کد خبر : 26349 / /
/

 

 

 

اگر دانش آموز و دانشجو هستید ولی هنوز تکنیک های محاسبات سریع ریاضی را آموزش ندیده اید، توصیه می کنم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و با کاربرد و ضرورت حل سریع مسائل آشنا شوید. آموزش محاسبات سریع ریاضی برای تمام افراد، دانش آموزان و دانشجویانی که با اعداد و ارقام سر و کار دارند و برای حل هر مسئله محدودیت زمان دارند بسیار کاربردی است چرا که بی دقتی را کاملا از بین می برد و دیگر نگران اینکه مسئله را اشتباه حل کنید و به جواب اشتباه برسید نیستید. برای آموزش محاسبات سریع ریاضی نیز، نیاز به تدریس یک دبیر متخصص دارید.

محاسبات سریع ریاضی چیست؟

محاسبات سریع ریاضی یعنی حل مسائل ریاضی و مسائلی که با عدد و ارقام سر و کار دارند، با روش هایی که در 15 ثانیه می تواند شما را به جواب درست برساند. زمانی که با دانش آموزان مخصوصا داوطلبان کنکور صحبت می کنم، همگی از یکمشکل مشترک صحبت می کنند که در حل مسائل ریاضی و فیزیک و شیمی دچار بی دقتی می شوند و جواب آخر را اشتباه محاسبه می کنند گزینه را اشتباهد علامت می زنند و نمره منفی سوال را دریافت می کنند. در صورتی که تکنیک های محاسبات ذهنی مسائل به شما کمک می کند که اصلا درگیر فرایند ضرب و تقسیم و جمع و تفریق و یا حتی جذر نشوید و در کسری از زمان بتوانید گزینه صحیح را تشخیص دهید و در زمان صرفه جویی کنید.

یک نکته مهم!!

محاسبات سریع ریاضی حفظی نیست!!!

در چند روز قبل طی صحبت با یکی از شاگردانم وقتی داشتم راجع به محاسبات سریع با او صحبت می کردم گفت می دانم کتاب محاسبات سریع را خوانده ام اما الان تکنیک ها را فراموش کرده ام. این سبک از یادگیری از پایه و اساس غلط است.محاسبات ریاضی باید به گونه ای آموزش داده شود که فراموش شدنی نباشد و تکنیک هایی را یاد بگیرید که همیشه قابل استفاده باشد و بتوانید هر زمان آنها را یادآوری کنید. متاسفانه اکثر پکیج های آموزشی تنها چند تکنیک حفظی را آموزش می دهند اما در ادامه بهترین دوره آموزشی محاسبات سریع ریاضی را به شما معرفی می کنیم.

مطالعه کتاب ممنوع

برای یادگیری محاسبات سریع ریاضی و ذهنی هیچ گاه به مطالعه یک کتاب به تنهایی اکتفا نکنید. کتاب های محاسبات موجود در بازار مانند مهر و ماه و ...تنها چند نکته حفظی به شما آموزش می دهند. محاسبات ریاضی مانند درس ریاضی و فیزیک نیاز به آموزش توسط یک دبیر متخصص دارد که استفاده از فایل های آموزشی به همراه کتاب مناسب بهترین راه یادگیری برای محاسبات سریع می باشد.

کاربرد محاسبات سریع ریاضی

محاسبات ذهنی ریاضی در هر درس و مسئله ای که با اعداد و ارقام سر و کار داشته باشد کاربرد دارد. برای حل مسائل ریاضی و علوم در ابتدایی و دوره اول دبیرستان، همچنین شرکت در آزمون های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، برای درس ریاضی  وفیزیک و شیمی واقتصاد دوره دوم دبیرستان، کنکور سراسری، داوطلبان هنرستانی و.. کاربرد دارد.

محاسبات ریاضی برای دانشجویان، کنکور ارشد و دکتری و مسائل سخت درس آمار دانشگاهی کاملا کاربردی است. بنابراین هر جا رنگ و بویی از عدد و رقم و محاسبه باشد دوره آموزشی تکنیکی محاسبات سریع ریاضی، قابل استفاده می باشد.

آموزش محاسبات سریع در مدارس

خیلی از مدیران مدارس این مهارت را به صورت کلاس های درسی برای دانش آموزان خود در نظر می گیرند. دکتر پرتوی در اکثر مدارس تهران و شهرستان این مهارت ویژه را در چند جلسه آموزش داده اند تا سرعت عمل داوطلبان بیشتر شود و بتوانند در مسیر درسی خود پیشرفت کنند. بنابراین محاسبات سریع مدارس در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم می تواند تدریس شود و تمامی دانش آموزان از این مهارت بهره مند گردند.

آموزش محاسبات سریع ریاضی

برای آموزش محاسبات سریع نیاز به کلاس و یا ویدئو آموزشی دارید. معمولا کلاس محاسبات در مدارس برگزار می شود اما اگر مدرسه شما هنوز برای اینکار اقدامی نکرده است می توانید خودتان در بهترین دوره آموزشی محاسبات سریع ریاضی شرکت کنید و تنها در 40 جلسه تمامی اصول و قواعد محاسباتی را بدون نیاز به حفظ کردن، آموزش ببینید.

بهترین دوره محاسبات سریع در کشور

دوره ها و کتاب های مختلفی برای آموزش محاسبات سریع وجود دارد، اما بر اساس تحقیقات و رضایت داوطلبان بهترین دوره آموزش محاسبات سریع در حل مسائل ریاضی و فیزیک و شیمی، دوره آموزشی دکتر پرتوی می باشد که ویژگی های آن عبارتند از :

1- آموزش تمامی اصول محاسبات سریع

این دوره از ابتدایی ترین تکنیک ها تا پیشرفته ترین ها را در بر می گیرد. چرا که معمولا تمرینات و تکنیک هایی که به صورت رایگان در فضای مجازی می بیند خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد. چرا که طراحان سوال نیز همگی با این روش ها آشنا هستند و سوالات خود را به صورت طراحی می کنند که با تکنیک های قدیمی محاسباتی قابل حل نباشد. اما دوره دکتر پرتوی چون تمامی موارد به کامل و دقیق آموزش داده است می تواند در برابر هر دام طراح سوال، مقابله کند و از تکنیک های جمع و تفریق سریع تا انواع ضرب ها و تقسیم ها و جذر و حل مسائل کنکور و آزمون های مهم را در بر می گیرد.

2- ارائه اولین و تنها کتاب هوشمند محاسبات

آموزش محاسبات از روی کتاب به تنهایی اصلا مفید نیست اما این دوره محاسباتی آموزش ویدئویی به همراه کتاب هوشمند می باشد که می تواند یک کلاس آموزشی کامل برای شما باشد.

3- محتوای آموزشی در 40 جلسه

در کوتاه ترین زمان ممکن و در 40 جلسه با زمان مشخص تمامی اصول و تکنیک ها به شما آموزش داده می شود که می توانید در زمانی کوتاه حتی اگر یک هفته تا آزمون خود فرصت دارید، از این دوره استفاده نمایید.

4- دارای پشتیبانی

دوره محاسبات سریع دکتر پرتوی، تنها دوره محاسباتی در کشور می باشد که می توانید به صورت مستقیم با مدرس دوره، دکتر پرتوی در ارتباط باشید و اگر به مشکلی برخورد کردید، مستقیما با اقای پرتوی در ارتباط باشید و سوالات خود را از ایشان بپرسید.

5- آموزش هوش محاسباتی

یکی از مزیت های دوره محاسبات ذهنی دکتر پرتوی به سایر دوره ها مانند حرف آخر و .. که دوره های خود را به صورت رایگان ارائه می دهند که تکنیک های حفظی هم می باشد در این است که هوش محاسباتی به داوطلب آموزش می دهد. یعنی در جلسه آزمون داوطلب  با مشاهده محاسبات سوال می تواند تشخیص دهد که چگونه و از طریق چه راهی باید به سریع ترین و دقیق ترین راه دست پیدا کرد.

6- افزایش 5 برابری سرعت عمل و دقت در آزمون ها

محاسبات سریع ریاضی می تواند بی دقتی در آزمون ها و امتحان ها را کاملا از بین ببرد و در زمان صرفه جویی کند. مثلا اگر برای حل یک مسئله شیمی 60ثانیه فرصت دارید که هم سوال را بخوانید و هم درک کنید و هم حل کنید و هم به جواب اخر برسید. می توانید با خیال راحت سوال را مطالعه کنید و مفهوم آن را دریابید و فقط 5الی 15 ثانیه برای حل آن زمان بگذارید. با این روند هم زمان صرفه جویی کردید و هم مشکل بی دقتی در حل سوال را از بین برده اید.

7- هزینه دوره

این دوره آموزشی علی رغم همه این ویژگی هایی که دارا می باشد، دارای هزینه مناسب می باشد که شامل 40 جلسه ویدئو می باشد و کتاب محاسبات نیز به شما داده می شود فقط کافی است که هزینه پست را پرداخت نمایید.

8- عدم محدودیت در استفاده از دوره

افرادی که در دوره محاسبات سریع ریاضی شرکت می کنند، بدون محدودیت زمان می توانند از این دوره آموزشی استفاده نمایند و از همه مهم تر اینکه اگر دوره محاسبات سریع به روز رسانی شود، بدون پرداخت هزینه بیشتر می توانید از فایل های به روز رسانی شده، استفاده نمایید.

سرفصل های دوره محاسبات سریع

هر جلسه دوره محاسبات به 4 قسمت تبدیل می شود که بخش اول یک مقدمه راجع به نحوه اموزش هر درس می باشد. بخش دوم آموزش ویدئویی اصلی هر جلسه می باشد در بخش سوم، دکتر پرتوی تمرینات بیشتری را در قالب آموزش ویدئویی برای شما نمایش می دهد و بخش چهارم شامل پی دی اف نمونه سوالات بیشتر برای حل تمرین می باشد.

این 40 جلسه آموزش ویدئویی شامل آموزش :

  • 1-آموزش جمع و تفریق سریع
  • 2-آموزش ضرب 5 و 15و 25 و 125
  • 3-آموزش ضرب خانواده 11 و111 و99 و 101
  • 4-انواع ضرب های دو رقمی در دو رقمی
  • 5-انواع ضرب های 3 رقمی در 3 رقمی
  • 6-تقسیم سریع عدد 2و3و4و5و6
  • 7-تقسیم سریع اعداد 8و9و15و25
  • 8-جذر صحیح و جذر تقریبی اعداد
  • 9-تکنیک های حل سریع مسائل در 4 دسته
  • 10-حل سوالات آزمون های خاص
  • 11-حل سوالات کنکور و المپیاد ها

چگونه در دوره محاسبات سریع ریاضی شرکت کنیم ؟

برای شرکت در دوره محاسبات سریع ریاضی دکتر پرتوی کافی است که در سایت Behroozpartovi.com وارد شوید و سپس به صورت اینترنتی دوره را تهیه نمایید و پس از ثبت نام می توانید فایل های دوره را در دسترس داشته باشد. اگر می خواهید قبل از تهیه دوره از مشاوره های راگیان ما استفاده نمایید می توانید با شماره های 09207278684 و 02122141820 تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.