کد خبر : 26063 / /
/

 

به همان اندازه که حمام کردن برای بهداشت شخصی ضروری است، علم دوش نیز برای حمام های امروزی ضروری و مهم است. اما با توجه به تنوع بسیار زیادی که در مدل های مختلف علم دوش وجود دارد، شاید انتخاب و خرید علم دوش کمی دشوار باشد.

امروزه، انواع مختلفی از دوش های حمام وجود دارد که می توانند سبک حمام شما را بهبود بخشند و فضای حمام را به بهترین و کاربردی ترین شکل ممکن تغییر دهند. اما نکته قابل توجهی که در رابطه با انتخاب و خرید از انواع علم دوش حمام وجود دارد این است که همه عناصر از جمله سبک و مدل دوش، مانند سر دوش، شیرآلات متصل به دوش حمام و ابعاد دوش حمام را در نظر داشته باشید.

بنابراین اگر به فکر ایجاد تغییراتی در حمام خود هستید، لازم است ابتدا با انواع علم دوش حمام آشنا شوید و بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان دوش حمام را بشناسید تا بتواید یک خرید عالی و مقرون به صرفه داشته باشید. در ادامه به نکاتی در این زمینه و خرید دوش از تولید از تولید کننده اشاره کردیم.

 

آشنایی با انواع علم دوش حمام

در ادامه به معرفی انواع علم دوش حمام پرداخته ایم و ویژگی های هر مدل را بیان کره ایم:

 

علم دوش حمام ثابت

اولین مدل از علم دوش حمام، مدل های ثابت هستند که جز پرطرفدارترین مدل های دوش حمام نیز شناخته می شوند که احتمالا یک نمونه از ان را در خانه خود دارید. این مدل علم دوش با یک میله بلند که از یک طرف به شیرآلات متصل بوده و ازطرف دیگر سردوش به آن متصل است، جز مدل هایی است که امکان جا به جا کردن سردوش در آن وجود ندارد و جز انتخاب های مناسب برای حمام های خانگی و کوچک محسوب می شود.

11

 

علم دوش حمام متحرک

علم دوش متحرک، یکی دیگر از انواع علم دوش حمام است که باز هم جز نمونه های پرطرفدار بوده و به دلیل متحرک بودن و داشتن دسته دوش تلفنی، کاربرد بسیار بیشتری نسبت به علم دوش ثابت دارد. به عنوان مثال این مدل علم دوش برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند بسیار مناسب بوده و این امکان را فراهم می کند تا حمام کردن بچه ها راحتتر و بهتر انجام شود.

12

 

علم دوش حمام دوکاره

برخی از مدل های علم دوش حمام با عنوان علم دوش دوکاره در بازار موجود هستند. این مدل از علم دوش دارای یک سردوش ثابت است و یک سر دوش متحرک با نام سردوش متحرک تلفنی نیز در کنار سردوش اصلی وجود دارد تا در صورت تمایل بتوانید از این سردوش متحرک برای شست و شوی بهتر و راحتتر استفاده کنید.

13

علم حمام با قابلیت های مدرن و خاص

امروزه انواع علم حمام مدرن و پیشرفته ای تیز طراحی شده که دارای قابلیت های متنوعی از جمله علم دوش ماساژور دار، نورپردازی، امکان چرخش 360 درجه و قابلیت تنظیم دقیق دما و فشار آب است که باعث می شود تا یک تجربه بی نظیر و خاص را در حمام داشته باشید.

14

 

علم دوش حمام توکار

علم دوش حمام توکار، از جمله مدل های مدرن و منحصر به فرد از دوش حمام است و همانطور که از نام آن مشخص است، به صورت توکار در داخل حمام کار می شود و فقط قسمت سردوش و اهرم باز و بسته کردن آب بر روی دیوار قرار دارد و ظاهری فوق العاده شیک و مرتب را برای فضای حمام ایجاد می کند. این مدل دوش حمام در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارد.

15

 

خرید علم دوش از تولید کننده با بهترین قیمت و کیفیت

همانطور که می دانید خرید دوش از تولید کننده دارای مزایای بسیار بالایی است. در واقع با خرید علم دوش از تولید کننده می توانید یک محصول باکیفیت و جدید را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید و از خرید خود راضی باشید. برای اینکه بتوانید با فروشندگان و تولید کنندگان شیرآلات و دوش حمام آشنا شوید، بهترین پیشنهاد این است که به وب سایت صنف ما مراجعه کنید.

گرو صنف ما، یک وب سایت عالی و متفاوت در زمینه معرفی تولیدکنندگان و فروشندگان فعال در زمینه شیرآلات و علم دوش در سراسر کشور است که می توانید از طریق این وبسایت، بهترین فروشنده یا تولیدکننده علم دوش در شهر و استان خود را بشناسید و یک خرید عالی داشته باشید. صنف ما، نام وب سایت فعال در زمینه معرفی تولید کنندگان و فروشندگان شیرآلات و علم دوش در تهران و سایر شهرستانهاست که به شما کمک می کند تا نزدیک ترین و بهترین مرکز فروش علم دوش و شیرآلات به محل زندگی خود را پیدا کرده و بتوانید خرید علم دوش از تولید کننده را به راحتی انجام دهید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.