کد خبر : 26376 / /
/

 

خرید اینترنتی تابلو دیواری مدرن

امروزه استفاده از تابلوهای دیواری به یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون تبدیل شده است و اکثر افراد دنبال طرح‌های خاص برای محل کار یا منزل مسکونی خود هستند. تابلوهای نقاشی و خط زیادی وجود دارند که مناسب محیط‌های اداری و منزل هستند. فروشگاه‌های زیادی با فروش تابلو اینترنتی، این تابلوها را متناسب با هر سلیقه‌ای ارائه می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی تابلو دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

انواع تابلو دیواری

ممکن است هنگام خرید تابلو، دچار تردید شوید و ندانید چه تابلویی را انتخاب کنید. به همین دلیل در ابتدا باید تابلوهای دیواری را بشناسید. تابلوهای دیواری انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

تابلو چند تکه مدرن

این نوع تابلوها، در کنار یکدیگر یک تصویر را نشان می‌دهند و مانند پازلی هستند که اگر یک تکه از آن نباشد، ناقص است و معنای صحیح را نمی‌رساند. از این تابلوها می‌توان برای فضاهای مدرن یا مینیمال استفاده کرد و معمولا تصاویر منظره، گل یا یک هنرمند را نشان می‌دهند. تابلوهای مدرن مشتری‌های زیادی دارد و جای خود را در خانه‌ها و محیط‌های اداری به خوبی باز کرده است. تابلوهای چند تکه ممکن است از دو تکه، سه تکه یا تکه‌های بیشتری تشکیل شده باشد.

تابلو نقاشی کلاسیک

این نوع تابلو، به تابلوهایی گفته می‌شود که نقاشی‌های کلاسیک روی آن کشیده شده باشد . در این سبک اصول زیبایی‌شناسی برای هنرمند در درجه اول قرار دارد. اگر به چیزهای قدیمی علاقه‌مند هستید، می‌توانید این نوع تابلوها را انتخاب کنید. با مراجعه به سایت‌هایی که به فروش تابلو اینترنتی، مشغول هستند، می‌توانید بهترین طرح‌های کلاسیک را انتخاب کنید و به راحتی و تنها با چند کلیک آن‌ را خریداری کنید.

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلوهای دکوراتیو، از نقاشی‌های دکوراتیو تشکیل می‌شود. نقاشی دکوراتیو به معنای انتخاب رنگ‌های متنوع و سازگار با محیط نقاشی است. در این نقاشی از تکنیک‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود و باعث جان‌بخشی به قالب‌های بی‌جان در معماری داخلی هستند. تابلوهای دکوراتیو مدرن ممکن است چند تکه یا یک تکه باشند و تفاوت آن‌ها با دیگر تابلوها، در استفاده از رنگ‌های متنوع و حیات‌بخش است. این تابلوها نقش اساسی در دکوراسیون منزل دارند و به زیبایی محیط کمک فراوانی می‌کنند. با خرید اینترنتی تابلوهای دکوراتیو، می‌توانید محیط اطراف خود را زیبا کرده و از آن لذت ببرید.

تابلو دیواری برجسته

طرح‌های برجسته از گذشته محبوبیت زیادی بین مردم داشته است. در این تابلوها، همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، از طرح‌های برجسته استفاده شده که حس واقعی به تصویر می‌بخشد. این طرح‌ها تنوع زیادی دارند و در انتخاب آن‌ها از خلاقیت زیادی استفاده شده است. سایت‌های فروش تابلو اینترنتی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین‌ تابلو دیواری برجسته که مناسب سلیقه شما است را انتخاب کنید.

انواع بستر مناسب تابلو دیواری

تابلو‌های دیواری همانطور که انواع مختلفی دارند، در بسترهای گوناگونی نیز نصب می‌شوند که با اطلاع از این موضوع می‌توانید خرید مورد پسندتری داشته باشید. انواع بستر تابلو دیواری به شرح زیر هستند:

قاب فنری

این قاب از چهار میله فلزی و چهار فنر تشکیل شده است و پوستر توسط این فنرها به قاب دور آن متصل می‌شود. به دلیل آنکه پوستر کاغذی تحت کشش قرار می‌گیرد، لازم است حتما از پوشش لمینت مستحکم برای آن استفاده شود تا مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد و پاره نشود. از این نوع قاب اغلب جهت تابلوهای اطلاع‌رسانی استفاده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌شود؛ زیرا پوستر مستحکم و قالب تعویض است. از مزایای این نوع قاب می‌توان به ماندگاری، شکیل و رسمی بودن و قابلیت تعویض آن اشاره کرد. ظاهر اداری و رسمی، اندازه‌های محدود و قیمت بالای آن نیز از معایب قاب فنری است.

تخته شاسی

یکی از بسترهای محبوب و معروف برای تابلو دیواری شاسی است که از چوب تهیه شده و غیرقابل انعطاف است. تخته شاسی در ضخامت‌های مختلف 8، 16 و 30 میلیمتری تولید می‌شود و هرچه ضخامت آن بیشتر باشد، تابلو مقاوم‌تر و سنگین‌تر خواهد بود. پوستر پس از چاپ، روی تخته شاسی چسبانده می‌شود. برای افزایش مقاومت و جلوگیری از رطوبت در برابر کثیفی و رطوبت می‌توان از پوشش‌های لمینتی یا سلفونی برای پوستر استفاده کرد. مزایای شاسی شامل زیبایی، ماندگاری و مقاومت آن و معایب آن قیمت نسبتا بالا و سنگین و آسیب زننده بودن آن در صورت سقوط است.

فوم برد

فوم برد بستری مناسب و زیبا برای تابلوهای مدرن و مینیمال است که از جنس فوم فشرده و مقاوم ساخته می‌شود. این نوع قاب مشکل تخته شاسی که وزن سنگین آن است را برطرف کرده است و در صورت سقوط به کسی آسیب نمی‌رساند. این تابلو سبک است و نصب آسانی دارد و می‌توان آن‌ها را با ضخامت‌های مختلف 5 و 10 میلیمتری از سایت‌های فروش تابلو اینترنتی سفارش داد. در این تابلو مانند شاسی، پوستر روی آن می‌چسبد و می‌توان از پوشش‌های لمینت و سلفون برای آن استفاده کرد. مزیت‌های این تابلو، قیمت مناسب آن، ظاهر زیبا و قابلیت نصب آسان و معیب آن شامل ماندگاری پایین و شکننده بودن آن است.

قاب عکس

قاب عکس‌ها جنس متفاوتی دارند و به شیوه‌های گوناگون ساخته می‌شوند. ساختار این قاب، از 4 حاشیه اطراف تشکیل شده و یک شیشه روی آن قرار می‌گیرد. قاب دور آن می‌تواتد چوبی، پلاستیکی، فلزی و... باشد و می‌توان به جای شیشه از طلق‌های پلاستیکی شفاف استفاده کرد. این قاب سنگین است و در صورت بزرگ بودن ابعاد عکس، اگر تابلو سقوط کند، به دلیل استفاده از شیشه، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بهتر است این نوع قاب در اتاق کودکان نصب نشود یا به جای شیشه از طلق‌های شفاف استفاده شود. از مزیت‌های این عکس می‎‌توان به امکان شخصی سازی، شکیل و سنتی بودن آن و ماندگاری عالی عکس پشت شیشه اشاره کرد. معایب این نوع قاب شامل خطرناک بودن در صورت سقوط و دادن حاشیه به تصویر است.

سخن پایانی

امروزه تابلوهای دیواری، جای خود را در اداره‌ها و منازل مسکونی باز کرده‌اند و به جزوی از دکوراسیون تبدیل شده‌اند. انتخاب تابلو عکس متناسب با محیط ممکن است برای افراد دشوار به نظر برسد. زیرا تنوع عکس‌ها بالاست و با ورود به سایت‌های فروش تابلو اینترنتی ممکن است دچار سردرگمی شوید؛ اما این کار با در نظر گرفتن سلیقه و نوع و رنگ محیط و مشورت با افراد آگاه در این زمینه، می‌تواند تبدیل به کار آسانی شود. با خرید اینترنتی تابلو دیواری مدرن، می‌توانید این تابلوها را به خانه یا اداره خود ببرید و به محیط کار و زندگی خود رنگ زیبایی بپاشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.