کد خبر : 25576 / /
/

با توجه به این موضوع که خرید و فروش مسکن ملی پرند آزاد اعلام شده است، در این مقاله به ذکر شرایط این مورد می‌پردازیم.

 

در شهر تازه تاسیس پرند بیش از 17 هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است. در گذشته‌ی نه چندان دور، خرید و فروش مسکن ملی پرند امری کاملا غیر قانونی محسوب می‌شد. اما با توجه به تمهیداتی که دولت در این باره اندیشیده است، فروش امتیاز مسکن ملی پرند قانونی اعلام شده است. اما توجه کنید که خرید و فروش این نوع املاک می‌بایست در شرایط خاصی و همچنین زیر نظر افراد متخصص از لحاظ حقوقی انجام شود. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی، چنانچه متقاضیان آورده خود را موعد مقرر واریز کنند، مسکن ملی پرند در نیمه اول سال 1402 تحویل داده می‌شود.

جهت آگاهی از شرایط انتقال مالکیت مسکن ملی پرند، با املاک پرند تماس بگیرید 09121281328.

 

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند آزاد شد

 

 

شرایط فروش امتیاز مسکن ملی پرند

همانطور که در بالا ذکر کردیم طبق سخنرانی ارائه شده توسط وزیر محترم راه و شهرسازی استان، خرید و فروش مسکن ملی پرند به تازگی آزاد اعلام شده است. شما با استفاده از این شرایط می‌توانید با بودجه‌ی محدودی که در دسترس دارید، صاحب خانه شوید. این موضوع به دلیل افزایش بی سابقه قیمت مسکن در کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه شرایط فروش مسکن ملی پرند را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

تنظیم مبایعه نامه جهت انتقال مالکیت مسکن ملی پرند

یکی از شروط اصلی فروش امتیاز مسکن ملی پرند، تنظیم مبایعه نامه به صورت قانونی می‌باشد. به این نکته توجه کنید که با تنظیم مبایعه نامه، هیچ کدام از طرفین قرارداد نمی‌توانند به تنهایی آن را فسخ کنند. املاک پرند، مرکزی است که با بکارگیری افراد حقوقی متخصص، امر خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد. در واقع مبایعه نامه یک سند رسمی است که با عقد آن خیال شما بابت محکم کاری قرارداد آسوده خواهد بود. در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام در مورد انتقال مالکیت مسکن ملی در پرند، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این افراد تجربه بالایی در عقد چنین قراردادهایی دارند و می‌توانند به صورت تخصصی شما را راهنمایی کنند،به این منظور با شماره تلفن املاک پرند تماس حاصل فرمایید.

اخذ سفته از فروشنده  

به این نکته توجه کنید که هنگام خرید و فروش مسکن ملی پرند، به عنوان حسن ضمانت از خریدار سفته دریافت خواهد شد. در واقع فرد خریدار با ارائه سفته به فروشنده، این اطمینان را به او می‌دهد که تمامی اقساط در موعد مقرر پرداخت خواهد شد. توجه کنید این سفته ها بعد از انتقال سند به خریدار بازگردانده می‌شود. به لازم به ذکر است که دریافت سفته می‌بایست تحت شرایط خاصی انجام شود. درج تاریخ دقیق در سفته و همچنین مهر و امضا شدن آن توسط فرد صادر کننده، از اهمیت بسیاری برخوردار است. هنگام دریافت سفته به درج مبلغ به صورت حروفی نیز توجهی ویژه نمایید. متخصصینی که در املاک پرند مشغول بکار هستند، تمام موارد ذکر شده را به صورت دقیق چک خواهند کرد.

5

قیمت مسکن ملی پرند

 

عقد اقرارنامه و تعهد نامه در دفتر اسناد رسمی

 یکی اقدام مهمی که در جهت محکم کاری انتقال امتیاز مسکن ملی پرند انجام می‌دهند، عقد اقرارنامه و تعهد نامه در دفتر اسناد رسمی است. در واقع تنظیم اقرارنامه به این معناست که فرد فروشنده(متقاضی اول) حقی را به دیگری واگذار نماید. توجه کنید که این قرارداد می‌بایست در دفتر اسناد رسمی و به صورت کاملا قانونی انجام شود. همچنین تعهد نامه یا اقرارنامه باید توسط هر دو طرف معامله امضا شود. در واقع چنانچه انجام امور انتقال امتیاز را به فردی متخصص بسپارید، خاطر شما بابت قانونی انجام شدن آن، آسوده خواهد بود. کارشناسان مشغول بکار در املاک پرند، تمام مراحل انتقال امتیاز مسکن ملی را در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا قانونی انجام خواهند داد.

شرایط ثبت نام مسکن ملی

در حقیقت ثبت نام در سامانه مسکن ملی دارای شرایطی است.متاهل و سرپرست خانواده بودن از جمله شرایط اصلی ثبت نام مسکن ملی است. همچنین عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی نیز از جمله شروط ثبت نام مسکن ملی است. با توجه به این توضیحات، بسیاری از افراد واجد شرایط جهت ثبت نام نیستند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، در گذشته خرید امتیاز مسکن ملی کاملا غیر قانونی بود. اما به تازگی فرصتی فراهم شده که افراد بتوانند امتیاز مسکن ملی را خرید و فروش کنند. همین موضوع موجب تسهیل در خانه دار شدن بسیاری از افراد شده است. به این نکته توجه کنید که ثبت نام مسکن ملی دارای مزایایی است که خانه دار شدن با بودجه محدود تنها یکی از این مزایا است.

انجام معامله در املاک پرند

به این نکته توجه کنید که یکی از مهمترین معاملاتی که هر فرد در زندگی خود انجام می‌دهد، معامله مربوط به مسکن است. به همین دلیل لازم است انجام امور قانونی مربوط به آن را به افرادی متخصص بسپارید. مشاور املاک پرند، با تدارک یک جلسه مشاوره‌ای، از سلیقه و میزان بودجه افراد مطلع خواهند شد. افراد مشغول بکار در این مرکز، بهترین مورد را با توجه به شرایط مالی فرد معرفی خواهد کرد. همچنین قابل ذکر است که این افراد با تکیه بر تجربه بالایی که دارند، از قیمت واقعی ملک شما مطلع هستند و این موضوع را هنگام عقد قرارداد مد نظر قرار می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود قرارداد مربوط به فروش امتیاز مسکن ملی پرند را در املاک پرند انجام دهید.

6

فروش امتیاز مسکن ملی پرند

 

قیمت مسکن ملی پرند

به تازگی اطلاعاتی در مورد قیمت مسکن ملی پرند ارائه شده است. در این اطلاعات قیمت هر متر مربع از مسکن ملی، حدود 8 میلیون تومان تخمین زده شده است. قابل ذکر است که قیمت مسکن ملی پرند به محل قرارگیری مسکن نیز وابسته است. برای آگاهی از قیمت دقیق این نوع ملک‌ها، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09121281328  با ما در ارتباط باشید.

تخصص کارشناسان مشغول بکار در املاک پرند

نکته مهمی که هنگام عقد قرارداد فروش مسکن ملی پرند باید مدنظر قرار دهید، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به ملک است. در واقع درک موارد ذکر شده در قرارداد خرید و فروش مسکن برای بسیاری از افراد دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از تخصص افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. افراد مشغول بکار در املاک پرند، توضیحات جامعی در مورد مفاد قرارداد به شما ارائه می‌دهند. در نتیجه شما با هوشیاری کامل قرارداد مورد نظر را امضا خواهید کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.