کد خبر : 25832 / /
/

اگر وقت ندارید که پروسه‌های اداری را برای ثبت شرکت پیش بگیرید، بهتر است شرکتی را خریداری کنید که از قبل به ثبت رسیده باشد. به ‌جای ثبت شرکت، شما می‌توانید از شرکت‌هایی که از قبل ثبت شده‌اند برای انجام کار خود استفاده کنید. خرید و فروش شرکت آماده می‌تواند دارای مزایای بسیار زیادی باشد. باید بدانید قبل از خرید شرکت ثبت شده اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید تا بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید.

جهت خرید و فروش شرکت ثبت شده با موسسه حقوقی ثبت امیران تماس بگیرید.

09122630400

09022630400

02632752353

 

خرید و فروش شرکت آماده

خرید و فروش شرکت ثبت شده به چه صورت است؟

در آگهی فروش شرکت برای خرید شرکت رتبه دار و ثبت شده باید با هزینه‌های جاری در آن آشنایی کافی داشته باشید. نوع شرکت می‌تواند روی هزینه دریافتی تأثیرگذار باشد. همچنین خرید و فروش شرکت ثبت شده می‌تواند علاوه بر اینکه هزینه دارد؛ بازدهی بسیار خوبی برای شروع فعالیت­تان داشته باشد.

پس اولین عاملی که می‌تواند قیمت را افزایش دهد رتبه شرکت است. داشتن بودجه کافی برای خرید شرکت ثبت شده می‌تواند

به شما در رونق کسب­وکارتان کمک‌کننده باشد. دومین موردی که می‌تواند روی قیمت خرید و فروش شرکت ثبت شده اثرگذار باشد، قدمت شرکت است.

هرچه شرکت قدیمی‌تر باشد به‌ مراتب قیمت آن نیز بالاتر است. قبل از آنکه خرید خود را نهایی کنید بهتر است سابقه مالیاتی شرکت را مورد بررسی قرار دهید. داشتن بدهی مالیاتی می‌تواند رتبه شرکت را کاهش داده و هزینه خرید آن نیز کمتر می‌شود.

حتی باید برای اینکه بتوانید در مناقصات عملکرد بهتری داشته باشید و اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید نسبت به خرید شرکت گرید دار اقدام نمایید.

2

مزایای خرید شرکت ثبت شده

خرید شرکت ثبت شده می‌تواند دارای مزایای بسیار زیادی باشد، البته خرید و فروش شرکت مسئولیت محدود نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین مزایایی که این کار دارد، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. برای شروع فعالیت در این شرکت‌ها کد اقتصادی نیاز نیست و شما می‌توانید به ‌راحتی فعالیت خود را آغاز کنید.

مالیات بر ارزش‌افزوده برای خرید شرکت وجود ندارد.

اگر شرکت خریداری شده دارای رتبه‌بندی خوبی باشد شما حتی نیاز به خرید رتبه هم ندارید، مانند خرید شرکت پیمانکاری که می‌تواند به شما در کم‌شدن هزینه‌های مربوط به اخذ رتبه‌بندی پیمانکاری کمک کند. خرید شرکت مشاور در راستای رشته‌های راه‌وترابری، مخابرات، نفت و گاز و غیره امکان‌پذیر است.

خرید و فروش شرکت ثبت شده به رتبه‌بندی آن‌ها بستگی دارد و با توجه ‌به رتبه دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. برای خرید شرکت ثبت شده نیازی نیست که شما امور حقوقی و ثبتی را خودتان انجام دهید. در ادامه به معرفی مؤسسه حقوقی ثبت امیران می‌پردازیم.

3

خرید شرکت ثبت شده

 

معرفی مؤسسه حقوقی ثبت امیران

اگر قصد خرید شرکت از قبل ثبت شده را دارید باید از یک مجموعه کاربلد و خبره کمک بگیرید. مؤسسه حقوقی ثبت امیران با کادر متخصص و خبره‌ای که در زمینه ثبت شرکت، برند، لوگو و کارهای مربوطه به آن را دارد، آمادگی خود را برای ارائه خدمات مربوط به امور اداری و حقوقی اعلام می‌کند.

این شرکت توانسته با کسب تجربه در دهه‌های اخیر در زمینه خرید و فروش شرکت سهامی خاص و دیگر شرکت‌ها اعتماد بسیاری از شما عزیزان را به خود جلب کند. در سایت مؤسسه حقوقی ثبت امیران آگهی خرید و فروش شرکت با تعدد بسیار زیادی وجود دارد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید شرکت ثبت شده با شماره‌های ۰۹۰۲۲۶۳۰۴۰۰ و ۰۹۱۲۲۶۳۰۴۰۰ تماس گرفته و با مشاوران حقوقی این مجموعه در این زمینه مشورت کنید. این مؤسسه به‌ واسطه نظرات و پیشنهادات شما توانسته روزبه‌روز پیشرفت کرده و خدمت‌رسانی گسترده‌ای را انجام دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.