کد خبر : 26058 / /
/

برای ثبت نام لاتاری دو راه دارید، اول اینکه خودتان به سایت اصلی ثبت نام لاتاری و اعلام نتایج مراجعه کنید و فرم DS-5501 را تکمیل و ثبت کنید; راه دوم با مراجعه به سایت https://layzero.ir لایزرو فرم فارسی ثبت نام لاتاری را پرکنید تا ما ثبت نام در سایت اصلی را برایتان انجام دهیم. مزیت روش اول این است که به صورت رایگان ثبت نام خود را انجام می‌دهید اما ممکن است با ثبت نام اشتباه شانس خود را بسوزانید و از قرعه‌کشی لاتاری ریجکت بشوید.

در صورتی که با لایزرو ثبت نام لاتاری را انجام دهید کارشناسان ما اطلاعات فرم را بررسی می‌کنند و اگر فرم شما ایرادی در اطلاعات یا عکس لاتاری داشته باشد جهت رفع نقص اطلاعات به شما اطلاع خواهند داد، در این صورت اطلاعات فرم تایید شده در سایت اصلی وارد شده و بدون نقص ثبت نام انجام خواهد شد.

لاتاری گرین کارت آمریکا

لاتاری در زبان انگلیسی به معنای بخت آزمایی و قرعه‌کشی است. از سالیان قبل در کشورهای خارجی برنامه هایی به نام لاتاری یا بخت آزمایی وجود داشته است که در طی آن عده‌ای بلیط بخت آزمایی را می‌خریدند و منتظر قرعه‌کشی می‌شدند. آمریکا برنامه مهاجرتی با نام لاتاری دارد که در آن تعداد ۵۰ هزار ویزا از طریق قرعه‌کشی بین ثبت نام کنندگان تقسیم می‌شود. این برنامه همه ساله از اواسط مهرماه هر سال شروع و در اواسط آبان ماه همان سال به پایان میرسد، نتایج این قرعه‌کشی در اردیبهشت سال بعد لاتاری منتشر می‌شود. برندگان لاتاری ویزا دائم آمریکا را دریافت می‌کنند.

ثبت نام و پیش ثبت نام لاتاری

لاتاری برنامه ای است که پس از پایان مهلت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نیست به همین خاطر هر ساله افراد زیادی از ثبت نام در لاتاری جا می‌مانند. بر این اساس ما به تمام متقاضیانی که خواهان ثبت نام در لاتاری هستند پیشنهاد می‌کنیم که پیش ثبت نام در لاتاری را انجام دهند. با پیش ثبت نام در لاتاری به محض اینکه لاتاری شروع شد پرسنل ما در لایزرو کسانی را که اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند در اولویت قرار داده و جزء اولین کسانی خواهند بود که در لاتاری ثبت نام می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک ثبت نام لاتاری آمریکا کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری

مدارک خاصی برای ثبت نام در لاتاری نیاز نیست، در دوره های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ داشتن پاسپورت الزامی بود و اگر پاسپورت نداشتید نمی‌توانستید در لاتاری شرکت کنید. اما از دوره لاتاری ۲۰۲۴ برای شرکت در لاتاری فقط مدارک هویتی و یک عکس مناسب نیاز است. شاید جالب باشد بدانید که اکثر کسانی در لاتاری رد می‌شود به خاطر عکس نامناسب بوده است. عکس لاتاری باید بدون سایه، روتوش، بدون برش باشد. برای اطلاع بیشتر راجع به عکس لاتاری بهتر است به مقاله عکس لاتاری لایزرو مراجعه کنید.

هزینه ثبت نام لاتاری

ثبت نام در لاتاری رایگان است، البته به شرطی که خودتان در سایت لاتاری تکمیل فرم کنید. اگر تمایل داشته باشید لایزرو ثبت نام شما را انجام دهد مشمول هزینه کوچکی خواهید شد، این هزینه بابت ثبت نام و بررسی اطلاعات شما دریافت می‌شود. مزیت ثبت نام با لایزرو در این است که فرم فارسی لاتاری لایزرو را تکمیل کرده و دردسر خواندن و ترجمه فرم انگلیسی سایت اصلی لاتاری را نخواهید داشت. پس از تکمیل فرم فارسی لاتاری، اطلاعات‌ شما توسط کارشناسان لایزرو بررسی شده و در صورتی که نقص یا ایرادی داشته باشد، برای رفع نواقص به شما اطلاع خواهیم داد.

در زمان اعلام نتایج لاتاری، بررسی نتایج توسط ما انجام شده و از طریق پیامک جواب لاتاری اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت برندگان لاتاری در آمریکا

به برندگان لاتاری فقط امتیاز گرین کارت آمریکا اعطا می‌شود و هیچ امتیاز دیگری به برندگان داده نمی‌شود. برخی گمان می‌کنند برنده شدن در لاتاری مساوی است با یک زندگی مرفه در آمریکا، اما این باور غلط است. برنده لاتاری پس از اقامت در آمریکا مانند سایر شهروندان این کشور بایستی بشخصه به دنبال شغل و اجازه خانه باشید. اگر قصد تحصیل دارید به مانند سایر شهروندان آمریکا مراحل ثبت نام در دانشگاه را گذرانده و مشغول به تحصیل می‌شوید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید به آمریکا مهاجرت کنید حتما شانس خود را در لاتاری امتحان کنید زیرا هیچ روشی مثل لاتاری ارزان و راحت شما را به آمریکا نمی‌رساند. ثبت نام در لاتاری رایگان است اگر بخواهید لایزرو برای شما ثبت نام لاتاری را انجام بدهد مشمول هزینه خواهید شد. برندگان لاتاری فقط گرین کارت آمریکا را دریافت می‌کنند، اینکه در برخی سایت های گفته شده دولت آمریکا به برندگان لاتاری خانه، ماشین و شغل می‌دهد کذب است.

بهتر است بدانید که فقط کشور آمریکا برنامه مهاجرتی با نام لاتاری دارد، هیچ کشور دیگری در دنیا چنین برنامه ای جهت جذب مهاجر ندارد. در مواجه به عناوینی مانند لاتاری کانادا، لاتاری آلمان گول نخورید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.