کد خبر : 26192 / /
/

 

این روزها راه‌های مختلفی برای اخذ دیپلم رسمی و قانونی وجود دارد که یکی از بهترین این روش‌ها شرکت کردن در کلاس‌ها و موسسات آموزشی و پشت سرگذاشتن واحدهای درسی مرتبط و سپس اخذ این مدرک است. طی سال‌های اخیر خرید این مدرک نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده و بسیاری از افراد، مدرک دیپلم رسمی خود را از موسسات خریداری می‌کنند. از جمله دلایلی که باعث می‌شود این افراد به خرید این مدرک اقدام نمایند پیدا کردن یک شغل و یا کسب و کار مناسب و حداقلی است. از سوی دیگر ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند این گواهینامه را به دست آورند و اکنون تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارند. در این شرایط نیز ممکن است عده‌ای به شما خرید این مدرک را توصیه کنند.

در هر صورت در حال حاضر خرید دیپلم اقدامی کاملا قانونی بوده و به صورت رسمی هم انجام می‌شود تا مسیر رسیدن به درجات و مراتب عالی تحصیلی را برای دانش آموزان هموارتر گرداند. در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه خرید دیپلم و قیمت آن خواهیم پرداخت .

خرید دیپلم با استعلام

در حال حاضر موسسات و مجموعه‌های بسیار زیادی راه اندازی شده و یا وب سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها به خرید دیپلم رسمی اقدام کنید. یکی از مهمترین نکاتی که پیش از خرید مدرک دیپلم رسمی برای افراد مطرح می‌شود آگاهی از قیمت آن است.

لازم است بدانید که قیمت دیپلم با توجه به چند عامل مهم دچار تغییر و تحول می‌شود که یکی از مهم‌ترین این موارد موسسه و یا مجموعه مورد نظر شما است. در شرایط کنونی قیمت دیپلم در هر کدام از موسسات و مجموعه‌های ارائه دهنده متفاوت بوده و فرایندهای مختلفی هم دارد.

همان‌طور که می‌دانید این مدرک از انواع مختلفی برخوردار بوده و به دانش آموزان در گروه‌های تحصیلی متفاوتی ارائه می‌شود. از جمله انواع این گواهینامه می‌توان به دیپلم رشته‌های نظری از قبیل ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی اشاره کرد و یا دیپلم رشته‌های فنی و حرفه ای و کار و دانش را نام برد.

حواستان باشد که برای این خرید به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید که مدارکی قانونی را در اختیار شما می‌گذارند. بسیاری از این مجموعه‌ها ادعا دارند که دیپلم قانونی صادر نموده و به همراه ریز نمرات و استعلام به خریداران واگذار می‌کنند.

برخی از متقاضیان تمایل دارند مدرک دیپلم خود را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن به دست آورند. لازم است این افراد به این نکته دقت داشته باشند که پروسه صدور این مدرک از طریق این مؤسسات در حال حاضر چیزی در حدود دو هفته به صورت میانگین طول می‌کشد.

هر چند امکان کوتاه‌تر شدن این مدت زمان نیز وجود دارد. قیمت دیپلم ارائه شده توسط این مراکز با توجه به رشته تحصیلی شما هم متفاوت خواهد بود. به طور معمول قیمت اخذ دیپلم در رشته‌های نظری با رشته‌های فنی و حرفه‌ای و یا کار و دانش دارای اختلافاتی است.

در صورتی که تمایل داشته باشید مدرک خود را در مدت زمان کوتاه‌تری اخذ نمایید هزینه و قیمت آن نیز افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

11

مدارک مورد نیاز برای خرید مدرک دیپلم رسمی 

برای اخذ دیپلم رسمی با این شیوه به مدارکی از قبیل اطلاعات پرونده تحصیلی دوران متوسطه دوم خود نیاز پیدا خواهید کرد.

همچنین باید تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه خود را در اختیار مجموعه‌ای که تمایل به خرید دیپلم از طریق آن دارید، ارائه دهید تا مشاوران و کارشناسان مجموعه مورد نظر شما مدارک ارسال شده را به دقت بررسی نموده و شرایط خرید را تایید نمایند.

دیپلم ثبت و صادر شده برای شما از امکان استعلام برخوردار بوده و می‌توانید از مدرسه و یا موسسه‌ای که این مدرک توسط آن مجموعه صادر شده استعلام بگیرید .

12

از کجا دیپلم بخرم ؟ 

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد موسسات و مجموعه‌های بسیار زیادی وجود دارند که توانسته‌اند مجوزهای مورد نیاز برای صدور مدارک تحصیلی مختلف و راحت ترین دیپلم را به دست آورند. از میان این مجموعه‌ها بهتر است مرکزی را برای خرید دیپلم رسمی در نظر بگیرید که سابقه و تجربه بالاتری داشته باشد.

این امکان وجود دارد که برخی از موسسات و یا افراد در زمینه فروش مدارک تحصیلی شما را فریب داده و قصد کلاهبرداری داشته باشند. بیشتر این مجموعه‌ها به صدور دیپلم جعلی با استعلامات غیر قانونی دست می‌زنند.

حواستان باشد که در دام این افراد و کلاهبرداران گرفتار نشده و پیش از پرداخت هزینه، سوابق موسسه و یا شیوه کار آن را به دقت بررسی کنید. اگر موسسه مد نظر شما به صدور مدرک دیپلم غیر قانونی دست بزند، مدرکی کاملاً جعلی برای شما صادر خواهد شد که هیچگونه هولوگرامی در بر نداشته و تنها تکیه کاغذی بی ارزش است.

پس این نکته را به دقت بررسی کرده و یا از نظرات افرادی استفاده کنید که پیش از شما به این کار اقدام کرده و یا موسسه و مجموعه مورد نظر شما را به خوبی می‌شناسند. با مراجعه به چنین مراکزی قادر به اخذ مدرک رسمی دیپلم در تمامی رشته‌ها از جمله ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ای و .. خواهید بود.

اخذ دیپلم رسمی و قانونی کمک می‌کند تا شما بتوانید به ادامه تحصیل در مقطع لیسانس و یا فوق دیپلم در رشته مورد نظر خود دست زده و برای شرکت در آزمون سراسری و کنکور آماده شوید.

پس از خرید دیپلم ریاضی و فیزیک از موسسات کاملا معتبر و قانونی می‌توانید در کنکور ریاضیات شرکت کرده و در رشته‌هایی از قبیل فنی و مهندسی به ادامه تحصیل مشغول شوید و یا یکی از پرطرفدارترین مدارک تحصیلی یعنی دیپلم رشته علوم تجربی را اخذ کرده و در کنکور رشته‌های محبوب و پر متقاضی مانند پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و ... شرکت کنید.

پس از خرید دیپلم با استعلام در رشته علوم انسانی نیز قادر به شرکت در کنکور سراسری و پذیرفته شدن در رشته محبوبی مانند وکالت خواهید بود. بسیاری از افراد هم تمایل به اخذ دیپلم رسمی فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دارند.

این افراد نیز می‌توانند مدرک دیپلم رسمی خود را در زیر گروه‌های هنر، مدیریت و خدمات، کشاورزی و یا صنعت به دست آورند. با این مدرک این افراد می‌توانند به‌ صورت کاملاً مستقیم صاحب یک کسب و کار شده و یا به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی و یا فوق دیپلم اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.