کد خبر : 25954 / /
/

هزینه های آموزش شبکه و فناوری اطلاعات در ایران بسیار بالا رفته است. اکثر متخصصین حرفه ای در حال مهاجرت از ایران هستند. پیدا کردن مدرسین با سابقه و تجربه دنیای واقعی بسیار دشوار شده است . بسیاری برای کسب درآمد از حوزه آموزش ، بدون داشتن تجربه آموزشی وارد بخش آموزش شبکه شده اند . همین موضوع کیفیت آموزش شبکه و فناوری اطلاعات را در ایران بسیار کاهش داده است.

 

اما در این میان مجموعه آموزشی توسینسو ( Total Single Solutions ) با عنوان انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای و با کیفیت در حوزه آموزش شبکه و فناوری اطلاعات اقدام به جذب برترین اساتید حوزه فناوری اطلاعات فارسی زبان در ایران و کشورهای مختلف دنیا در زمینه آموزش دوره های مختلف شبکه ، برنامه نویسی ، امنیت شبکه ، هک و نفوذ ، مجازی سازی ، طراحی وب سایت و ...  با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت کرده است.

 

 مجموعه آموزشی توسینسو ابداع کننده با کیفیت ترین دوره های آموزش شبکه ، آموزش برنامه نویسی ، آموزش vmware ، آموزش طراحی وب ، آموزش لینوکس ، آموزش هک ، آموزش ویپ ، آموزش امنیت شبکه و بطور کلی آموزش فناوری اطلاعات در ایران در قالب ویدیوهای آموزشی بدون قفل و با قابلیت اجرا بر روی همه نوع دستگاه در ایران می باشد. قبل از توسینسو تقریبا هیچ مجموعه آموزشی بدون قرار دادن قفل های سخت افزاری و نرم افزاری متنوع بر روی محصولاتشان ، اقدام به ارائه محصول آموزشی نمی کردند.

 

از مهمترین قابلیت های دوره های آموزشی توسینسو می توانیم به دسترسی مادام العمر به ویدیوهای آموزشی ، دارا بودن پشتیبانی و حمایت اساتید دوره تا زمان یادگیری و ورود به بازار کار ، امکان اجرا کردن دوره های آموزشی در هر نوع دستگاه ، امکان دسترسی به دوره های آموزشی در هر زمان و هر مکان ، همکاری با برترین اساتید حوزه فناوری اطلاعات ایران با تجربه دنیای واقعی و دارای فعالیت های آموزشی بین المللی ، ارائه کلیه فایل های راهنما و مکمل دوره ، ارائه کردن گواهینامه شرکت در دوره و همچنین تخفیف های بسیار عالی در مقایسه با سایر موسسات آموزشی اشاره کنیم.

11

 

 

کیفیت آموزشهای فناوری اطلاعات در توسینسو در اولویت است و ما به دنبال بالا بردن تعداد دانشجویان بصورت فله ای نیستیم. توسینسو انتخاب دانشجویانی است که با هدف ورود به دنیای فناوری اطلاعات و بازار کار ، توسعه و رشد در وضعیت فعلی کاری و همچنین اقدام به مهاجرت از ایران ، وارد دوره های آموزشی می شوند. توسینسو انتخاب سخت پسندان حوزه آموزش است و تا این لحظه افتخار داریم به بیش از 22 هزار دانشجوی حوزه فناوری اطلاعات خدمت رسانی کرده باشیم.

 

مزیت دوره های آموزشی فناوری اطلاعات توسینسو و وجه تمایز آن با سایر موسسات آموزشی :

 

  1. برتری کامل نسبت به دوره های آموزشی حضوری

شما در دوره های آموزشی توسینسو ، بر خلاف موسسات آموزشی حضوری و آنلاین ، هیچگونه زمان هدر رفت یا پرتی ندارید و تمام ساعت های آموزش در توسینسو بصورت مفید خواهند بود. به هر تعداد امکان تکرار و یادگیری برای شما وجود دارد و براحتی می توانید یک ویدیو را چندین بار مرور کنید و به خوبی متوجه مطلب مورد نظر شوید. سناریوها و کارگاه ها بصورت قطعی جواب می گیرند و اختلال ها و اتفاقات غیر مرتقبه برای آنها پیش نمی آیند و زمان شما بسیار بهینه استفاده می شود. منابع از پیش به شما اعلام می شود و درگیر مشکلات لابراتوارها و ... در دوره های حضوری نمی شوید. در هر زمان و مکانی که دوست داشته باشید می توانید به آموزش دیدن بپردازید.آموزش نتورک پلاس مهندس نصیری ، بهترین دوره آموزش نتورک پلاس به زبان فارسی به انتخاب بیش از 3000 دانشجوی موفق این دوره بوده است.

12

 

  1. قابل استفاده در هر زمان ، در هر مکان و روی همه دستگاه ها

دوره های آموزشی توسینسو فاقد انواع قفل های سخت افزاری و نرم افزاری می باشند. شما می توانید ویدیوهای آموزشی توسینسو را در هر زمان ، هر مکان بر روی همه دستگاه هایی که توان اجرای ویدیو را دارند ( اعم از تبلت ، گوشی ، تلوزیون و ... ) مشاهده کنید و دغدغه قفل شدن و خرابکاری بر روی دوره را نخواهید داشت. تنها بحث اخلاقی و وجدان مدرس است که از کپی رایت آن حفاظت می کند.

 

  1. حق انتخاب بهترین کیفیت از بین اساتید مختلف

برخلاف آموزشگاه های فناوری اطلاعات که شما معمولا بدون داشتن دید نسبت به اساتید ، اقدام به ثبت نام می کنید. معمولا اکثر دوره های مطرح حوزه فناوری اطلاعات در وب سایت توسینسو ، توسط چندین استاد تدریس شده اند. شما با مشاهده ویدیوهای رایگان ، خرید برخی قسمت ها ، مشاهده نظرات دانشجویان دوره و مشاهده کیفیت و مقایسه بین دوره ها ، می توانید بین بهتر و عالی ، یکی را انتخاب کنید. این حق انتخاب در ایران صرفا در وب سایت توسینسو به این شکل ارائه می شود و به دلیل ماهیت رقابتی برای اساتید ، باعث بالا رفتن کیفیت آموزش در توسینسو می شود.

 

  1. ارائه مدرک و گواهینامه به زبان انگلیسی

شما بعد از خرید دوره های آموزشی توسینسو ، می توانید درخواست صدور گواهینامه الکترونیکی را بدهید. هر گواهینامه صرفا برای یک نفر صادر خواهد شد و در قالب فایل تصویری قابل دانلود و پرینت است. این گواهینامه در بسیار از شرکت ها و سازمان ها به عنوان یکی از گواهینامه های معتبر با اعتبار توسینسو شناخته می شود. گواهینامه ها صرفا بصورت انگلیسی و با ذکر عنوان دوره صادر می شوند و قابلیت استعلام بصورت آنلاین را دارند.

 

  1. پشتیبانی حرفه ای از دانشجویان و مخاطبین

چه قبل از خرید ، چه حین خرید و چه بعد از خرید دوره های آموزشی ، شما در توسینسو دارای پشتیبانی هستید. از مشاوره و پشتیبانی برای انتخاب مسیر راه یادگیری درست ، معرفی و پیشنهاد دوره های آموزشی متناسب با نیاز شما ، اطمینان از خرید درست توسط شما ، تا خرید دوره ، ارسال تیکت های پشتیبانی برای اساتید و پاسخگویی به سوالات شما در مورد محتوای دوره ، همگی در دوره های آموزشی دارای پشتیبانی توسینسو ، به شما ارائه خواهد شد.

 

  1. امکان خرید اقساطی دوره های آموزشی

موسسه آموزشی توسینسو ، تنها وب سایتی است که در دنیا امکان خرید اقساطی دوره ها را فراهم کرده است. شما می توانید ویدیوهای یک دوره آموزشی را بصورت قسمت به قسمت ، هفته به هفته یا روز به روز تهیه کنید و نیازی نیست که الزاما بصورت یکجا خرید خود را انجام دهید.

 

  1. لذت تست رایگان کیفیت دوره ها

توسینسو این امکان را به شما می دهد که بتوانید قبل از خرید هر دوره آموزشی ، قسمت های رایگان دوره را مشاهده کنید. اگر مورد پسند بود در ادامه می توانید قسمتی از دوره را بصورت تکی خرید کنید و در نهایت همه ویدیوهای توسینسو ، سه دقیقه ابتدایی خود را بصورت رایگان به شما نمایش می دهند تا با اطمینان خرید کنید و از کیفیت صدا ، تصویر و نوع آموزش مطمئن شوید.

 

  1. طعم شیرین یک سوم قیمت دوره های سایر آموزشگاه ها !!

دوره های آموزشی توسینسو با معیار قیمتی یک سوم حداکثر قیمت آموزشگاه های حضوری و آنلاین طراحی و قیمت گذاری می شوند. برای مثال اگر دوره ای در آموزشگاه های حضوری و آنلاین قیمت 3 میلیون تومانی داشته باشد ، شما در توسینسو می توانید با قیمت 1 میلیون تومان این دوره را تهیه و از آن استفاده کنید. به زبان ساده تر شما می توانید یک دوره MCSA با قیمت آموزشگاهی 9 میلیون تومان را حداکثر با قیمت 3 میلیون تومان تهیه کنید.

 

  1. تخفیف های هیجان انگیر ، علاوه بر قیمت باور نکردنی !

علاوه بر قیمت عالی ! توسینسو همواره دارای جشنواره های تخفیفی بسیار عالی است که شما می توانید با عضویت در وب سایت از آنها با خبر شوید. برخی اوقات بر روی دوره های محبوب ، حتی تا 60 درصد تخفیف هم می توانید داشته باشید اما مهم است که همیشه در جریان جشنواره های توسینسو باشید.

 

  1. استفاده از اساتید متفاوت و بین المللی

این روزها هر کسی به خودش اجازه ورود به بازار آموزش را می دهد. دوره های توسینسو توسط اساتید با سابقه بسیار بالا در سطح ملی و حتی بین المللی تدریس می شوند و شما می توانید با مراجعه به رزومه افراد از کیفیت کاری و تجربه آنها آگاه شوید و با خیال بسیار راحت تر خودتان را در مسیر یادگیری قرار دهید. منبع : وب سایت آموزش شبکه توسینسو

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.