کد خبر : 25821 / /
/

 

سومین کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه به همت مرکز بین‌المللی علوم سلامت جوانان ایران اواخر اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

زهرا مقدم زاده دبیر اجرایی این کنگره در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تاخیر برگزاری سومین دوره کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه، گفت: مسئولیت اجتماعی مفهومی است که طی دهه های  اخیر در جهان و همچنین در کشور ما مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. علیرغم ادبیات نسبتاً قوی از مسئولیت اجتماعی مجموعه ها، این موضوع یک مفهوم وسیع، پیچیده و در حال تکامل مستمر است که نگرشها و ایده های متنوعی را دربرمیگیرد.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی یک چارچوب و محدوده اخلاقی است که در آن وظایف مختلفی که تمامی آن ها دارای منافع برای جامعه هستند، بر عهده فرد، سازمان و یا نهادی خاص گذاشته می شود. این مفهوم به صورت دقیقتر به معنای انجام وظایف فردی به وسیله تک تک افراد جامعه است که انجام این وظایف باعث می شود تا تعادل مناسبی بین اکوسیستم و اقتصاد جامعه برقرار شود.

دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه بیان کرد: این رویداد با همراهی و حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف ترغیب ایفای نقش مسئولیت اجتماعی جامعه سلامت و درمان در کشورهای جنوب غرب آسیا برگزار می شود.

مقدم زاده گفت: در بخش جنبی این رویداد از سفیران جوان سلامت کشور که در این حوزه اثرگذار بوده اند تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.