کد خبر : 25778 / /
/

مسائل حقوقی ممکن است که برای همه ما پیش آید و در چنین مواقعی نیاز است که یک شخص در رفع آن مشکل به ما کمک کند؛ در همچنین شرایطی بهترین شخص یک وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

 

وکیل پایه یک دادگستری چه وظایفی دارد؟

 

به طور کلی بهترین وکیل دعاوی ملکی باید بتواند بهترین خدمات را در زمینه مشکلات حقوقی و مشاوره به موکل خود ارائه دهد. وظایف یک وکیل پایه یک دادگستری شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک وکیل پایه یک دادگستری باید پیش از طرح دعوا و در تمامی مراحل دادرسی، تمامی تلاش خود را جهت ایجاد صلح و سازش کند.

  • همچنین یک وکیل پایه یک دادگستری موظف است که متن ذکر شده در وکالت‌نامه و قرارداد مالی را به طور کامل و واضح و با قید رقم دقیق حق‌الوکاله تنظیم و یک نسخه از آن را در اختیار موکل خود قرار دهد.

  • دیگر وظیفه یک وکیل پایه یک این است که یک رسید از تمامی اسنادی که از موکلش دریافت می‌کند را به او تحویل دهد. همچنین یک وکیل پایه یک دادگستری نباید هرگونه وجه یا سندی را خارج از توافق خود با موکلش از او دریافت کند.

  • یک وکیل پایه یک دادگستری باید پس از انعقاد قرارداد، همراه با موکلش نسبت به تنظیم دادخواست، شکوائیه و لوایح مرتبط با پرونده حقوقی اقدام نماید.

  • و در آخر یک وکیل پایه یک دادگستری باید کلیه ابلاغیه‌های مربوط به پرونده قضایی موکلش مانند رای صادره را در موعد زمانی قانونی بررسی کرده و آن‌ها را به موکل خود نیز گزارش دهد.

وکلای پایه یک دادگستری در گروه وکلای دیوان خرد، همانطور که همیشه ثابت کرده‌اند، تمامی وظایف خود را به صورت کامل و صحیح انجام داده و بهترین مشاوره‌ها را به شما خواهند داد تا پرونده شما به درستی مختومه یابد. جهت تماس با گروه وکلای دیوان خرد با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۸۸۹۷۰۳۷۶

انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری

جهت حل پرونده‌های حقوقی خود و دریافت مشاوره در این زمینه، شما نیاز به یک وکیل پایه یک دادگستری دارید و چه بهتر که این وکیل در کار خود بهترین و یا یکی از بهترین‌ها باشد. در صورتی که شما هم با من موافق هستید، موارد زیر را بررسی نمایید تا بتوانید بهترین وکیل پایه یک دادگستری را برای پرونده خود انتخاب نمایید.

  • گزارش تمامی ابلاغیه‌های ارسالی به موکل

  • آماده سازی کامل مدارک و مستندات جهت ارائه به دادگاه

  • بررسی تمام جوانب پرونده ارسالی به بهترین نحو جهت پیشبرد هرچه بهتر آن

  • حضور به موقع و همیشگی در جلسات دادگاه برای دفاع از موکل

  • برخورداری از سابق کاری درخشان و پرونده‌های موفق در زمینه‌های حقوقی

  • در دسترس بودن و ارتباط مداوم وکیل با موکل

  • دریافت کلیه اطلاعات درباره پرونده مورد نظر توسط وکیل

شخصی که از ویژگی‌های بالا به طور کامل برخوردار باشد، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری شناخته شود. شما تمامی این ویژگی‌ها را در وکلای پایه یک دادگستری در گروه دیوان خرد، مشاهده خواهید کرد. ما پرونده‌های شما را به بهترین نحو به اتمام خواهیم رساند.

دستور تخلیه فوری

images_1676539775_63edf77fc9fda.jpg

یکی از مسائل حقوقی که ممکن است برای هر مستاجری پیش آید، دستور تخلیه فوری می‌باشد. قراردادهای اجاره ملک، یک تعهد دوطرفه مابین شخص موجر (صاحب خانه) و مستاجر می‌باشد. در قراردادهای اجاره ملک، شخص مستاجر متعهد می‌شود که ملک شخص موجر را در ازای مبلغی مشخص، تا مدت زمانی خاص اجاره کند و پس از اتمام مدت زمان تعیین شده، اقدام به تخلیه ملک یا تمدید قرارداد نماید.

در صورتی که در هر یک از موارد تعیین شده در قرار داد به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید که جهت رفع مشکل حقوقی خود با یک وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید؛ شخص موجر جهت دریافت دستور تخلیه فوری و شخص مستاجر جهت رفع اتهامات وارده می‌توانند با وکیل خود در تماس باشند.

شما می‌توانید جهت رفع مسائل حقوقی خود در زمینه ملک و اجاره با وکلای حرفه‌ای پایه یک دادگستری در مجموعه دیوان خرد، تماس حاصل کرده و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

۰۲۱۸۸۹۷۰۳۷۶

منظور از ورشکستگی چیست؟

images_1676539781_63edf785c47ab.jpg

منظور از ورشکستگی، دعوایی است که جهت اعلام توقف تاجر از تأدیه دیوان و مطالباتی که بر ذمه‌ای قرار گرفته اقامه می‌گردد.

ورشکسته چه کسی است؟

به صورت خلاصه، به تجار یا شرکت‌های بازرگانی و تجاری که از عهده بدهی‌های خود بر نیامده و نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، ورشکسته گفته می‌شود. در زمینه حقوقی، کلمه ورشکسته و ورشکستگی دارای معانی متفاوتی می‌باشند.

خوانده دعاوی ورشکستگی کیست؟

منظور از خوانده دعاوی ورشکستگی شخصی است که خواهان به خاطر ضرری که از طرف شخص دریافت کرده، در دادگاه حقوقی صالح، اقامه دعوا می‌کند. شخص خوانده دعاوی ورشکستگی می‌تواند در مقابل ادعای شخص خواهان در مورد پرداخت هزینه ضرر، از خود دفاع کرده و یا درخواست اقامه دعوای جدید نماید. به طور کلی، دعاوی ورشکستگی به ۳ دسته تقسیم می‌شود:

  1. ورشکستگی عادی

  2. ورشکستگی به تقلب

  3. ورشکستگی به تقصیر

ورشکستگی عادی

در اینگونه ورشکستگی‌ها، شخص بدون هیچ‌گونه خسارتی از طرف شخص یا سازمانی ورشکسته شده است؛ اکثراً ورشکستگی‌های عادی به خاطر مشکلات تحریم با اتفاقات غیر منتظره مانند کاهش قیمت ارز، محصول تاجر و ... رخ خواهد داد.

ورشکستگی به تقلب

نوع دیگر از دعاوی ورشکستگی، ورشکستگی به تقلب است. در صورتی که شخص تاجر با انجام یک عمل غیر مجاز، باعث ورشکستگی خود شود، اصطلاحاً شخص مذکور دچار ورشکستگی به تقلب شده و شخص به عنوان مجرم شناخته می‌شود.

ورشکستگی به تقصیر

نوع دیگر از دعاوی ورشکستگی، ورشکستگی به تقصیر می‌باشد. در صورتی شخص ورشکسته به خاطر عمل یا خطایی از سوی شخصی دیگر دچار ورشکستگی شده باشد، اصطلاحاً گویند که یک ورشکستگی به تقصیر رخ داده است.

در صورتی که شخصی باعث ورشکستگی شما شده است، می‌توانید با گروه وکلای دیوان خرد تماس گرفته و حل مسائل حقوقی خود را به دست وکلای حرفه‌ای و مجرب گروه دیوان خرد، بسپارید.

 

 

درخواست بهترین وکیل پایه یک دادگستری

گروه دیوان خرد با استفاده از افراد مجرب و متخصص در حوزه‌های حقوقی و وکالت، بهترین موسسه حسابداری در تهران می باشد، این موسسه آماده همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد. زمینه اصلی فعالیت این مؤسسه، وکالت و مشاوره حقوقی بوده و در کلیه حوزه‌های مرتبط فعالیت می‌کند و از تجربه و رزومه قابل ملاحظه‌ای برخوردار می‌باشد. جهت درخواست بهترین وکیل پایه یک دادگستری و دریافت خدمات وکالت و مشاوره با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۸۸۹۷۰۳۷۶

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.