کد خبر : 25831 / /
/

 

 

 اگر ماشین لوکس پورشه ( ماکان – پانامرا – کاین – کاین اس – باکستر – کررا 911 – کیمن ) داشته باشید و در شهر شیر تبریز از زندگی کنید؛ احتمالا به دنبال تعمیرگاه و نمایندگی پورشه تبریز بگردید. مطمئنا نمیتوانید نمایندگی پورشه معتبری در تبریز پیدا کنید. تعداد ماشین های پورشه در اکثر شهر ها به جز تهران خیلی کم است. در نتیجه نمایندگی رسمی پورشه، تنها در پایتخت یعنی تهران واقع شده است. ژرمن مانستر نمایندگی رسمی تعمیرات خودروی پورشه , در تمام ایران است. در واقع نمایندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه در تبریز فقط ژرمن مانستر است که محل ان در تهران قرار دارد.

در این مقاله به چند مورد از سوال های مهمی که برای مالکان پورشه به وجود می آید؛ به طور کوتاه پاسخ می دهیم. شما با مطالعه این متن می توانید با خدماتی که توسط تعمیرگاه پورشه تبریز ارائه می شود؛ به طور کامل آشنا شوید. همچنین میتواند در صورت تمایل به کسب اطلاعات  بیشتر با شماره تماس این شرکت 02191035456 تماس فرمایید .

خدمات نمایندگی پورشه تبریز در یک نگاه

خدمات نمایندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه تبریز به سه دسته اصلی تقسیم می شود. دسته اول شامل خدمات مربوط به سرویس دوره ای پورشه می باشد. دسته ای از خدمات مربوط  به تعمیرات بوده که شامل تعمیر موتور و گیربکس پورشه و تعمیر جلوبندی و عقب بندی و پروگرم کدینگ پورشه و تعمیر کروک پورشه می باشد  و گروه دیگر خدمات مربوط به دیتیلینگ خودروی شما می باشد.  در دیتیلینگ صافکاری PDR، نقاشی کوره ای، کاور و سرامیک بدنه مد نظر می باشد. این خدمات برای خودرو های پورشه، تنها در تهران انجام می شود. ژرمن مانستر، برخلاف بعضی از مراکز غیر مجاز تعمیر پورشه کار تعمیر را به طور تخصصی انجام می دهد. برای انجام سرویس دوره ای پورشه لازم نیست خودرو به تهران اعزام شود و تکنسین های ما به شهر شما اعزام می شوند.

2

در سرویس دوره ای چه خدماتی توسط نمایندگی پورشه تبریز ارائه می شود؟

ژرمن مانستر که نمایندگی و تعمیرگاه پورشه تبریز را دارد؛ درصورت درخواست مشتری، تکنسین های خود را برای سرویس دوره ای پورشه به شهر تبریز می فرستد. سرویس دوره ای برای تمام ماشین ها از جمله پورشه،  امری ضروری میباشد. اگر سرویس دوره ای انجام نشود؛ ممکن است اسیب های جدی به ماشین وارد شود. تعویض روغن موتور پورشه و تعویض فیلتر های هوا از جمله خدماتی هستند که توسط ژرمن مانستردر محل شما ارائه می شود. تعویض فیلتر ها و تعویض روغن باید توسط تکنسین های تخصصی پورشه انجام شود و لازم به ذکر است باید در هر بار سرویس روغن موتوری که توسط خود پورشه برای پانامرا – کاین – ماکان -کررا – 911 – کیمن توصیه کرده استفاده کنیم وگرنه روغن موتور تبخیر شده و به خودرو شما اسیب وارد میکند

خدمات تعمیر توسط نمایندگی پورشه تبریز

 

تعمیر توسط نمایندگی پورشه تبریز چگونه انجام می شود؟

همان طور که می دانید؛ مرکز اصلی نمایندگی پورشه تبریز در تهران می باشد. در این صورت امکان تعمیر پورشه  در خود شهر تبریز وجود ندارد. برای تعمیر پورشه، ابتدا باید این خودرو به تعمیرگاه تخصصی انتقال داده شود. این انتقال توسط نمایندگان هیولای آلمان انجام خواهد گرفت. این نمایندگان به صورت کاملا ایمن و با مسئولیت ژرمن مانستر کار انتقال از تبریز به تهران را انجام می دهند. پس از انتقال، نوبت به تعمیر می رسد. در اولین مرحله خطاهای موجود توسط اپدیت ترین دستگاه های شناسایی نقص تشخیص داده می شوند. بعد از شناسایی مشکل یا مشکلات اصلی، کار تعمیر ماشین انجام می شود. اگر پورشه شما نیاز به لوازم یدکی داشت؛German monster  از قطعه های اصل و باکیفیت برای تعمیر استفاده می کند

چگونه پورشه از تبریز منتقل شده و به تبریز باز می گردد؟

همانگونه که در بالا بیان شد ؛ در حقیقت تعمیرگاه تخصصی به عنوان نمایندگی پورشه تبریز در خود شهر تبریز واقع نشده است. این نمایندگی به طور رسمی در تهران فعالیت میکند. سایر مراکزی که با عنوان تعمیر پورشه در تبریز فعالیت می کنند؛ در حقیقت مراکز غیر مجاز و فیک هستند. همان طور که می دانید پورشه خودروی بسیار حساسی بوده و کار تعمیر آن به شدت پیچیده است بنابراین مراکز غیر مجاز توانایی تعمیر خودروی شما را ندارند. در پاسخ به سوال چگونگی انتقال خودرو، می توان گفت این کار به سادگی توسط ژرمن مانستر، برای شما انجام می شو‌د. این نمایندگی برای انتقال خودرو، خودروبر را به محل شما اعزام می‌ کند. خودروبر ها کار انتقال را بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام می دهند. پس از پایان تعمیرات می توانید شخصا  به تهران رفته و پورشه را از نمایندگی ما تحویل بگیرید. همچنین می توانید از خدمات خودروبر نیز برای بازگشت ماشین، به شهر خود بهره ببرید.

اعزام خودروبر به تبریز

 

 

هزینه اعزام خودرو از تبریز به نمایندگی پورشه تبریز چقدر است؟

از آن جایی که مرکز رسمی نمایندگی پورشه تبریز در این شهر نیست و در تهران واقع شده، باید پورشه به تهران ارسال شود. هزینه اعزام خودروبر به تبریز و بردن ماشین به تهران حدودا بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است. انتقال خودرو بسیار حساس بوده و نباید توسط افراد اماتور انجام شود. افراد غیر حرفه ای، ممکن است در اثر جا به جایی اشتباه، به خودروی  شما آسیب زده و ضرر مالی زیادی برای شما ایجاد کنند. در نتیجه بهترین انتخاب برای انتقال خودرو کمک گرفتن از ژرمن مانستر است. این نمایندگی از صفر تا صد انتقال خودروی شما به تهران را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی می توانید با واحد پشتیبانی و خدمات شرکت ژرمن مانستر نمایندگی و تعمیرگاه پورشه تماس بگیرید.

خلاصه مطالب :

تعمیر پورشه در تبریز – نمایندگی پورشه در تبریز – تعمیرگاه پورشه در تبریز – تعمیر پانامرا در تبریز – تعمیر کاین در تبریز – تعمیر باکستر در تبریز – تعمیر گیربکس پانامرا در تبریز – تعمیر موتور پانامرا در تبریز – لوازم یدکی پورشه در تبریز – تعمیر موتور کاین در تبریز.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.