کد خبر : 25966 / /
/

آموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در ایران، دارای 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری است. این گروه حمل و نقل با داشتن بیش از 34 نماینده رسمی و 64000 هزار راننده فعال در سراسر کشور، موجب ایجاد یک شبکه گسترده باربری در تمام نقاط ایران شده است که  به عنوان باربری ایمن و معتبر شناخته می شود. آموت بار، آماده ارائه خدمات باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار به صورت شبانه روزی به مشتریان گرامی است.   

برای ارتباط با باربری آموت بار می توان با شماره تلفن  02152901 تماس گرفته و از خدمات آن بهره‌مند شد.

باربری با نیسان بار

برای انجام تمام امور باربری بین شهری با نیسان بار و سایر ماشین های باربری، یافتن یک باربری ایمن و حرفه ای، جزو دغدغه های اصلی صاحبان بار محسوب می شود. بهره مندی از خدمات باربری آموت بار، خیال مشتریان را بابت حمل بار با نیسان بار بین شهری آسوده می کند.

گروه حمل و نقل آموت بار، تمام خدمات باربری را با پایین ترین تعرفه باربری در کمتر از یک ساعت و به صورت کاملا ایمن انجام می دهد. در این باربری به صورت شبانه روزی نیسان بار تهران به شهرستان و حمل بار به شهرهای بزرگ و کوچک ایران مانند شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان، کرمان، بندرعباس، اهواز، و رشت با انواع ماشین باربری صورت می گیرد.

نیسان بار برگشتی، یکی از انواع باربری در آموت بار است که به علت قیمت پایین هزینه باربری، به صورت روزانه متقاضیان بسیاری دارد.

برای استفاده از خدمات این باربری، کافی است که با پشتیبانی آموت بار تماس گرفته شود، این گروه حمل و نقل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار هستند.

آموت بار، بزرگ ترین باربری تهران به شهرستان

باربری آموت بار، با داشتن انواع ماشین باربری برای حمل بار بین شهری و رانندگان با تجربه و فعال در تمام نقاط کشور، بزرگ ترین باربری تهران به شهرستان محسوب می شود. بنابراین شما به عنوان متقاضی حمل بار در هر جایی از تهران و سایر شهرهای ایران باشید، می توانید به ارزان‌ترین تعرفه حمل بار دسترسی پیدا کنید و مطمئن باشید که بار شما با داشتن بارنامه هوشمند (برای رصد آنلاین وضعیت بار) و بیمه نامه معتبر (پرداخت خسارت کامل در صورت بروز خسارت)، به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد خواهد رسید.

آموت بار، برای تولیدکنندگان و صنعتگران خدمات ویژه باربری ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی بار خود را به دست مصرف کنندگان خود برسانند.  

آموت بار، ارائه دهنده انواع خدمات باربری بین شهری

آموت بار، آماده ارائه خدمات باربری به متقاضیان حمل بار، برای حمل انواع کالاهای صنعتی، تجاری، تولیدی و حمل وسایل سنگین و حساس، حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، کامیونت مسقف و روباز، خاور و تریلی است.  

گروه حمل و نقل آموت بار، خدمات مربوط به اسباب کشی را با مدرن‌ترین تجهیزات و به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می کند. به این صورت که تمام مراحل حمل اثاثیه منزل به درخواست مشتری توسط نیروی بسته‌بندی و باربری با تجربه و ماهر صورت می گیرد.

حمل خرده بار یکی دیگر از خدمات باربری آموت بار است. در هنگام به کارگیری از این خدمات، مشتری فقط هزینه حمل کالا را پرداخت می کند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه ماشین باربری نیسان بار یا وانت بار به صورت دربستی نخواهد بود.

نیسان بار برگشتی، جزو خدمات ویژه باربری آموت بار است که به آن باربری ارزان و مقرون به صرفه گفته می شود؛ زیرا در این نوع باربری زمانی که رانندگان در مسیر برگشت اعلام بار می کنند، مشتریان برای حمل بار هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.

وسایل سنگین و حساس نیز با انواع ماشین باربری در گروه حمل و نقل آموت بار جابجا می شود. همچنین باربری تمام محموله های خوراکی و کشاورزی، تجهیزات صنعتی، فرآورده‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد.  

 

باربری آموت بار - باربری بین شهری

 بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر در باربری آموت بار

آموت بار، برای تمام امور باربری، بارنامه هوشمند صادر می کند، به این صورت که مشتری می تواند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود.  

همچنین باربری ایمن، از مهم ترین ویژگی‌های باربری آموت بار است. در این باربری برای حمل انواع بار با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار، بیمه نامه صادر می‌شود. استفاده از بیمه نامه برای امور باربری بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت بروز آسیب، باربری متعهد می شود که تمام خسارت مشتری را پرداخت کند. پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از خدمات باربری، صدور بیمه نامه جزو ضرورت های اصلی به شمار آید.  

در بیمه نامه آموت بار، خسارت‌های مربوط به آتش سوزی، سرقت، حوادث رانندگی و آسیب به محموله به صورت کامل پرداخت می شود.

آموت بار، باربری ارزان

در باربری آموت بار، تمام امور باربری بین شهری با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار انجام می شود. قیمت باربری در این گروه حمل و نقل با توجه به نوع بار، حجم بار، مسیر مبدأ تا مقصد، زمان بارگیری و تحویل، نوع و تعداد ماشین باربری تعیین می شود. در ضمن بیمه نامه با توجه به درخواست مشتری و ارزش بار، بر تعرفه باربری تاثیرگذار است. در این باربری همواره تلاش بر این است که خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت صورت گیرد. 

متقاضیان حمل بار برای اطلاع دقیق از تعرفه‌های باربری، می توانند با ارتباط با پشتیبانی آموت بار، استعلام قیمت بگیرند. با این کار مشتریان می توانند هزینه باربری آموت بار را با بقیه باربری‌ها مقایسه کنند و مطلع شوند که این باربری خدمات خود را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ارائه می دهد.

اگر شما نیز جزو کسانی باشید که باربری ایمن برای شما اهمیت دارد، با یک بار استفاده از خدمات باربری آموت بار، به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل خواهید شد. کیفیت خدمات باربری و تعرفه مناسب جزو ویژگی های انحصاری این گروه حمل و نقل است.

 

باربری آموت بار - نیسان بار بین شهری

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • هوشمند بودن سامانه آموت بار برای صدور بارنامه
  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها
  • بیش از 34 نمایندگی در سراسر ایران مانند باربری مشهد ، شیراز ، اصفهان و دیگر استان های ایران
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.