کد خبر : 25847 / /
/

در هر آشپزخانه‌ای انواع و اقسام ظروف وجود دارد که حداقل یکی از آن‌ها تفلون و دیگری چدن است. چدن و تفلون به قدری دوست داشتنی هستند که نمی‌توان از خرید آن‌ها صرف نظر کرد اما به همان اندازه که محبوب هستند ممکن است روزی آسیب ببینند. آسیب دیدن ظروف امری کاملا طبیعی است که ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. آسیب‌های وارد شده به تفلون و چدن به راحتی قابل جبران بوده که تنها کافی است آن را به مرکز بازسازی کننده ظروف بسپارید.

 

 

 

 

بازسازی انواع ظروف

فرایند بازسازی انواع ظروف با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و مواد ویژه صورت می‌گیرد. ظروف تفلون و چدن به طور کلی دارای روکش مقاوم هستند اما این مقاومت تا حدی جوابگو بوده و ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا استفاده زیاد در گذر زمان آسیب ببینند که نیاز به تعمیر خواهند داشت. بیشترین آسیب وارد شده به تفلون و چدن‌ها خراشیدگی کف و از بین رفتن پوشش بدنه است.

 

سفارش بازسازی چدن

چدن خاصیت ویژه‌ای دارد که مانع از چسبیدن غذا به آن می‌شود. نچسب بودن باعث می‌شود حرارت به طور یکنواخت به کل ظرف پخش شده و غذا کاملا مغز پخت شود. چدن‌ها در صورت مراقبت عمری طولانی خواهند داشت که آشپزی لذت بخشی را به ارمغان می‌آورند. بازسازی چدن برای ظروفی است که همانند روز اول کارایی نداشته و کف آن‌ها خراشیدگی به وجود آمده و تغییر رنگ داده است.

مراکز بازسازی ظروف چدن‌ها را به روش ویژه تعمیر کرده طوریکه به نظر می‌رسد همین امروز آن را خریده‌اید. بازسازی چدن امری به صرفه بوده و شما را از خرید ظروف اضافه بی‌نیاز می‌کند.‌ از سویی دیگر ظروف چدن بازسازی شده شستشوی آسانی داشته و مانع از نفوذ ذرات سمی به غذا و در نتیجه به خطر انداختن سلامتی انسان ها می‌شود.

 

11

 

سفارش بازسازی تفلون

تفلون‌ها یکی از محبوب‌ترین ظروفی هستند که از همان ابتدای ورود به بازار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. ظروف تفلونی روکش لطیف و نرمی دارند که اجازه چسبیدن غذا به آن را نمی‌دهند در نتیجه غذا طعم اصلی خود را حفظ کرده و شستشوی آن نیز راحت است. تفلون‌ها روغن را به خود جذب نمی‌کنند به همین دلیل نیازی به مصرف بیش از حد روغن نیست در نیتجه در رده ظروف رژیمی جای گرفته‌اند.

سفارش بازسازی تفلون برای انواع ظورف پخت و پز نظیر قابلمه، تابه و شیرجوش با هر رنگ و اندازه‌ای انجام می‌شود که روکش خط و خش افتاده به شیوه‌ای خاص تعمیر می‌شود. در این حالت ظروف تفلون نو شده که زیباتر خواهند شد و مانع از ورود رسوبات سمی به غذا می‌شود.

 

آروین تفلون

آروین تفلون بهترین مرکز بازسازی ظروف است که با پرسنل کارآزموده در محیط مناسب کلیه سفارشات پیرامون بازسازی ظروف را پذیرفته و آن‌ها را مطابق استاندارد اعلام شده با استفاده از مواد مرغوب درجه یک همانند روز اول سالم و نو می‌کند.

بازسازی انواع ظروف باعث تضمین کیفیت آن شده که با خیالی راحت می‌توان در آن غذا پخته و از طعم اصلی غذاها لذت برد. آروین تفلون از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز میان مراکز مختلف بازسازی کننده ظروف رتبه یک را کسب کرده است که نشان از رضایت مشتریان دارد.

آروین تفلون بهترین انتخاب شماست؛ بازسازی ظروف تفلون و چدن خود را به آروین تفلون سفارش دهید. برای اطمینان بیشتر نمونه کارهای آروین تفلون را با سایر رقبا مقایسه کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. بازسازی ظروف بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به خود و اطرافیان بدهید.

راه‌های ارتباطی با آروین تفلون:

  • تلفن همراه: 09212285413 / 09121039813
  • تلفن ثابت: 0293332040
  • واتساپ: 989121039813+
  • اینستاگرام: arvinteflon
  • ایمیل: info@arvinteflon.ir

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.