کد خبر : 26339 / /
/

 

 

آیا تا به حال پس از استنشاق عطر خاصی، در ذهن‌تان لحظه یا خاطره‌ای را تجسم کرده‌اید؟ معمولا این احساسات چیزی شبیه به فیلم و دیدن رویداد نیست! بلکه چنین مواقعی حس حضور در همان لحظه، در ذهن و جان ما تداعی می‌شود!  سفر در زمان! این معجزه عطرها است!

علاقه‌مندی به یک عطر خاص و استفاده مکرر از آن موجب می‌شود که حضور ما در هر لحظه، یک امضای مشخص داشته باشد. اگر عطر روزمره جذابی انتخاب کرده باشید، قطعا استشمام آن عطر تبدیل به امضای شما می‌شود. عطر sauvage   یکی از بی نظیرترین عطرهای برند دیور است که در سال 2015 با خلاقیت فرانسوا دماکی وارد بازار شد. جذابیت این عطر تاحدی بود که در مدت زمان کوتاه تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مارکت شد. پس کاملا طبیعی است که خرید عطر sauvage  جیبی برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. میل به استفاده روزمره از یک عطر لوکس و بی نظیر برای همه روشن است.

به همین دلیل قصد داریم بهترین سایت برای خرید عطر sauvage  جیبی را بررسی کنیم و نکات مهم در انتخاب سایت خرید آنلاین عطرهای جیبی را مرور کنیم.

بهترین سایت برای خرید عطر جیبی ساواج فروشگاه نوو است که برترین تولید کننده عطر جیبی در ایران است چراکه ماندگاری بسیار بالای عطر های جیبی آن ( تا حداقل 2 روز ) و رایحه بسیار قدرتمند و نزدیک اصل را ارائه می دهند. فقط یکبار از عطر جیبی نوو استفاده کنید تا دیگر به سراغ هیچ عطر جیبی دیگری جز نوو نروید. برای مشاهده محصولات روی این لینک کلیک کنید.

 

آشنایی با عطر ساوایج یا ساواژ

برند Dior از شناخته شده‌ترین برندهای دنیای مد و فشن محسوب می‌شود. بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مشتری این برند باکیفیت هستند. عطرهای دیور نیز مثل لباس، کیف و کفش آن شهرت دارد. از جمله محبوب‌ترین عطرهای این برند، عطر sauvage  است. این عطر ساخت کشور فرانسه است و پخش بوی بسیار زیادی دارد. ماندگاری فوق‌العاده این عطر نیز زبان‌زد طرفداران آن است. عطر ساواژ با رایحه اولیه ترنج و فلفل سیچوان می‌تواند هوش از سر انسان ببرد. جذابیت رایحه میانی آن با ترکیبی بی نظیر از خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی، اسطوخودوس , شمعدانی و فلفل صورتی بسیار شگفت انگیز است و ساعات طولانی شما را خوشبو و جذاب نگه‌میدارد. رایحه پایانی این عطر ترکیبی از سدر، لابدانیوم و آمبروکسان است.

 

خرید عطر sauvage  جیبی یا عطر اورجینال! مسئله این است

همان طور که از محبوبیت ساواژ خبر دارید، لازم است بدانید که هزینه تهیه این عطر اورجینال از برند دیور بسیار زیاد است. کم‌تر کسی توانایی پرداخت این هزینه برای مصرف روزانه را دارا است! به همین دلیل لازم است تا حتما فکر بکری کنید و هزینه تهیه این عطر هیجان انگیز را برای استفاده روزانه مدیریت کنید. بهترین راه برای استفاده از یک عطر گران قیمت و خاص، تهیه نزدیک‌ترین عطر با رایحه مشابه آن است. عطر جیبی گزینه بسیار مناسبی است که می‌توانید با انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید. اما باید مدنظر قرار دهید که عطر sauvage  جیبی از هر برندی نمی‌تواند نیاز شما را پاسخ دهد. زیرا کیفیت تهیه عطرهای جیبی خصوصا در ایران، بسیار متغیر است. عدم تهیه مواد اولیه باکیفیت و نبود دانش کافی، اصلی‌ترین مشکلی است که در کیفیت نهایی عطرهای جیبی تاثیر گذار است. به همین دلیل باید از برند شناخته شده‌ای استفاده کنید که چارچوب‌های درستی را رعایت کرده باشد. نوو بهترین برند عطر جیبی در ایران است که عطرهایی مشابه عطر اورجینال تولید می‌کند. تهیه اسانس‌های اروپایی و آمریکایی با نوت بویایی مشابه نمونه اورجینال عطرها، شیشه‌های استاندارد و افشانه‌های خارجی با قدرت بالا، از جمله پارامترهای مهمی است که در نوو رعایت می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی، صاحب عطری مشابه اورجینال شوید و با خیال آسوده برای استفاده روزانه آن را انتخاب کنید.

 

معرفی عطر sauvage  جیبی نوو

با توجه به اشاره‌ای که در پاراگراف بالا شد، بهتر است آشنایی بیشتری با نوو پیدا کنید و چارچوب عملکرد آن را بشناسید. شرکت نوو با دغدغه تولید عطرهای جیبی با کیفیت شروع به کار کرد. ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت، مسئله اصلی و مهم این مجموعه است. به همین دلیل برای تهیه تمامی اسانس‌ها، از برترین شرکت‌های تولید اسانس در اروپا و آمریکا ثبت سفارش انجام می‌شود. حتی فرآیند ترکیب اسانس و نوع آب مقطر و الکل در نوو، متفاوت است. استفاده از بهترین کیفیت الکل‌های سه بار تقطیر و آب مقطر سه بار تقطیر با انگیزه حفظ کیفیت عطر، افزایش ماندگاری آن و پخش بوی بالا انجام می‌شود. برای مجموعه نوو، تعداد پاف‌های عطر جیبی شما نیز اهمیت دارد! به همین دلیل نوع افشانه انتخابی چیزی متفاوت از افشانه‌های رایج چینی و متفرقه موجود در بازار است. چرا که این افشانه‌ها، اجازه استفاده از تعداد پاف کم‌تری به شما می‌دهند و خیلی سریع‌تر عطر جیبی‌تان را تمام می‌کنند. در حالی‌که استاندارد نوو چیزی فراتر از این تعداد است. توجه به منافع مشتری و جلب رضایت آن‌ها اصلی‌ترین انگیزه برای حفظ کیفیت عطرها در چارچوب عملکرد برند عطر نوو است.

 

بهترین سایت برای خرید عطر sauvage  جیبی

پس از بحران پاندمی کرونا، بسیاری  از کسب و کارها به شکل آنلاین و فروش از طریق سایت کار خودشان را ادامه دادند. با نهادینه شدن فرهنگ خرید آنلاین و افزایش اعتماد به وب سایت‌های فروشگاهی، خرید عطر به شکل آنلاین نیز رایج شد. اما در این میان افراد سودجوی زیادی وجود دارند که محصولات بی کیفیت خودشان را با این شیوه به فروش می‌رسانند. به همین دلیل لازم است تا بهترین سایت برای خرید عطر sauvage  جیبی را بشناسید تا محصولی با کیفیت دریافت کنید. نوو با تکیه بر اعتماد مشتریان و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، بخش فروشگاهی سایت را برای فروش آنلاین تدارک دیده است. شما با خیالی آسوده می‌توانید برای خرید عطر sauvage  جیبی به سایت نوو مراجعه کنید و عطر مورد علاقه‌تان را با قیمتی اقتصادی تهیه کنید. جالب است بدانید که مشتری مداری نوو، سیاست‌های فروش را تغییر داده است و آفرهای ویژه ای برای خرید پک‌های اقتصادی نیز ارائه می‌شود. با مراجعه به سایت نوو در بخش محصولات می‌توانید عطرهای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و با خیالی آسوده عطر باکیفیتی مشابه اورجینال اما قیمت اقتصادی تهیه کنید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.