کد خبر : 26276 / /
/

 

بهترین مدل گوشی موبایل میان رده از نظر شما کدام مدل است؟

گوشی های میان رده گوشی های موبایل با قیمت مقرون به صرفه ای هستند که امکانات خوب و قابل قبولی ارائه می دهند و علت محبوبیت آن ها این است که افراد با بودجه ی نه چندان زیاد می توانند صاحب گوشی موبایل با ویژگی های خیلی خوب بشوند. در موبو تعمیر این بار بهترین گوشی های میان رده در بازار ایران را که ارزش خرید دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید بهترین گوشی میان رده

برای خرید گوشی موبایل با قیمت متوسط گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد که موبو تعمیر مرکز تخصصی فروش لوازم جانبی موبایل به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد. برای خرید یک گوشی موبایل میان رده ی خوب باید به ویژگی های مختلف آن از جمله قدرت پردازنده، نرخ تازه سازی تصویر و عملکرد دوربین در شرایط مختلف نگاه کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل موبو تعمیر با بررسی مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و عملکرد بهترین گوشی های میان رده فهرست بهترین گوشی های میان رده در بازار ایران را برای شما آورده است.

گوشی موبایل سامسونگ A32

گوشی سامسونگ خوش دست A32 با طراحی شیک و وزن سبک یکی از بهترین گوشی های میان رده در بازار ایران است. نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح تصویر و کیفیت بی نظیر Super AMOLED و فرش ریت 90 هرتز ویژگی های تصویری عالی دارد. قدرت پردازنده ی گوشی سامسونگ مدل A32 با استفاده از تراشه ی هلیو جی 80 مدیاتک این گوشی را به گوشی مناسبی برای بازی تبدیل کرده و در اجرای برنامه های سنگین و گِیم ها مشکلی با این مدل نخواهید داشت.

دقت رنگ و عکاسی در شب با گوشی سامسونگ A32  بی نقص است و تمام جزییات عکس و فیلم را برای شما به خوبی ثبت و ضبط می کند. سری A کهکشانی های سامسونگ گوشی های درجه یک و خوبی برای کاربران هستند و A32 نیز در میان آن ها مدل میان رده ی بی نظیری ست.

برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل می توانید به مرکز تخصصی فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبو تعمیر مراجعه کنید و قطعات اصلی و باکیفیت گوشی خود را با قیمت عالی خریداری کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

گوشی ردمی نوت 11 شیائومی با دو طرف از جنس شیشه با روکش مات گوشی شیک و قیمت مناسب برند شیائومی ست که نمایشگر AMOLED و صفحه نمایش 6.43 اینچی روشنایی و وضوح تصویر عالی دارد. رفرش ریت گوشی Redmi Note 11 90 هرتز است و جابه جایی تصاویر و منوها خیلی روان انجام می شود. تراشه ی اسنپدراگون 680 پردازنده ی مرکزی این مدل است که قادر است برنامه های مختلف را به راحتی اجرا کند. مشخصات این مدل گوشی موبایل شیائومی با توجه به قیمت اقتصادی آن فوق العاده است.

گوشی موبایل شیائومی POCO X4 Pro

گوشی شیائومی POCO X4 Pro با طراحی شیشه ای شیک و مقاومت بالا در مقابل آب و ذرات گرد و غبار گوشی میان رده ی خیلی خوبی در بازار ایران محسوب می شود. صفحه نمایشگر AMOLED 6.67 اینچ و رفرش ریت 120 هرتز از ویژگی های بی نظیر این مدل هستند. عکاسی در شب و کار کردن زیر نور خورشید هم با این مدل عملکرد حرفه ای دارد و کاملا بی نقص است. تراشه ی پردازنده مدل اسنپدراگون 695 است و از پس اجرای برنامه های حجیم و بازی ها به خوبی برمی آید.

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر با قیمت عالی و کیفیت اصلی نیاز شما را برای پیدا کردن باتری و سایر لوازم جانبی گوشی موبایل برطرف کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ M52 5G

ظاهر شیک و عالی این گوشی و خوش دست بودنش از ویژگی های مهم برای خیلی از کاربران است که کار کردن طولانی مدت با آن دست شما را خسته نمی کند. صفحه نمایشگر 6.7 اینچ با تصویر عالی Super AMOLED Plus و رفرش ریت 120 هرتز منجر به ارائه ی روان و واضح انواع تصاویر ویدیوها در این مدل سامسونگ شده است.  

در این مدل سامسونگ هم تراشه ی پردازنده ی مرکزی اسنپدراگون 778 است که پردازشگری قدرتمند برای اجرای تمام برنامه هاست و از فشار آمدن به گوشی و داغ شدن آن جلوگیری می کند.

با در نظر گرفتن نکات گفته شده در مورد بهترین گوشی های میان رده در موبو تعمیر مرکز فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی انتخاب آگاهانه تری هنگام خرید گوشی موبایل خواهید داشت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.