کد خبر : 26298 / /
/

با توجه به وضعیت اقتصاد در جامعه، امروزه بسیاری از خانم ها در ادارات و سازمان ها پا به پای آقایان مشغول به کار هستند. از آن جا که نظافت منزل امری است که هر روزه باید انجام شود. کوتاهی در این امر سلامت شما و خانوادیتان را به خطر می اندازد. در نتیجه استحدام نظافتچی در جامعه امروزی رواج بسیاری پیدا کرده است. ولی این سوال به صورت مکرر پرسیده می شود که نظافتچی آقا یا خانم کدام بهتر است؟ نظر شما در مورد این موضوع چیست شما چه کسی را برای نظافت انتخاب می کنید؟ با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم تا به این سوال به درستی پاسخ دهید.

 

مزایای نظافتچی خانم

بسیاری از افراد نظافتچی خانم را برای نظافت خانه بهتر می دانند. زیرا نظافتچیان خانم به کارهای خانه تجربه دارند و با ریزه کاری ها آشنا هستند. این افراد بدون نیاز به توضیح کاری وظایف خود را انجام می دهند. از طرفی خانم خانه با نظافت چی خانم احساس راحتی بیشتری دارد و می تواند راحت تر کارهای خانه را به آن ها بسپارد. همچنین نظافتچی خانم می تواند در پخت غذا و تغییر دکوراسیون نیز به شما کمک کند. در نتیجه اگر به دنبال فردی برای انجام دقیق کارهای منزل هستید، نظافتچی خانم بهترین گزینه است.

مزایای نظافتچی آقا

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که این سوال را از خود می پرسید که نظافتچی آقا یا خانم کدام بهتر است باید مزایای نظافتچی خانم و آقا را مورد بررسی قرار دهید. نظافتچیان آقا از توانایی جسمانی بالایی برخوردار هستند و می توانند کارهای مهمتر و سخت تری را انجام دهند. این افراد برای جابجایی اساسیه و اسباب کشی بهترین گزینه به شمار می روند و با توانایی و زور بازوی خود می توانند شما را برای ورود به خانه جدید آماده کنند. همچنین شما می توانید کارهایی همچون باغبانی را نیز به نظافتچی آقا بسپارید.

نظافت مشاعات ساختمان

مشاعات ساختمان از جمله راه پله و پارکینگ از جمله مهم ترین بخش ساختمان هستند که باید به آن رسیدگی کرد. انتخاب نظافتچی خانم یا آقا برای نظافت مشاعات ساختمان با مدیریت است. معمولا برای نظافت ساختمان های بزرگ از نظافتچیان آقا کمک می گیرند. زیرا این افراد می توانند با قدرت بیشتری مشاعات ساختمان را نظافت کنند. همچنین شما می توانید از دو نیروی خانم به صورت همزمان برای نظافت مشاعات ساختمان بهره ببرید. اگر شما نیز تمیزی و نظافت ساختمان برایتان اهمیت بسیاری دارد، با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

9

نظافتچی آقا را انتخاب کنیم یا خانم؟

حال که به این بخش از مقاله رسیدیم شاید بتوانید راحت تر پاسخ دهید که نظافتچی آقا یا خانم کدام بهتر است. برای این کار ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر برای رسیدگی به مهمان ها و یا انجام کارهای سبک به دنبال بهترین نیروی خدماتی هستید، ما به شما نظافتچی خانم را پیشنهاد می دهیم. ولی برای انجام اموری همچون باغبانی و یا اسباب کشی نیروهای خدماتی آقا بهترین گزینه به شمار می روند. در واقع این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که چه فردی برای انجام کارهای شما مناسب تر است.

نظافت شرکت ها با خدمه خانم و آقا

استخدام نظافتچی خانم و یا آقا برای نظافت شرکت تفاوتی ندارد و شما می توانید از هر دو گزینه برای تمیز کردن محیط اداری بهره ببرید. مهمتر از جنسیت، اعتبار نظافتچیان باید در اولویت قرار گیرد. زیرا اسناد و مدارک زیادی در شرکت ها و ادارات وجود دارد که باید محفوظ بماند. در نتیجه در هنگام استخدام نظافتچی می بایست میزان اعتبار شرکت را مورد بررسی قرار دهید.

هزینه نظافتچی خانم و آقا

جنسیت هیچ دخلی به هزینه نظافتچی ندارد و بر روی نرخ نظافت تاثیری نمی گذارد. تا این بخش متوجه شدید که برخی از نظافتچی آقا برای امور خاص و برخی از نظافتچیان خانم برای کارهای دیگر مناسب است. به طور کلی فاکتورهایی همچون مدت زمان نظافت، شوینده مصرفی، ابعاد محل نظافت و ... تعیین کننده هزینه نظافت می باشد. شرکت های نظافتی هر کدام تعرفه خاصی را برای نظافت در نظر دارند. شما از طریق تماس تلفنی می توانید به این هزینه ها دسترسی داشته باشید.

10

برای نظافت منزل نظافتچی خانم بهتر است یا آقا؟

قطعا شما نیز برای نظافت منزل بارها این سوال را از خود پرسیدید که نظافتچی آقا یا خانم کدام بهتر است ؟ شما برای انتخاب جنسیت نظافتچی باید ابتدا به نوع کارکرد نظافتچی توجه داشته باشید. در صورتی که هدف شما پخت غذا، شستشوی ظروف، تمیز کردن آشپزخانه و اتاق خواب و مواردی از این قبیل است، باید از نیروهای خدماتی خانم کمک بگیرید. ولی سپردن کارهایی همچون نظافت روف گاردن، راه پله، پارکینگ و ... برای نظافتچی آقا مناسب تر است و نتیجه بهتری را به ازمغان خواهد آورد.

شستشوی نما با نظافتچیان آقا

اگر از خود می پرسید که نظافتچی آقا یا خانم کدام بهتر است باید به شما بگوییم که برای شستشوی نمای ساختمان باید حتما از نظافتچیان آقا بهره ببرید. زیرا نماشویی یکی از کارهای سخت و با ریسک بالا است که تنها آقایان می توانند آن را انجام دهند. به همین منظور شرکت های نظافتی تنها نظافتچیان آقا را برای انجام اموری همچون نماشویی، شستشوی شیشه و پنجره ها، تمیز کردن محوطه بیرونی ساختمان و مواردی از این قبیل آموزش می دهند.

اعزام نظافتچی خانم یا آقا

شرکت نظافتی تیک شهر خدمات خود را به صورت تخصصی به تمامی مناطق تهران ارائه می دهد. تمامی نظافتچیان خانم و آقا این شرکت از مهارت بالایی در امر نظافت برخوردار هستند و با اخلاق حرفه ای خود با مشتریان رفتار می کنند. در نتیجه رضایت مشتریان از رفتار و کارکرد مشتریان این شرکت در سطح بسیار بالایی می باشد. همچنین این شرکت خدمات خود را به صورت گسترده شامل تمامی مناطق مرکز، شرق، غرب، جنوب و شمال تهران کرده است تا تمامی شهروندان پایتخت نشین بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.