کد خبر : 25991 / /
/

  

جراحی زیبایی امروزه بخش مهمی از جراحی ها را شامل می شود و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود . از آنجا که زیبایی صورت و ظاهر بسیار مهم است لذا سپردن این اعمال جراحی به مراکز نامعتبر عقلانی به نظر نمی رسد چرا که بسیاری از خطاهایی که در این زمینه صورت می گیرد تا آخر عمر با فرد باقی مانده و اصلاح آن امری بسیار دشوار به نظر می رسد . جراحی زیبایی طیف وسیعی از جراحی ها را شامل می شود و انتخاب یک کلینیک معتبر بسیار ضروری به نظر می رسد . کلینیک زیبایی بهرویان مرکزی حرفه ای در انجام جراحی های زیبایی می باشد و پزشکان این مرکز به بهترین نحو نسبت به انجام این اعمال جراحی اقدام می کنند .

برای ارتباط با کلینیک زیبایی بهرویان با شماره های 02126653299 و 02126653308 تماس حاصل فرمائید.

 

انواع جراحی های زیبایی در کلینیک زیبایی بهرویان

بسیاری از عمل های جراحی زیبایی روی صورت انجام می گیرد چرا که صورت نقشی اصلی در زیبایی فرد داشته و همه افراد دوست دارند که جوان و زیبا باشند . کلیه خدمات زیبایی که در کلینیک بهرویان انجام می شود شامل موارد زیر است :

جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

می شود اندولیفت صورت را یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست در نظر گرفت ، در این روش لیزر با سوراخ بسیار نازک 200 تا 300 میکرونی در بافت صورت وارد شده و در بین درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و باعث کلاژن سازی پوست و کاهش چربی موضعی و خط خنده همچنین زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن می گردد . از این روش برای از بین بردن غبغب هم استفاده می شود .

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از عمل های زیبایی رایج در سالهای اخیر است چرا که افراد زیادی بصورت ژنتیکی یا در اثر افزایش سن دچار افتادگی پلک می شوند . در این عمل بخش زیادی از پوست اضافی و چربی پلک برداشته شده و با بازتر شدن چشم ها چهره فرد نیز جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد .

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی بهرویان

کاشت ابروی طبیعی یکی از راهکارهای موثر برای جایگزین کردن ابرو برای افرادیست که از کم مویی یا فقدان موی ابرو رنج می برند . عواملی نظیر مسائل ژنتیکی ، هورمونی ، برداشتن بیش از حد ابروها ، اثرات ناشی از زخم و سوختگی و ... موجب ریزش ابروها می گردند . همان تکنیک هایی که برای کاشت مو استفاده می شود در کاشت ابرو نیز موثر است . این فولیکولها معمولا از موهای پشت سر برداشته می شوند و رشد طبیعی داشته و مادام العمر هستند . در کلینیک زیبایی بهرویان کاشت ابروی طبیعی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود به طوری که موهای کاشته شده هیچ فرقی با موهای طبیعی ابرو نخواهند داشت .    

 

2

 

جراحی لیفت ابرو

این جراحی برای افرادی که دارای چین و چروک زیاد در پیشانی خود هستند بسیار مناسب است زیرا با برداشتن قسمتی از پوست پیشانی علاوه بر خطوط پیشانی ، خطوط اخم هم اصلاح می شود و ابروها کمی به سمت بالا لیفت می شود و این امر موجب می شود فرد چند سال جوان تر به نظر برسد .

جراحی لیفت صورت

پوست صورت در اثر بالا رفتن سن دچار چین و چروک خصوصا در ناحیه پیشانی ، گوشه چشم ها ، میان دو ابرو و اطراف دهان می شود . بوسیله این جراحی می توان پوست اضافه را از اطراف صورت کشید و خوشبختانه خط بخیه در رستنگاه موها قرار می گیرد و قابل رویت نیست .

کاشت مو در کلینیک زیبایی بهرویان

کاشت مو شاید تنها عمل جراحی زیبایی باشد که در مردها بیش از زنها دیده می شود و علت آن نیز ریزش موی ژنتیکی در بسیاری آقایان است . کاشت مو روش های گوناگونی دارد و انواع آن شامل کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FUE ، کاشت مو به روش MICRO FIT می باشد .  انتخاب نوع و روش کاشت مو به تشخیص پزشک متخصص می باشد و براساس بانک مو ، فولیکول های اهدایی ، قوت یا ضعف موها و ... می باشد . در کلینیک بهرویان انواع روش های کاشت موی طبیعی توسط متخصصین این مرکز انجام می شود و طی جلسه مشاوره ای که قبل از انجام کاشت مو صورت می گیرد کلیه اقدامات لازم با بیمار هماهنگ می شود .

3

 

جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی از گذشته ها تا کنون مورد توجه و استقبال افراد خصوصا جوانان قرار داشته است و پزشکان کشور ما در این خصوص به مهارتهای بسیار بالایی دست پیدا کرده اند تا جایی که بسیاری افراد از کشورهای دیگر برای عمل جراحی بینی به کشور ما مراجعت کرده تا علاوه بر گرفتن نتیجه مطلوب تر هزینه کمتری نیز بابت این عمل بپردازند . در جراحی بینی علاوه بر زیبایی می توان مشکلات تنفسی را نیز بهبود بخشید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.