کد خبر : 25777 / /
/

 

 

جلوگیری از گرد و غبار و آلودگی هوا با پنجره دوجداره

متاسفانه در سال های اخیر در بسیاری از شهرهای کشور با معضل گرد و غبار و ذرات ریز مواجه هستیم که نوعی آلودگی محسوب می شود و می تواند سلامت افراد حساس را به خطر بیندازد. گرد و غبار زیاد حتی برای افراد عادی و بدون عارضه یا بیماری زمینه ای ناخوشایند است و حتی به تدریج می تواند زمینه ساز بیماری ها و حساسیت های تنفسی باشد. وقتی گرد و غبار و آلودگی در شهر زیاد می شود، هوای خانه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از بهترین راه های مقابله با این آلودگی ها جلوگیری از ورود گرد و غبار به پنجره های دوجداره پی وی سی می باشد.

پنجره های upvc دو لایه یا چند لایه معمولاً با عایق حرارت و سرما بالا و همچنین تبادل هوا و آلودگی صوتی مشخص می شوند. بنابراین اجازه نمی دهند هوای آلوده یا گرد و غبار کوچک از بیرون وارد خانه شود.

شما می توانید جهت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با تضمین کیفیت عالی و قیمت مناسب با ما تماس 22383441 _ 021 حاصل فرمایید.

اهمیت جلوگیری از ورود گرد و غبار به منزل

وجود گرد و غبار روی سطوح همیشه احساس و تصویر نامناسبی ایجاد می کند و این مشکل آزاردهنده خواهد بود. از طرفی این ذرات علاوه بر ظاهر ناخوشایند ناشی از وجود گرد و غبار باعث ایجاد آلرژی و حساسیت در افراد و مشکلات و واکنش های جسمی و تنفسی می شوند. بر همین اساس باید راه های جلوگیری از ورود گرد و غبار را با دقت و توجه لازم بشناسید و در مکان های مختلف خانه به کار ببرید.

نکته طلایی که در گردگیری خانه باید بدانید

گرد و غبار مجموعه ای از ذرات ریز است که می تواند به طرق مختلف وارد خانه شود. مانند: جریان هوا از بیرون خانه، سلول های پوست و موی انسان، سیگار کشیدن، حیوانات خانگی ساکن در خانه ما، حشراتی که به هر طریقی وارد خانه می شوند. رفتن به خانه، آشپزی و غیره که می تواند وارد چشم، بینی یا ریه های ما شود.

اگر تعجب می کنید که چرا باید گردگیری کنید! می توانید انگشتان خود را روی هر سطحی از خانه خود بکشید تا آن جزئیات کوچک را در هر کجا و در هر زمان پیدا کنید، به خصوص مواردی که ما به ندرت از آنها استفاده می کنیم. زیر مبل یا بالای تخت را چک کنید تا با این ظاهرها روبرو شوید! این جزئیات کوچک هستند که شما را بیشتر نگران می کنند، به خصوص اگر از پروفیل های عایق پنجره و در استفاده نکنید.

وجود این ذرات در خانه بسیار تعجب آور است. زیرا بر سیستم تنفسی ما تأثیر می گذارد و در بیماری های تنفسی و آلرژی ها نقش دارد. نگرانی در مورد آلودگی هوای شهرها همیشه با ماست، اما آیا تا به حال به آلودگی خانه خود فکر کرده اید؟ گرد و غبار کیفیت زندگی در خانه را بهبود می بخشد. در شهر بزرگی مانند تهران، ممکن است نتوانید خود را با تغییرات هوا وفق دهید. اما کارهایی وجود دارد که می توانید در مورد گرد و غبار داخل خانه انجام دهید.

بهتر است وقت خود را صرف خواندن این متن کنید تا وقت اضافی برای تمیز کردن خانه! در این مطلب به شما ثابت می کنیم که پاکسازی گرد و غبار کار ساده ای است و اگر زمان زیادی را صرف آن می کنید، از اصول و روش های اشتباه استفاده می کنید. گرد و غبار مانند هر کار دیگری قوانینی دارد که بر اساس آن می توان این کار طاقت فرسا و انرژی بر را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

به طور متوسط ​​هفته ای یک بار باید منزل خود را گردگیری کنیم، اما به عنوان مثال، اگر در یک شهر بادخیز یا نزدیک کویر زندگی می کنیم، ممکن است نیاز به تمیز کردن بیش از یک بار در هفته داشته باشیم.

شما می‌توانید با یک بار پرداخت قیمت پنجره دو جداره، نیاز منزلتان به گردگیری را تا سال‌ها کاهش دهید.

 

 

منبع ورود گرد و خاک را حذف کنید

در ابتدای مطلب گفتیم که گرد و غبار از مسیرهای مختلفی مانند در، پنجره، کانال خنک کننده و ... وارد خانه می شود. با بستن این مسیر می توانیم از این احتمال جلوگیری کنیم. در هنگام نظافت در اثر باد و غیره ممکن است گرد و غبار دوباره وارد محیط شود و کار شما را مجدد تکرار کند. برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که درها و پنجره های شما ورودی گرد و غبار نیستند. دریچه کولر را با پلاستیک مخصوص بپوشانید، تا حد امکان درها و پنجره ها را باز نگذارید و از عدم نشتی در درزها مطمئن شوید.

قبل از جارو کشیدن، گردگیری کنید

ترتیب صحیح کار این است که ابتدا گردگیری کنید، سپس جارو کنید. در حین جارو برقی گرد و غبار می تواند روی زمین بنشیند. اگر بعد از گردگیری، نظافت و جارو کشیدن را شروع کنیم، دیگر نیازی به تمیز کردن نخواهیم داشت. این کار باعث صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از کمردرد می شود. جارو برقی را در ساعات کم مصرف برق فراموش نکنید تا توزیع صحیح انرژی در سراسر کشور مشکل ساز نشود و از هزینه های بالای قبض برق جلوگیری شود.

استفاده از درزگیرهای مختلف برای درب و پنجره

درزگیرها مدل های مختلفی مانند فومی، وینیلی، رزینی و انواع دیگر دارند. با توجه به نیاز و نوع درب و پنجره می توان از درزگیر استفاده کرد. مدل های وینیلی و رزینی به راحتی برای هر درزی قابل استفاده هستند. این درزگیرها در تمام فصول قابل استفاده هستند. آنها همچنین می توانند به راحتی باز شوند.

معمولاً در و پنجره خانه های قدیمی بر اثر گذشت زمان آسیب می بینند و با مشکلات عایق بیشتری مواجه می شوند. استفاده از فومی درزگیر برای این نوع درب و پنجره بسیار راحت است. زیرا این نوع درزگیرها بافت فشرده ای دارند و پوشش بسیار خوبی دارند. این درزگیرها می توانند درزها را همیشه بسته نگه دارند.

فومی درز گیر را می توان در تمامی طرفین در و پنجره ها استفاده کرد. اکثر این برچسب ها در پشت چسب هستند. این محصولات به خوبی به سطح مورد نظر می چسبند و از ورود و خروج هوا و اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

 

 

 

حفظ تمیزی خانه با پنجره دوجداره

شاید گرد و غبار و آلودگی در برخی نقاط آنقدر نباشد که از نظر تنفسی شما را آزار دهد. اما با نظافت مرتب منزل خود مواجه هستید. این مشکل بسیاری از خانم های خانه دار است که هر روز خانه را نظافت می کنند. اما روز بعد با گرد و غبار زیادی روی مبلمان مواجه می شوند.

حتی اگر در و پنجره شما باز نباشد، ذرات ریز گرد و غبار از درز در و پنجره وارد خانه شما می شود. بنابراین برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل خانه، استفاده از پنجره هافمن یو پی وی سی روشی موثر و بسیار عایق برای از بین بردن این درزها می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره دوجداره به وب سایت هافمن مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

مزایای پنجره دوجداره هافمن

پنجره دوجداره هافمن جایگزین ارزان تری برای چوب سخت یا حتی آلومینیوم گران تر هستند. قیمت مناسب، یو پی وی سی را به یک ماده محبوب تبدیل کرده است، ماده ای مورد علاقه برای پنجره ها و درها می باشد. این ماده دارای مقاومت بالا و خاصیت ارتجاعی بالا برای کاهش اتلاف سرما، گرما، جلوگیری از گردو غبار می باشد. این پنجره دارای مزایای بسیاری است که هیچ ماده دیگری نمی تواند با آن مطابقت کند.

خرید بهترین پنجره های دوجداره UPVC

پنجره هافمن وارد کننده و بزرگترین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره در ایران می باشد. محصولات شرکت ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. این مجموعه در کنار کادری مجرب و متخصص آماده ارائه هر نوع خدمات به مشتریان در سراسر منطقه می باشد. برای اطلاعات بیشتر محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با ما در ارتباط باشید

برای خرید پنجره دوجداره هافمن و انجام خدمات نصب و تعویض محصولات هافمن می توانید با نمایندگی ما در تهران تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه پاسخگوی هرگونه سوال و درخواست شما خواهند بود.

آدرس نمایندگی:تهران، سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری

09122024158

021-26760626

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.