کد خبر : 26284 / /
/

تابستان از رگ گردن به ما نزدیک تر است و مهمترین دغدغه ایرانیان، خرید یک سیستم سرمایشی عالی مانند داکت اسپلیت یا کولر سلولزی است؛ مخصوصا که توسط یک برند معتبر ایرانی به نام پارادایس تولید شده باشد! این تجهیزات سرمایشی، با توجه به مزایای شگفت انگیزی که دارند، می توانند محیط خنک و مطبوعی را برای تمام شرایط آب و هوایی موجود در ایران فراهم آورند.

 

 

کولر سلولزی چیست؟

کولر سلولزی که از آن به کولر زیر سقفی نیز یاد می شود، یکی از سیستم های خنک کننده می باشد که پوشال قدیمی را بطور کامل حذف کرده و پوشال سلولزی که جدید و مدرن است را جایگزین آن نموده است.

کولر سلولزی مخصوصا نوع کاملا هوشمند آن، یک سیستم سرمایشی عالی است که در سرتاسر ایران کاربرد فراوان دارد؛ بطوریکه اگر این نوع کولر زیر سقفی همه گیر شود، مصرف آب و برق در این بحران انرژی به ویژه در تابستان کاهش چشمگیر پیدا خواهد کرد.

 

9 مزیت طلایی کولر سلولزی

همه شما قطعا تجربه استفاده خود یا اطرافیان از کولر آبی پوشالی را داشته اید؛ این کولر قدیمی علاوه بر اینکه مصرف آب و برق بسیار بالایی را در این شرایط خشکسالی بر ما تحمیل می کند، از خنک کنندگی خوبی نیز برخوردار نیست و به خصوص رطوبت هوا را بسیار بالا می برد.

علاوه بر موارد گفته شده، دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که براساس آنها نیاز است تا دستگاه خنک کننده قدیمی خود را با یک کولر آبی سلولزی مدرن جایگزین کنیم؛ البته خود کولرهای زیر سقفی هم به دو نوع نیمه هوشمند و تمام هوشمند تقسیم می شود که برتری های نوع تمام اتوماتیک آن آنقدر زیاد است که اصلا خرید نوع نیمه هوشمند توصیه نمی شود!

در ادامه برخی از این مزایای شگفت انگیز کولر سلولزی تمام هوشمند پارادایس را معرفی خواهیم نمود:

  1. جلوگیری از ورود و انتشار گرد و غبار و ذرات مضر معلق در هوا به محیط منزل
  2. نصب سریع و آسان
  3. خنک کنندگی فوق العاده خوب و مطبوع
  4. جلوگیری از ایجاد رطوبت به خصوص در آب و هوای شرجی
  5. طول عمر و دوام بالا
  6. عدم نیاز به سرویس سالیانه
  7. شستشوی کاملا خودکار محیط داخلی کولر تنها با یک دکمه!
  8. سیستم کنترل دمای کاملا هوشمند
  9. کاهش مصرف آب و برق تا 50%

 

هر کدام از این مزیت ها می تواند انسان را مجاب کند تا همین حالا تصمیم خود برای خرید کولر سلولزی را عملی نماید.

 

7

 

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت یک کولر گازی کانال کشی شده پیشرفته است که گرمایش و سرمایش مطبوعی را بصورت همزمان دارد و مخصوصا برای آپارتمان های شیک و جدید بسیار مفید می باشد.

داکت اسپلیت را می توان یک سیستم گرمایش سرمایش فن آورانه، مبتکرانه و دانش بنیان دانست؛ این دستگاه اگر توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شود که دیگر نور علی نور است و می تواند بهترین خرید یک سیستم سرمایشی در ایران لقب بگیرد.

 

مزایای فوق العاده دستگاه داکت اسپلیت

حال که سیستم داکت اسپلیت را شناختید، اجازه دهید تا برخی از مزیت های بی نظیر آن را به شما عزیزان معرفی نمائیم:

  • قیمت خرید بسیار مقرون به صرفه
  • وارد کردن اکسیژن تازه به محیط ساختمان به جای پالایش هوای مرده موجود
  • هدایت هوای مرده به بیرون از ساختمان
  • کنترل هوشمند دما
  • کاهش مصرف برق و آب
  • کاهش هزینه های قبوض آب و برق
  • امکان ایجاد گرمایش همزمان علاوه بر سرمایش موجود
  • امکان جداسازی هزینه شارژ ساختمان به ازای هر واحد آپارتمان
  • امکان خرید یک دستگاه داکت اسپلیت به جای خرید چند سیستم سرمایشی در منزل

 

همانطور که مشاهده می کنید، داکت اسپلیت مزایای بسیار خوبی دارد که تا سالیان طولانی، شما را از خرید تجهیزات سرمایش گرمایش بی نیاز می سازد.

برای اینکه بتوانید در مورد داکت اسپلیت و قیمت خرید آن اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://paradisecooling.ir/duct-split/

 

8

 

 

 

حال که دو سیستم سرمایشی داکت اسپلیت و کولر سلولزی تمام هوشمند را شناختیم، نیاز است تا مجموعه ای را که به صورت تخصصی در حال ساخت این دو است را نیز بشناسیم و از مزایا و کمپین فروش آن نیز مطلع گردیم.

 

خرید کولر سلولزی و داکت اسپلیت پارادایس

اگر تولید ملی و اشتغال جوانان این مرز بوم برایتان مهم است و همچنین برای خدمات پس از فروش و تامین قطعات جانبی دستگاه خنک کننده خود دچار مشکل نشوید، حتما برند ایرانی را برای خرید خود انتخاب نمائید.

برندهای خارجی علاوه بر اینکه ارز زیادی از کشور خارج می کنند، هیچگونه پشتیبانی و خدماتی را به دلیل تحریم ها به شما ارائه نمی دهند و اصلا پاسخگو نیستند!

البته باید سراغ مارک ایرانی بروید که سابقه درخشانی در تولید سیستم های سرمایشی به صورت تخصصی داشته و محصول باکیفیت و پیشرفته ای را تحویل مشتریان خود بدهد؛ هر برند ایرانی مناسب خرید نیست و انتخاب نادرست می تواند شما را نسبت به تولید داخل بدبین نماید.

مجموعه پارادایس، با سابقه بیش از 10 سال تولید انواع سیستم های سرمایش گرمایش، توانسته محصولات دانش بنیان و پیشرفته زیادی را به دست مشتریان عزیز خود برساند. ابتکارات این برند معتبر در ساخت کولر سلولزی تمام هوشمند، توانسته دستگاهی را روانه بازار کند که در هر شرایط آب و هوایی، بهترین هوای مطبوع را در محیط مد نظر شما ایجاد نماید.

در ساخت سیستم های تولیدی شرکت پارادایس، همواره از بروزترین و مرغوب ترین قطعات استفاده می شود که توانسته طول عمر و کارایی آنها را به حد اعلا برساند و در فصل گرم تابستان، شما را از گرمای طاقت فرسا رهایی بخشد.

جشنواره خرید محصولات داکت اسپلیت و کولر سلولزی پارادایس(https://paradisecooling.ir/)، از ابتدای فروردین ماه 1402 شروع شده و تا 30 اردیبهشت 1402 ادامه خواهد داشت؛ شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کرده و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید:

ایمیل: info@paradisecooling.ir

تلفن تماس: 09122520014

آدرس: قم، ابتدای جاده گرمسار، شهرک صنعتی ثامن‌الائمه، بلوار امام رضا علیه السلام، کوچه ۱۵

 

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.