کد خبر : 25867 / /
/

 

شاید اولین نکته ای که برای طراحی به ذهن ها خطور بکند طراحی بصورت حضوری می باشد زیرا از قدیم به این شکل بود که شخص سفارش دهنده به یک مجموعه ای مراجعه می کرد و بصورت حضوری شروع به طراحی میکرد که این کار یکسری مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد که ما قصد داریم در این مقاله طراحی آنلاین چرا به صرفه تر می باشد مطالبی را در این خصوص با شما در میان بگذاریم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

طراحی حضوری این حسن را دارد که شما با مراجعه به آن مرکز در آن مکان حضور دارید و به راحتی می توانید با شخص طراح ارتباط مستقیم بگیرید و هرگونه اصلاح و تغییر را در همان لحظه به طراح بفرمایید. محاسن عمده ای که طراحی بصورت حضوری دارد طراحی سریع و به لحظه می باشد به گونه ای که طراح هر نوع اصلاحی را برای شما در همان لحظه اعمال می کند و شما می توانید سلیقه خودتان را به طراح بفهمانید. ایراد عمده ای که طراح بصورت حضوری دارد هزینه بسیار بالا و طراحی بصورت ساعتی می باشد که در این مدل طراحی ها براساس هر ساعتی که شما پیش طراح حضور دارید هزیه طراحی از شما دریافت می شود.

ایراد دیگری که طراحی بصورت حضوری دارد این است که شما باید مدتی را در آن مکان سپری بکنید تا طراحی شما به اتمام برسد و این سپردن زمان ممکن برای بسیاری از افراد مقدور نباشد و ایراد دیگر آن این است که شما باید در آن مکان هم حضوری داشته باشید و در شهرهای بزرگ برای رسیدن به یک مکان ساعت ها باید زمان سپری بشود تا شما بتوانید خودتان را به آن مکان برسانید و این شاید بسیار می تواند سخت و مشکل آفرین باشد.

ایراد دیگری که طراحی حضوری دارد این است که اگر شما در یک مجموعه ای کار میکنید که نیازمند تایید یکسری افراد مانند مدیرعامل و یا سایر اعضای هئیت مدیره باشد نمی توانید طراحی حضوری را برای طراحی خود انتخاب بکنید زیرا برای مثال برای یک طراحی کارت ویزیت و یا طراحی یک سربرگ باید بعد از طراحی یک طرح طرح را پیش مدیرعامل ببرید و بعد از تایید این طرح کار برای چاپ ارسال بشود که این کار عملا غیرقابل اجرا می باشد و بیشتر این سبک طراحی ها برای شرکت هایی می باشد که خود شخص می تواند بر روند طراحی نظارت داشته باشد و به آن مکان مراجعه بکند در این شرایط امکان طراحی بصورت حضوری وجود دارد.

ایراد دیگری که می توان برای آن یاد کرد محدودیت زمانی می باشد که شما نمی تواند طراحیتان را به مدت زمان طولانی ادامه بدهید به گونه ای که از صبح تا شب پیش طراح باشید تا طرحتون را به جمع بندی برسانید شما باید در یک زمان کوتاه و کمتر از یکساعت طراحی خودتان را جمع و به نتیجه برسانید.

در طراحی غیر حضوری شما زمان کافی برای انتخاب یک طرح مناسب با سر حوصله را دارید و می تواند طراح نهایی شده را به چند نفر نشان بدهید و ایرادات آن را برطرف بکنید. و اگر مسئول مستقیم دارید آن طرح نهایی را به آن شخص نشان بدهید و پس از تایید به مرحله چاپ برسانید.

در خصوص هزینه هم طراحی غیرحضوری هزینه طراحی به مراتب کمتری نسبت به طراحی حضوری دارید و شما لازم نیست هزینه زیادی بابت طراحی خود هزینه بکنید زیرا در طراحی غیرحضوری اصل بر پروژه ای بودن کار می باشد و زمان اصلا معنایی در کار نیست ولی در طراحی حضوری زمان طراحی اصل موضوع می باشد.

امیدوار هستیم در این مقاله مطالب مفیدی را برای شما بیان کرده باشیم تا شما بتوانید به یک انتخاب خوب در این مورد برسید و توانسته باشید یک طراحی زیبا برای محصولات خود مثل چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ اتیکت و ... را به نتیجه برسانید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.