کد خبر : 25940 / /
/

 

تکنولوژی فینگر جوینت، برای اولین بار بیش از صد سال پیش مورد استفاده قرار گرفته شد. این فرآیند شامل چسباندن قطعات کوتاه‌تر چوب برای تشکیل تخته‌های بلندتر با استفاده از برش های مکمل در انتهای دو قطعه چوب و همچنین چسب‌های ساختاری است. این روش اتصال چوب برای تولید پانل های چوبی، مزیت تضمین ثبات و صاف بودن الوار را دارد.

به طور کلی، هنگامی که یک تخته جامد از چوب در معرض گرما و رطوبت قرار می گیرد، به دلیل چگالی متفاوت الیاف در طول آن، مستعد پیچ خوردگی و تاب خوردگی است. اما با ادغام قطعات مختلف الوار، تنش داخلی الوار متعادل می شود و محصول پایدارتری ایجاد خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های پانل های فینگر جوینت و آشنا شدن با تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

آشنایی با فینگر جوینت و کاربردهای آن

اساساً فینگر جوینت با اتصالات انگشتی، به اتصالات طولی چوب های جامد گفته می شود. در این نوع اتصال، انتهای چوب ها با استفاده از پروفیل‌های به هم‌پیچیده از برش های زاویه دار که هرکدام دارای عرض و طول یکسانی هستند به هم چسبانده می‌شوند و کمک می کنند تا پانل های چوبی در سایز و ابعاد بزرگ تولید شود.

https://rastawood.com/finger-joint-sale/

14

15

از انجایی که تولید پانل های فینگر جوینت تابع قوانین خاصی است، بنابراین، تنها شرکت‌های ویژه و دارای گواهینامه، مجاز به تولید پانل های فینگر جوینت برای استفاده به عنوان چوب هستند و شرکت رستا چوب نوین، به عنوان تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت شناخته شده و معروف است که می توانید پانل های فینگر جوینت مورد نیاز خود را در ابعاد و سایز مورد نیاز خود از گونه های مختلف چوب به این مجموعه سفارش دهید و از کیفیت کار مطمئن باشید.

به طور کلی، فینگر جوینت‌ها از چوب‌های نرم یا سخت ساخته می‌شوند که می‌توانید با توجه به پروژه خود، بهترین نوع چوب را برای تهیه پانل های فینگر جوینت انتخاب کنید. فینگر جوینت گردو، فینگر جوینت راش، فینگر جوینت پالونیا، فینگر جوینت بلوط، فینگر جوینت روسی، فینگر جوینت کاج، فینگر جوینت رابروود و غیره از جمله مواردی هستند که می توانید به تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت سفارش دهید.

پانل های فینگر جوینت کاربردهای بسیار زیاد و متعددی دارند. به عنوان مثال می توان از این پانل های چوبی در ساخت سازه های چوبی، دیوار پوش، کفپوش، طراحی دکوراسیون داخلی خانه و فضاهای اداری، ساخت انواع درب، پله چوبی، ساخت انواع وسایل ورزشی، انواع کمد، میز ناهارخوری، مبلمان و اکسسوری، بشقاب های تزئینی و تزیینات چوبی، اسباب بازی چوبی، صفحه کابینت و غیره استفاده کرد.

از انجایی که پانل های فینگر جوینت از چوب های طبیعی ساخته می شوند خاصیت رنگ پذیری بسیار خوبی داشته و از همین رو جز گزینه های خیلی عالی و مناسب برای بسیاری از پروژه های چوبی محسوب می شوند.

16

آشنایی با تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت

اگر می خواهید پانل های فینگر جوینت مورد نیاز خود را از بهترین تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید.

چوب های مورد استفاده در ساخت پانل های فینگر جوینت در مجموعه رستا چوب نوین با استفاده از خشک کن تمام اتوماتیک به بهترین شکل ممکن خشک شده و سپس پانل های فینگر جوینت به صورت تمام اتوماتیک در این شرکت طراحی و تولید می شوند تا یک محصول باکیفیت و عالی برای تولید کنندگان محصولات چوبی فراهم شود.

شرکت رستا چوب نوین با هدف ارتقای سرعت، کیفیت، زیبایی و مقاومت در مواد اولیه صنایع پایین ‌دستی مانند تولیدکنندگان ظروف چوبی، طراحان دکوراسیون داخلی، فعالین در حوزه CNC، تولیدکنندگان اسباب ‌بازی چوبی و بخصوص نجاران، اقدام به تحقیقات گسترده در بازارهای داخلی و خارجی نموده و پس از بررسی اطلاعات جمع ‌آوری شده و همچنین بر پایه دانش روز صنعت چوب و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و زبده و به روزترین ماشین‌آلات در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پانل ‌های تمام چوب فینگر جوینت با انواع گونه ‌های چوب و ابعاد مختلف در شهرک صنعتی ایوانکی نموده و در کمترین زمان موفق شد رضایت فعالین در صنعت چوب را جلب نموده و با تمامی برندهای وارداتی رقابت نماید.

از ویژگی های شرکت رستا چوب نوین می توان به موجودی انبار همیشه بالا، خشک کن مدرن و اتوماتیک، پانل آماده به کار با ابعاد استاندارد، خط تولید تمام اتوماتیک و کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت رستا چوب نوین، بهترین تولید کننده ایرانی پانل های فینگر جوینت می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

شماره تماس:

  • 09123072538
  • 09126106119
  • 02334583597

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.