کد خبر : 25619 / /
/

 


میز آرایش از جمله اصلی‌ترین ارکان چیدمان در هر خانه‌ای است که بدون آن کلکسیون کامل نیست. چه بخواهید برای قرار دادن لباس از آن استفاده کنید و چه به اتاق جلوه ببخشید باید یک میز مناسب را انتخاب کنید. انتخاب و خرید میز آرایش متناسب با چیدمان به شما کمک می‌کند تا فضایی لوکس‌تر و چشم‌نوازتر داشته باشید.

امروزه میزهای آرایش در تنوع زیادی از جنس و رنگ تولید می‌شوند و قیمت متفاوتی دارند؛ همچنین باید بسته به تم موجود در اتاق جنس و رنگ آن را امتحان کنید. میزهای آرایشی براساس چندین فاکتور قیمت‌گذاری می‌شوند؛ همچنین اگر قصد خرید دارید باید مبلغ مناسبی برای آن کنار بگذارید. این گونه میزها معمولا از MDF ساخته می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. در این مقاله هرآنچه را که باید درباره خرید میز آرایش بدانید به شما می‌گوییم تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

میز آرایش مدرن

انواع میز آرایش

میزهای آرایش انواع مختلفی دارند و بایستی پیش از خرید با انواع آن‌ها آشنا شوید. انتخاب و خرید میز آرایش مناسب با فضا، کاری می‌کند تا اتاق جذاب‌تر به نظر برسد و توجه همگان را به خود جلب کند.

یکی از انواع آن‌ها میز آرایش دخترانه است که معمولا در رنگ‌های سفید و صورتی تولید می‌شود. این نوع میز حال و هوایی فانتزی به اتاق می‌بخشد و محیط را شاد جلوه می‌دهد. در حال حاضر، این گونه میزها به صورت مدرن و شیک طراحی می‌شوند و با داشتن کشو، آینه و طراحی مناسب نیاز افراد را برطرف می‌کنند.

همچنین میزهای آرایش دخترانه در ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند و بسته به اندازه فضا حق انتخاب دارید. یکی دیگر از انواع میزها میز آرایش اسپرت است که تقریبا با هر محیطی هماهنگ است و دکوراسیون را تکمیل می‌کند. چه چیدمان اتاق شما ساده باشد و چه اسپرت این مدل میز آرایش بسیار گزینه خوبی است. از دیگر انواع میز آرایش می‌توان میز آرایش دیواری، ساده، میز آرایش عروس و میز قدی اشاره کرد.

8

میز آرایش دخترانه

راهنمای خرید میز آرایش مدرن

اگر قصد انتخاب و خرید میز آرایش را دارید، بد نیست تا پیش از آن چندین نکته را بدانید. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید جنس میز است. امروزه میزهای آرایش از مواد اولیه مختلفی تولید می‌شوند و وزن‌های گوناگونی دارند.

توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید یک میز کم وزن را انتخاب کنید تا جابه‌جایی آن راحت باشد. همچنین جنس میز باید مقاوم باشد تا دیرتر آسیب ببیند. بنابراین پیشنهاد ما به شما میزهای ساخته شده از MDF است؛ زیرا هم عمر بالایی دارند و هم سبک‌ هستند.

نکته دیگر اینکه در زمان خرید میز آرایش باید به جنس پایه‌ها دقت کنید. پایه‌ها نقش مهمی در ایستایی میز دارند؛ به نحوی که اگر کیفیت خوبی نداشته باشند، به مرور زمان لق می‌شوند و باعث می‌شوند میز به خوبی سر جایش قرار نگیرد. بهتر است در هنگام خرید به شکل اتصال پایه‌ها دقت کنید. مدل را براساس اتاق انتخاب کنید. اگر فضای اتاق شما مدرن است از خرید میز اسپرت پرهیز کنید. همواره به یاد داشته باشید که مدل میز باید با نوع چیدمان سنخیت داشته باشد.

از دیگر نکات خرید میز آرایش، می‌توان به ابعاد میز اشاره کرد؛ به طوری که ارتفاع آن با تعداد کشوها هماهنگ باشد. همچنین ارتفاع میز آرایش نباید از کمر فرد بالاتر باشد. طول و عرض میز نیز بسته به ابعاد اتاق انتخاب می‌شود. فراموش نکنید که تعداد کشوها در میزهای مدرن زیاد نیست و طراحی آن به صورت کم جا صورت می‌گیرد.

9

میز آرایش اسپرت

خرید میز آرایش مدرن یا اسپرت؟

شاید برای شما این سوال به وجود آید که بهترین گزینه کدام است. در پاسخ باید بگوییم که دانستن تفاوت هر دو آن‌ها در انتخاب بهتر کمک می‌کند. معمولا میزهای آرایش مدرن طراحی ساده‌ و وزن کمی دارند؛ به همین دلیل به آسانی در فضاهای کم، جا می‌گیرد و جابه‌جایی آن آسان است.

این مدل میز برای اتاق‌هایی که ابعاد بزرگ ندارند، گزینه خوبی است و معمولا در کنار سرویس خواب تک نفره، اتاق‌های دخترانه و فضاهای کوچک قرار می‌گیرند.

همچنین اگر سرویس خواب شما به صورت مینیمال و ساده طراحی شده، میز آرایش مدرن بهترین گزینه برای آن است؛ همچنین خوب است بدانید که میز آرایش اسپرت معمولاً در اتاق‌های بزرگ‌تر و در کنار سرویس‌خواب‌ها با طراحی شلوغ قرار می‌گیرند. معمولا میزهای آرایش اسپرت کشوهای بیش‌تر و وزن بالاتر دارند؛ بنابراین اگر وسایل زیادی دارید، میز اسپرت گزینه بهتری است و تمام وسایل شما را در خود جا می‌دهد. این نکته را هم در نظر بگیرید که جا‌به‌جایی آن‌ها به سادگی میزهای مدرن نیست.

10

خرید میز آرایش

کلام آخر

انتخاب و خرید میز آرایش اگر به درستی انجام شود، حال و هوای منزل شما را عوض می‌کند. حتماً در زمان خرید به جنس میز دقت کنید و طول عمر آن را در نظر بگیرید؛ همچنین به یاد داشته باشید که خرید از یک فروشگاه معتبر می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت باشد؛ بنابراین بهتر است خرید خود را از جایی معتبر انجام دهید. اگر قصد خرید دارید، کارخانه تولیدی آرنا با انواع سرویس خواب و میز آرایش در کنار شماست تا بهترین‌ها را تقدیمتان کند.

این تیم در تلاش است تا باکیفیت‌ترین‌ سرویس خواب و میز آرایش را تولید کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما با مراجعه به بخش‌های مختلف وب‌سایت می‌توانید نمونه کارهای مختلف را ببینید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین کارشناسان این شرکت تولیدی در ساعات کاری پاسخگوی سوالاتتان هستند و شما را برای خرید بهتر، راهنمایی می‌کنند.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.