کد خبر : 25593 / /
/

گروه کارخانجات داود در طول ۱۵ سال گذشته شاهد نوآور‌ی‌های هیجان‌انگیزی در زمینه ماشیـن‌آلات صنعتی بوده است، پیشرفت مداوم ما حاصل کارآفرینی، نوآوری و استفاده از ایده‌های جدید است و تعهد ما همیشه به کارگیری جدیدترین فن‌آوری‌های روز ماشــین‌آلات صنعتی به منظور بهینه‌ی هرچه بیشتر کیفیت و میزان تولید است. ما همواره با استفاده از به روزترین تجهیزات توانسته‌ایم به عنوان اولین و بزرگترین عرضه‌کننده‌ی لیزرهای فــوق پیــشرفته‌ی صنعتی، سطــح رضـایتـــمندی مشتریان را به بالاترین حد و فراتر از توقعات آنان افزایش دهیم. کیفیت ماشین‌آلات ارائــه شده و همینــطور رضایتــمندی مشتریان ما گواه این مدعا است که ما شریکی مطمئن برای شما هستیم.

 

انواع دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر را روی هم رفته می‌‎توان در سه دسته‌ی کلی جای داد:

  • دستگاه برش لیزر حکاکی بر روی اجسام غیرفلزی
  • دستگاه هیبریدی برای برش فلز و غیرفلز
  • دستگاه برش مارکینگ فایبر برای برش فلز و مارکینگ غیرفلزات.

نکته مهم دیگری که برای این مورد وجود دارد این است که سایز دوچرخه فقط شامل سایز چرخ نیست و باید موارد دیگری مثل فاصله زین تا رکاب، زین تا فرمان و... را هم درنظر بگیرید. انتخاب دوچرخه با سایز مناسب به شما کمک می‌کند که روی راندن دوچرخه تسلط بیشتری داشته باشید و از دوچرخه‌سواری لذت بیشتری ببرید.

که اگر قصد دستگاه برش لیزر فلزات [4] را دارید، با تنوع مختلف و کادری متخصص حتما لینک مربوطه را مشاهده نمایید تا تمامی دستگاه های لیزر برش موجود در شرکت را مشاهده نمایید .

هنگام کار با دستگاه برش لیزر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دستگاه‌های برش لیزر با توجه به ساختار و عملکرد خود در مقایسه با دیگر دستگاه‌های مکانیکی و سنتی مشابه‌ی گذشته از ایمنی بسیار بالایی برخوردارند چه بسا با تولید این دستگاه‌ها، خطراتی همچون آسیب و صدمه‌ی پرسنل به شدت کاهش پیدا کرده است اما باز با توجه به همه‌ی ایمنی که این دستگاه برای محیط کار و پرسنل فراهم می‌کند باز رعایت برخی نکات ایمنی هنگام استفاده از آن ضروری است. این نکات عبارتند از:

در شیشه‌ای دستگاه هنگام کار حتما باید بسته باشد.

از نزدیکی افراد غیرحرفه‌ای به نزدیک دستگاه جلوگیری شود.

دستگاه به طور روزانه باید با گوش پاک‌کن و پد الکلی پاک شود.

استفاده از الکل زیاد می‌تواند به دستگاه آسیب برساند.

هنگام کار با دستگاه اپراتور حتما باید از عینک و دستکش استفاده کند.

برای دریافت مشاوره نسبت به انتخاب بهترین دستگاه بسته به نیاز کسب و کار خود با همکاران ما در گروه لیزرهای صنعتی داود تماس بگیرید ( 02153821 ) تا علاوه بر افزایش کیفی و کمی کار در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

در ادامه نکاتی در مورد قطعات مهم دوچرخه و تاثیرگذاری آن‌ها بیان می‌کنیم تا در هنگام تصمیم‌گیری، با دانش و اطلاعات کافی انتخاب خود را انجام دهید. همچنین داشتن اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را داشته باشید. دو شاخ، سیستم دنده‌دهی، سیستم ترمز و دسته‌های دوچرخه، از جمله مهم‌ترین قطعات این وسیله نقلیه هستند که در ادامه توضیح مختصری درباره هرکدام خواهیم داد.

لیزر برش فلزات

فلزات از عمده ترین متریالهایی است در مواد که برای برش و تکه تکه کردن آن از تکنولوژی لیزر استفاده می شود .به دلیل اینکه بیش از دهها و یا صدهها نوع مختلف فلزات وجود دارد و به دلیل اینکه اکثر صنایع در دنیا از قبیل صنعت خودرو سازی ، تزریق ، آسانسور و دیگر صنایع مهم نیاز مبرم به برش فلزات و یا استفاده از دستگاه های پیشرقته برش لیزر فلزات دارند .

 

9

 

برش لیزری فلزات چیست ؟

فلزات یکی از متداول ترین متریال های است که برای برش و تکه تکه کردن آن از صنعت و تکنولوژی لیزر استفاده می شود . بیشتر از ده ها و یا صد ها صنایع در نقاط مختلف جهان وجود دارد که از این تکنولوژی بهره می برند و حیات آنها و ادامه تولید آنها به تکنولوژی لیزر فلزات نیاز شدید دارد .

در گذشته که این تکنولوژی هنوز کشف و یا هنوز بومی و صنعتی نشده بود ، صنایع تولیدی به شدت در ارائه محصولاتی با کیفیت و دقیق یا خیلی کند بودند و یا دقت عمل آنها در برش فلزات سخت خیلی کم بود .

لیزر برش فلزات با قطر بالا

دستگاه برش لیزر فلزات و غیرفلزات

دستگاه برش لیزر قابلیت برش اجسام فلزی و غیرفلزی را دارد. اما با توجه به توان و قطعات دستگاه، این دستگاه در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شود. همچون دستگاه برش لیزر غیرفلزات که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره نسبت به انتخاب بهترین دستگاه بسته به نیاز کسب و کار خود با همکاران ما در گروه لیزرهای صنعتی داود تماس بگیرید ( 02153821 )  تا علاوه بر افزایش کیفی و کمی در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

تیم متخصص مشاوره و فروش

در خرید دستگاه برش لیزر باید فاکتور های مهمی بررسی شود نوع دستگاه براساس نیاز مشتری – ابعاد کارگیر میز – توان دستگاه گروه داود در خرید بهترین نوع سورس و توان براساس نیاز مشتری بهترین راهنمایی رو خواهد داشت انتخاب مدل دستگاه و سایز میز براساس نوع کار و محل قرارگیری دستگاه برای انتخاب مدل دستگاه لیزر برش مواردی رو باید در نظر گرفت که در ادامه اشاره میشود دستگاه برش لیزری گروه داود روی فلزات مختلف با دقت و با کیفیت بالا بدون خطا برش انجام میدهد

تیم متخصص . مجرب نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی دستگاه برش لیزر و آموزش تمامی مراحل دستگاه ها برعهده گروه لیزرهای داود میباشد که با تکیه بر بهترین متخصصین فنی تمامی مراحل نصب به صورت کاملاً حرفه ای انجام میگردد.

تیم متعهد در پشتیبانی

گروه داود در تعمیر و نگهداری دستگاه های برش لیزری در بخش پرچم دار می باشد ،مجموعه گروه لیزرهای داود بخش تعیرات و نگهداری خود را مجهز به تجهیزات تعمیرات دستگاه های برش و سورس های فایبر نموده است که نظیر ندارد .

گارانتی شرکتی تمامی دستگاه ها

گروه لیزرهای صنعتی داود جهت رفاه مشتریان خود تمامی دستگاه هایی که تولید ، مونتاژ و یا وارد میکند ، قطعات یدکی آنها را نیز وارد نموده تا شرکت ها و واحد های صنفی با آسودگی خاطر خرید خود را انجام داده و دغدغه ای جهت تامین قطعات یدکی دستگاه لیزر برش نداشته باشند .

 

 

 


 

استفاده از عبارات سوالی یا اعداد وهمچنین بهره‌برداری از روندهای روز وخبرربایی در عنوان می‌تواند باعث افزایش بازدید و خوانده شدن خبرتان ‌شود.

 

محتوای اصلی رپورتاژ خودرا با توجه به محدودیت‌های وبسایت مدنظر در تعداد کلمات بنویسید.

 

تصویر شاخص: اولین تصویر فایل شما به عنوان تصویر شاخص شناخته می‌شود.

 

در منو ورد روی Insert کلیک کرده و بعد روی Link یا Hyperlink کلیک کنید. در منو ظاهر شده می‌توانید روی کلمه موردنظر‌تان که قصد کسب جایگاه گوگل در آن را دارید به لندینگ مشخصی از سایت خود ارجاع دهید.

تعداد لینک‌های مجاز برای انتشار در عمده رسانه‌ها حداکثر ۳ است. ضمنا برخی اصرار دارند که همه لینک‌ها به یک دامنه ارجاع داده شود و نه چند دامنه متفاوت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.