپی را نیز شامل می شود .

برای گسترش کسب و کار خود می توانید با مشاوران شرکت طراحی سایت کارنیل وب در ارتباط باشید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.