کد خبر : 26331 / /
/

فصل تابستان معمولا خانواده ها و صاحبین کسب و کار، با افزایش مبلغ قبض های برق روبرو می شوند. دلیل این موضوع فعالیت سیستم های خنک کننده در منازل و فروشگاه ها است. این مبلغ برای فروشگاه ها افزایش چشمگیر تری دارد. زیرا بدلیل عبور و مرور بیشتر افراد از درب فروشگاه مقدار زیادی از خنکی داخل فروشگاه به خارج از آن منتقل می شود و این موضوع باعث افزایش مصرف برق خواهد شد.

 

 

راهکار کاهش مصرف برق در تابستان 1402 :

به گزارش نیودر، روش هایی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصل تابستان وجود دارد. این روش بسیار کم هزینه بوده و کافیست فقط قسمتی از قبض برق خود را برای آن هزینه کنید. استفاده از درب های مغناطیسی در ورودی فروشگاه ها، میتواند دو مشکل اساسی شما را حل کند. مشکل اول اینکه این درب ها از ورود حشرات موذی به داخل فروشگاه جلوگیری می کنند و ثانیا تا مقدار زیادی مانع خروج سرمای داخل  فروشگاه به خارج از آن می شوند. این درب ها بدلیل آهنرباهایی که بر روی لبه های آن ها قرار می گیرند به راحتی باز و بسته می شوند و عبور و مروز از آن ها بسیار ساده است.

 

انواع پرده های مغناطیسی :

پرده های مغناطیسی که به آنها درب های آهنربایی نیز گفته می شود، در دونوع تولید می شوند. درب های پلاستیکی مغناطیسی و درب های توری مغناطیسی. همانطور که از اسم آن ها مشخص است تفاوت آن ها در جنس آن هاست. این دو پرده به راحتی بر روی چهارچوب در نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین روش های نصب آن ها کاملا مشابه یکدیگر بوده و می توانند در فصول مختلف با یکدیگر جابه جا شوند. پرده های توری مغناطیسی در فصل تابستان از ورود حشرات موذی جلو گیری کرده و پرده های پلاستیکی نیز در فصل زمستان مانع خروج گرمای داخل فروشگاه به بیرون می شوند. با تهیه ی هر دوی آن ها می توانید در فصول مختلف و در عرض چند دقیقه هر یک از آن ها را بایکدیگر جا به جا کنید.

 

خرید پرده های مغناطیسی :

نیودر به عنوان تولیدکننده ی پرده های مغناطیسی در ایران، فروش این پرده ها را در وبسایت خود فراهم آورده است. جهت خرید درب های توری آهنربایی و درب های پلاستیکی مگنتی می توانید به وبسایت نیودر مراجعه کنید و خرید خود را تکمیل نمایید.

سایز های درب های مغناطیسی :

درب های مغناطیسی نیودر در 11 سایز استاندارد تولید می شوند. همچنین امکان سفارش در سایز های دلخواه نیز وجود دارد و شماعزیزان می توانید با تماس با این شرکت، سایز دلخواه خود را نیز سفارش دهید.

 

نصب پرده های مغناطیسی :

نصب پرده های مغناطیسی بسیار آسان بوده و شما در عرض چند دقیقه می توانید آن ها را بر روی چهارچوب خود نصب نمایید. تمامی امکانات مورد نیاز شما برای نصب پرده ها نیز همراه آن برای شما ارسال خواهد شد. همچنین در بلاگ نیودر، تمامی آموزش های لازم جهت نصب پرده های مغناطیسی برای شما ارائه شده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.