کد خبر : 25643 / /
/

شرکت صدرا ایرانیان در سال 1387 به منظور فعالیت در حوزه صدا و تصویر و تجهیزات آموزشی تاسیس گردید. این شرکت با انجام پروژه های متعدد سالن کنفرانس و سالن همایش در نقاط مختلف کشور، هم اکنون در معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد. صدرا ایرانیان از سال 1398 به منظور بومی سازی تجهیزات کنفرانس اقدام به تولید تجهیزات مربوطه نمود که در این بین می توان به تجهیزاتی مانند دوربین کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، مانیتور کنفرانس اشاره کرد . در ادامه مطلب به معرفی و بررسی این تجهیزات و فعالیت های شرکت صدرا ایرانیان می پردازیم.

 

 

طراحی و اجرای سالن کنفرانس و همایش

یکی از تخصص های اصلی صدرا ایرانیان طراحی ، تجهیز و راه اندازی سالن کنفرانس می باشد. این شرکت با استفاده از کالا های تولید شده خود، هزینه های تمام شده برای تجهیز سالن کنفرانس را به حداقل می رساند. بنابراین دیگر نیازی نیست نسبت به قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس یا تجهیزات سالن کنفرانس نگران باشید. جهت دریافت مشاوره و بازدید رایگان در زمینه طراحی و اجرای سالن کنفرانس در سراسر کشور کافیست با شماره 37024 -051 تماس حاصل کنید.

5

دوربین کنفرانسی صدرا

انتخاب یک دوربین کنفرانسی مناسب برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس بسیار مهم و حیاتی می باشد ، در واقع کیفیت برگزاری جلسه به نوع دوربین ، کیفیت و تکنولوژی استفاده شده در آن  وابسته است . کیفیت این دوربین ها بر اساس میزان قدرت بزرگ نمایی (ZOOM)  ، زاویه دید ، قابلیت اتوترکینگ ، رزولوشن تصویر  و نرخ فریم ریت سنجیده می شود.  دوربین های کنفرانسی صدرا و با نمونه های خارجی در رقابت هستند. و تمامی قابلیت ها و تکنولوژی های لازم جهت برگزاری جلسات را در اختیار دارند .

میکروفون رومیزی کنفرانس

میکروفون های سالن کنفرانس قابلیت های متفاوتی دارند و هر سالن با توجه به نیاز خود مدل مناسبی نیاز خواهد داشت. قیمت میکروفون سالن کنفرانس بر اساس قابلیت هایی که شامل اتوترکینگ ، کلید حق تقدم ، نویز گیر ، قابلیت رای گیری و حضور غیاب ، دارا بودن بلندگو ، قابلیت نصب توکار ، داشتن پ گیر  و ... می باشد. شرکت صدرا ایرانیان اقدام به تولید چهار مدل میکروفون کنفرانسی با مدل های  SM50, SM55, SM45,SM65 کرده است . که تمامی نیاز های شما جهت برگزاری جلسات به نحوه احسن بر طرف کند. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه مشخصات و خرید میکروفون های کنفرانس کافیست با شماره 37024-051 تماس حاصل کنید.

6

مانیتور کنفرانس

مانیتور تاشو کنفرانس صدرا مدل  MC88 نسبت به مانیتور های استاندارد مزیت های فراوانی دارد. نصب این مانیتور تاشو ساده بوده و می‌توان آن را هنگام استفاده یا پس از اتمام جلسه همانند لپ‌تاپ جمع کرد. شرکت صدرا ایرانیان با طراحی و تولید مانیتور تاشو ایرانی ، گامی بزرگ در تامین این گروه کالایی در کشور برداشته است.این مانیتور کنفرانسی ، دارای پنل ۱۵.۸ اینچ از نوع LED است که سایز صفحه نمایش این مانیتور دیدی مناسب برای دو نفر  را فراهم می کند و همچنین دارای وضوح تصویر Full HD نیز می‌باشد که موجب می شود ، جزئیات با وضوح بسیار بالایی در اختیار کاربر قرار ‌گیرد.

سخن آخر

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال رقابت شدیدی بین برندها و شرکت های مختلف به وجود آمده است. بنابراین لازم است ، روش های برقراری ارتباط به صورت سنتی مانند برگزاری جلسات به صورت حضوری را کنار بگذاریم. امروز جامعه  به سراغ راه و روش های مدرن تر مانند برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس رفته است و همچنین در جلسات حضوری با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید به روند برگزاری جلسات  آسان تر و مدت زمان برگزاری جلسات کاهش پیدا می کند با این امکانات می توانیم هم در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنیم و هم اینکه بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس  یک راهکار قدرتمند برای این کار هستند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان شرکت صدرا ایرانیان تماس حاصل نمایید تا از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید.

 

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.