کد خبر : 25983 / /
/

 

 

بازار نفت و گاز (iroilmarket) در مدت زمان کوتاه به مرجعی معتبر بین تولید کنندگان و فعالان بازار محصولات نفتی تبدیل شده است. از مهم ترین اهداف بازار نفت و گاز کمک به شناخت و بررسی بازار محصولات نفتی، ارائه آموزش های صادراتی و تحلیل آینده بازار نفت و محصولات نفتی است. مهمترین وجه تمایز ما ارائه همه خدمات به صورت رایگان به مخاطبین خود میباشد. رسالت بازار نفت حمایت از فعالین عرصه محصولات نفت و گاز، به اشتراک گذاری قیمت های جهانی، تحلیل و بررسی های بازار داخلی و خارجی محصولات نفتی می باشد.

اگر شما جز افرادی هستید که هر روز رویدادها و تحلیل های مهم و تخصصی بازار نفت و گاز و پتروشیمی را دنبال می کنید و علاقمند به آگاهی داشتن از قیمت های لحظه ای کامودیتی های استراتژیک و مهم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به سایت iroilmarket.com مراجعه کنید. برای اطلاع از دیگر امکانات سامانه بازار نفت و گاز و پتروشیمی، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

خدمات سامانه بازار نفت و گاز

  1. ارائه معتبرترین نشریه های جهانی

ارائه گزارش های به روز رسانی شده از نشریه ها و ژورنال های معتبر از جمله پلتس (platts)، ارگوس (Argus)، ایسیس (ICIS) و متال بولتن Metal Bulletin بازار نفت و گاز ارائه دهنده انواع مجله های به روز دنیا می باشد که شما می توانید اشتراک آن ها را تهیه کنید.

  1. تحلیل های بازار جهانی

در این سامانه به روز ترین تحلیل های جهانی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تمایل به آگاهی از تحلیل های بازار نفت و گاز دارید کافی است به بخش اخبار سیاسی، اقتصادی در وبگاه بازار نفت و گاز مراجعه کنید. برای مشاهده کلیه اخبار به روز ایران و جهان، لازم نیست به سایت های مختلف سر بزنید، به راحتی می توانید با مراجعه به iroilmarket.comتمامی اخبار را به صورت روزانه مطالعه کرده و نظر خود را بیان نمایید.کارشناسان در اسرع وقت پاسخ گوی سوالات شما مخاطبان هستند.

  1. قیمت های محصولات جهانی

بازار نفت و گاز گزارش های روزانه، هفتگی و ماهانه درخصوص چشم انداز قیمت آتی کالاهای عرضه شده در بورس را به فروشندگان و خریداران از طریق نشریات معتبر آیسیس، پلتس، آرگوس و متال بولتن ارائه می دهد . نکته حائز اهمیت دیگر اینکه، آرشیو قیمت محصولات نفتی در این سامانه موجود است. 

برای مشاهده قیمت ها مراحل زیر را طی نمایید:

 

  • ابتدا وارد سامانه بازار نفت و گاز به نشانی اینترنتی https://iroilmarket.com شوید.

  • سپس جدول قیمت را از منو ها انتخاب و کلیک نمایید.

  • در انتها تمامی قیمت ها برای شما قابل مشاهده است. همچنین برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران آنها با شماره "09337813003" تماس حاصل فرمایید.

 

  1. نمودار لحظه ای بازار

به کمک تیم تحلیلی بازار نفت و گاز شما می توانید نمودار های به روز و لحظه ای قیمت های نفت، گاز و محصولات پتروشیمی را به صورت رایگان مشاهده کنید.

  1. پادکست های بازار نفت و گاز

یکی از امکانات این سامانه ارائه تمامی اخبار به روز دنیا به صورت پادکست برای افرادی که به شنیدن علاقه مند هستند، می باشد. برای شنیدن اخبار نفت و گاز دیگر نیاز به مطالعه نیست و شما در هر زمان و هر مکان می توانید از این طریق از رویدادهای مهم جهان مطلع شوید.

تحولات بازارهای عربی

بازارهای نفتی حوزه خلیج فارس بسیار پویا است. شرکت های غربی سرمایه گذاری های بسیاری در مناطق نفتی کشورهای عربی انجام می دهند. شرکت های اماراتی نیز به سرعت در حال سرمایه گذاری در زمینه های مختلف هستند. برای بررسی تحولات بازارهای نفت و گاز عربی می توانید به suqalnaft.com مراجعه کنید. سایت سوق النفط آخرین اخبار و قیمت های محصولات نفت و گاز در بازارهای کشورهای عربی را تحت پوشش قرار می دهد.

خلاصه مطلب

بازار نفت و گاز ایران یک سامانه جامع برای تمامی افراد می باشد که می توانید تمامی اطلاعات، قیمت و تحلیل های لازم را در زمینه نفت و گاز به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. برای ارتباط با مشاوران در مجموعه بازار نفت و گاز از طریق شماره 09337813003 در واتس اپ یا تلگرام تماس حاصل فرمایید،شما می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، لینک دین و ... از تمامی امکانات این سامانه بهره مند شوید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.