کد خبر : 25846 / /
/

فرش ۷۰۰ شانه نمونه ای از بافته های دستباف گونه است که محبوبیت ویژه ای در میان خریداران دارد. از فاکتورهای خرید فرش 700 شانه علاوه بر قیمت مناسب، ضخامت فرش ۷۰۰شانه است که مدنظر بسیاری از خریداران است. ضخامت فرش ۷۰۰شانه ۱±۹ میلی‌متر در نظر گرفته شده است. این مقدار با توجه به بافت مسطح و نامسطح فرش، یعنی گل برجسته بودن منسوج متغیر می باشد. ضخامت عالی فرش ماشینی 700 شانه باعث شد تا این فرش با استقبال بی شماری روبرو شود. ضخامت فرش متأثر از عواملی چون شانه فرش و میزان ارتفاع نخ خاب است که بر کیفیت این بافته تأثیری ندارد.

 

 

 

عوامل تأثیرگذار بر ضخامت فرش ۷۰۰شانه

از عوامل مؤثر بر ضخامت فرش ۷۰۰شانه و دیگر فرش ها می توان به شانه و میزان ارتفاع نخ فرش اشاره نمود. در هنگام خرید فرش 700 شانه و دیگر بافته های ماشینی با توجه به این عوامل می توانید فرش ضخیم و نازک را از هم تشخیص دهید.

ضخامت فرش و شانه با هم رابطه معکوسی دارند. هرچه شانه فرش کمتر باشد ضخامت آن بیشتر می شود. لذا می توان نتیجه گرفت بافته ۷۰۰ شانه ضخیم‌تر از فرش ۱۲۰۰ شانه https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds است. بهتر است بدانید تراکم فرش هیچ تأثیری بر ضخامت فرش ندارد و تنها باعث ریزبافت بودن فرش می شود.

از دیگر عوامل مؤثر بر ضخامت فرش 700 شانه، میزان ارتفاع نخ خاب فرش است. ضخامت فرش با میزان ارتفاع نخ رابطه مستقیمی دارد. هرچه میزان ارتفاع نخ خاب بلندتر باشد ضخامت فرش بیشتر خواهد بود.

نکته حائز اهمیت این است که ضخامت فرش ۷۰۰ شانه در فرش های کف ساده و بافت مسطح ۱±۹ میلی‌متر است؛ اما در فرش نقش برجسته ضخامت فرو رفتگی های فرش حدود یک میلی‌متر کمتر از بافت برجسته فرش است؛ لذا ضخامت فرش ۷۰۰ شانه به صورت برجسته حدود 7 الی 9 میلی‌متر خواهد بود.

 

فرش ۷۰۰ شانه، کف پوشی نرم و عایقی گرم

فرش ۷۰۰ شانه با ضخامت بالا مناسب نشست و برخاست های طولانی مدت است. گذراندن اوقات فراغت بر روی فرش ضخیم احساس ناراحتی در افراد ایجاد نمی کند؛ پس یک گزینه عالی به عنوان کفپوش لطیف در دکوراسیون منازل محسوب می شود. کاربرد این فرش در اتاق خواب بسیار است زیرا مانع انتقال سرما به بدن افراد می شود.

اتاق کودک طالب فرش های ضخیم ۷۰۰ شانه می باشد تا بافت نرم فرش راحتی را هدیه افراد خانواده چون کودکان نماید. لطافت بافت فرش احساس راحتی بیشتری دارد و سفتی زمین را کاهش می دهد؛ لذا امنیت کودک به هنگام تماس مستقیم با زمین بیشتر خواهد بود.

 

نکات کلیدی در انتخاب فرش 700 شانه ضخیم در کوراسیون

بسیاری از خریداران میان گزینش بافت نازک و بافت ضخیم دچار تردید هستند. برای خلاصی از این سردرگمی به چند نکته در انتخاب فرش باید دقت نمایند تا با درایت و نهایت سلیقه فرش دلخواه را انتخاب نمایند.

اگر خریدار در چینش دکوراسیون به دنبال بافته ای نرم است و زیبایی و ظرافت فرش در الویت بعدی قرار دارد، فرش 700 شانه گزینه بسیار مناسب است.

9

داشتن زمان کافی برای مراقبت از فرش در انتخاب خریدار تأثیر گذار است‌. ارتفاع خاب بلند فرش نیاز به جارو کردن منظم دارد تا از نفوذ گرد و غبار درون فرش جلوگیری شود. فرش ماشینی 700 شانه دارای خاب بلند است که تمیز کردن آن در امور روزمره قرار دارد.

هرچند ضخامت بالای فرش ماشینی ۷۰۰ شانه سبب محبوبیت فرش شده است؛ اما گاهی لازم است بر اساس نوع مکان و سبک دکوراسیون فرش را انتخاب نمایند. محبوبیت فرش ۷۰۰شانه سبب نمی شود تا در مکان های رسمی و منازل اعیانی از این فرش استفاده شود.

 

ضخامت فرش ماشینی 700 شانه و کیفیت آن

فرش 700 شانه جدید https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds بافته ای است که دارای مشخصاتی چون ضخامت، شانه، تراکم و... است. ضخامت فرش ۷۰۰ شانه کاشان بر کیفیت فرش تأثیری ندارد و ملاک انتخاب خریدار برای فرش با کیفیت، میزان ضخامت فرش نیست. آنچه در کیفیت فرش اهمیت دارد ابتدا نوع الیاف خاب فرش است.

ضخامت این فرش با کیفیت، میزان مقاومت و‌ طول عمر مفید فرش را در رفت و آمد و پاخور بودن بسیار مشخص می کند. دوام بالای فرش دلیلی نخواهد بود تا فرش را در تمامی مکان ها استفاده نمایید. اگر فرش ضخیم با فضای خانه هارمونی نداشته باشد بهتر است با رعایت اصول چیدمان دکوراسیون فرشی ظریف انتخاب شود.

 

محبوبیت فرش 700 شانه ارزان قیمت با ضخامت بالا

ضخامت بافته ۷۰۰ شانه سبب شد تا خریداران زیادی از آن استقبال کنند و امروزه محبوبیت زیادی در میان افراد دارد. فرش 700 شانه ارزان قیمت نمونه ای از فرش های ضخیم است. این فرش با ارتفاع خاب بلند در برابر فشار اجسام سنگین حالت ارتجاعی دارد و بافت نرم آن به حالت اولیه خود باز می گردد.

از مزیت های فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان می توان به مقاومت بالا در مکان های شلوغ، عدم پرزدهی و قیمت ارزان و مناسب آن اشاره نمود. این بافته های زیبا با طرح و رنگ بندی های مدرن در فروشگاه فرش فرشیما موجود است تا خریداران آن ها را برای منازل خود تهیه نمایند.

 

خرید بهترین فرش ها از فروشگاه اینترنتی فرش فرشیما

10

در حال حاضر محبوب ترین ضخامت با شانه و تراکم در فرش، ضخامت فرش ۷۰۰شانه با تراکم 2550 است. این فرش ضخیم و لطیف گزینه عالی برای دکوراسیون سنتی، مدرن و کلاسیک است.

این فرش ها در فروشگاه اینترنتی فرش فرشیما با تراکم های مختلف وجود دارد که مناسب با نوع فضا و کاربرد می توانید آن را انتخاب نمایید. وجود تنوع در سایت فرش کاشان فرشیما باعث شده تا خرید بافته ماشینی برای کاربران تجربه ای شیرین و لذت بخش شود.

ارسال رایگان و ارائه خدمات پس از فروش از مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان فرشیما https://carpetfarshima.com/carpet می باشد. سایت مجموعه فرشیما، امکان خرید فرش به صورت غیرحضوری را برای شما خریداران فراهم ساخته است. بارگذاری تصاویر و ویدئوهای با کیفیت در سایت مجموعه نیاز حضور شما را در فروشگاه حذف نموده و با کاهش هزینه رفت و آمد می توانید فرشی مناسب تهیه نمایید.

 

منبع: carpetfarshima.com

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.